Šta je novo?

Trg Slavija

boca-ica":7fcl5jem je napisao(la):
@zexland
Hajde da se poigramo, ,, obuci ,, i stari i novi hotel Slaviju u nešto pristojnije
da vidimo koliko bi nam trg s i n u o + ta fontanica :)
(nezaborvi uklanjanje ružnog pauk-parkinga)

Staklo na novom hotelu Slavija ce poprimiti novo odelo- u njemu ce se reflektovati ta velika centralna fontana....
 
Ako nista drugo,estetski fontana ne moze biti promasaj.Naravno ako grob Dimitrija Tucovica premeste kako i dolikuje u aleju velikana na novom groblju i ako ne fontanu ne osvetle raznobojnim osvetljenjem.Jer bi "dosadnim osvetljenjem" manje smetalo vozacima u kruznom toku,da ne kazem da ne bi smelo kicasto osvetljenje na toj lokaciji.
 
Po tom novom planu bistu hoce da premeste u zelenu zonu koja se nalazi ispred NBS zgrade...tragi-komicno! Meni je i dalje najlogicnije da se bista postavi na pocetak ulice Dimitrija Tucovica i problem resen :)
 
Zexe.Nije toliki problem oko biste cenjenog Dimitrija Tucovica,vec to da su i njegove kosti na trgu Slaviji!To malo ljudi zna.Moribdno zar ne?
 
izvor: Beobuild.rs

Slavija bez šina ?

120209-SBS-02.jpg


Surova zima okovala je sva gradilišta u Beogradu, pa je možda prava prilika da se razmotre neke od ideja koje su inicirale široku raspravu u javnosti prethodnih dana. Naime, pre nekoliko dana u medijima su se pojavili renderi koji prezentuju nov, rekonstruisan Trg Slavija, planiran za realizaciju u narednoj godini. Zamerke i sugestije stizale su sa svih strana, a pre svega su se odnosile na činjenicu da rešenje ne predstavja viziju dugoročnog razvoja, da ne donosi funkcionalno unapređenje i da nova saobraćajna regulacija ne omogućava bolju protočnost i efikasnost ukrštanja.

Upravo tim povodom, Beobuild i grupa “Imamo plan” želi da široj javnosti predstavi saobraćajni projekat koji bi promenio trasu tramvajskog prevoza, izmeštajući ga izvan kružnog toka Slavija. Ovom relativnom malom modifikacijom dobili bi potpuno novu situaciju na Slaviji, koja bi omogućila jedan brži i pouzdaniji tok javnog prevoza i ostalog saobraćaja. Pokušaćemo da pojasnimo sve važne argumente vezane za predloženu novu regulaciju.

Postojeće rešenje tramvajske trase preko Slavije projektovano je i izvedeno dok je tramvajski prevoz bio jedini vid transporta u Beogradu, a automobili u daleko manjem broju nego danas. Može se reći da Trg Slavija danas traži jedno novo rešenje, koje će sa novim parametrima omogućiti bezbedan i efikasan saobraćaj. U kružni tok se ulivaju dve ulice sa tramvajskom trasom po sredini (Nemanjina i Beogradska), i jednom sa tramvajskom trasom na desnoj strani kolovoza (Bulevar Oslobođenja), što uz poziciju tramvajske trase po sredini kružnog toka, kao posledicu ima nasilno i neprirodno ukrštanje svih vidova saobraćaja, kao i ukrštanje kontaktne mreže tramvajskog i trolejbuskog sistema na više pozicija u samom kružnom toku, što neminovno, čak i van špica, formira zastoje. Najveći od svih problema je gubitak efikasnosti tramvajskog sistema, koji je, posle metroa, sistem najvećeg kapaciteta.

Trg Slavija trazi novo rešenje i zbog novih španskih tramvaja (CAF) koji bez izmena u budućnosti neće moći da saobraćaju na bilo kojoj liniji koja koristi Slaviju, kao i nemogućnost da saobraćaju prilikom bilo kakvog preusmeravanja drugih linija na Slaviju, tj. nemogućnost da saobraćaju na linijama 2, 9, 10, 12 i 14. Još jedan problem će se javiti prilikom bilo kakve rekonstrukcije ovih deonica, koje će morati da se izvode pod punim saobraćajem i time će se stvoriti nesnosne gužve, smanjiti kvalitet radova i podići nivo troškova. Prebacivanjem tramvajske trase prema unutrašnjosti, ili pak, prema spoljnjem obodu kružnog toka, neće se rešiti gotovo nijedan od pomenutih problema, i vrlo lako se može napraviti još veće saobraćajno zagušenje, koje će skupo koštati. Takođe, neminovnost je da Slavija u budućnosti postane jedna od metro stanica, te se mora projektovati kao celina. Svako ulaganje pre toga duplira troškove i baca ogromne količine novca bespotrebno.

Prema kreativnoj ideji grupe “Imamo plan”, predloženo rešenje pokušava da reši gotovo sve goruće probleme tako važnog saobraćajnog čvora, kao što je Slavija. Trasa tramvaja se izmešta sa kružnog toka, ali ne i sa Slavije. Pomeranjem tramvajske trase sa kružnog toka u ulice Birčaninovu i Kralja Milutina, uz prebacivanje trase u Bulevaru Oslobođenja na desnu stranu, pre svega ubrzavamo tramvajski saobraćaj, kao najmasovniji vid javnog prevoza u Beogradu. Dobijamo kontinualnu trasu, udobniju i bržu vožnju. Bez obzira šta se na samom kružnom toku desilo, tramvajski saobraćaj ostaje neprekinut i time povećava pouzdanost i efikasnost tramvajskog sistema.

“Dugo vec na Beobuild forumu traje diskusija o unapređenju saobraćaja na Slaviji. Pogledali smo šire od samog trga i potražili rešenja za poboljšanje celokupnog gradskog prevoza. Pokušali smo da tramvajsku trasu izmestimo iz kružnog toka kako bi i tramvajski i automobilski saobraćaj postali brži i pouzdaniji. Shodno tome projektovali smo novu trasu i stanice u bočnim ulicama i dobili nezavisne tramvajske koridore. Sa ovim rešenjem svi su na dobitku, i korisnici gradskog prevoza i vozači.”, tvrdi arhitekta Jug Cerović, jedan od tvoraca ovog rešenja.

Kako na tramvajski saobracaj, novo rešenje će doneti poboljšanje i korisnicima privatnih vozila i ostalim vozilima javnog prevoza. Izmeštanje trase omogućava eleminaciju ukrštanja tramvaja kod Veterinarskog fakulteta, kao i 4 ukrštanja u samom kružnom toku. Povećana propusna moć kružnog toka i povećana protočnost u Beogradskoj ulici mogla bi dramaticno da poboljša funkcionisanje čitavog ukrštanja. Efekti bi se tako preneli i na trolejbuski saobraćaj, jer više nema ukrštanja kontaktne mreže, a ujedno se smanjuje i koncentraciju pešaka na kružnom toku, kvalitetnijom pozicijom stajališta i lakšim presedanjima.

Posebno želimo da istaknemo efikasnost ovakvog rešenja, jer novi španski tramvaji mogu bez problema da saobraćaju preko Slavije, i da opslužuju Autokomandu, Voždovac i Banjicu sa jedne, i Omladinski stadion sa druge strane grada. Sam kružni tok se ostavlja nedirnut i time ne dupliraju radovi prilikom izgradnje eventualne metro stanice. Sprečava se ponovni prekid tramvajskog saobraćaja prilikom izgradnje te stanice ili bilo kakvog vida podzemnih prolaza. Dobija se povećana nezavisnost tramvajskog sistema, a umanjuju se negativni efekati na transport u slučaju zastoja na Slaviji.

Pri sastavjanju plana pokazalo se da projekat ima brojne prednost i pri samom izvođenju radova. Plan predviđa minimalan uticaj na funkcionisanje sistema tokom izgradnje, pa se sam kružni tok ni u jednoj fazi ne zatvara, niti mu se smanjuje propusna moć. Tramvajski saobraćaj se ni u jednom momentu ne obustavlja, a u zavisnosti od faze radova trpi minimalne izmene.

Izgradnja nove tramvajske trase privremeno zatvara dve, za drumski saobraćaj, gotovo nebitne ulice (Birčaninova i Kralja Milutina). Imajući u vidu da se prilikom izvođenja radova saobraćaj ne ugrožava i ne obustavlja, dolazimo do zaključka da će izgradnja predložene trase biti jeftinija od rekonstrukcije postojeće, i pritom poboljšati kvalitet saobraćaja i javnog prevoza u gradu.

Okvirno realizacija izmene trase je podeljena u 5 faza, kako bi se modifikacije izvele bez značajnog efekta na postojeći saobraćaj.

Plan koji imate prilike da vidite je već uručen zvanično gradskom Sekretaru za saobraćaj, kao i pomoćniku predsednika opštine Vračar. Uskoro će ga dobiti i ostale nadležne institucije kako bi plan bio razmotren i eventualno sproveden u delo.

“Pre rekonstrukcije Slavije neophodno je organizovati široko javno savetovanje i napraviti jasan sveobuhvatan plan za budući razvoj. Bilo bi neodgovorno prilikom rekonstrukcije trošiti novac na ulepšavanje prevaziđenih rešenja, kada postoje kvalitetne alternative. Naš jednostavan projekat reorganizacije nudi kvalitativno unapređenje saobraćaja za narednih 20 godina i verujemo da će biti sastavni deo budućeg izgleda Slavije i Beograda”, dodao je Cerović.

Na izradi plana i predloga radio je i arhitekta Stefan Milojević, a unete su sugestije brojnih zaintereseovanih strana i članova foruma Beobuild. U prilogu pogledajte grafičke prikaze predloga i faza u realizaciji.

120209-SBS-01.jpg

120209-SBS-02.jpg


Faze izgradnje
120209-SBS-03.jpg

120209-SBS-04.jpg

120209-SBS-05.jpg

120209-SBS-06.jpg

120209-SBS-07.jpg
 
Ако би било могуће извести ово због радијуса скретница не видим зашто се ово не би реализовало једног дана.
 
sizif":23wlj4wv je napisao(la):
Karlo del Ponte":23wlj4wv je napisao(la):
Апсолутна лаж! Издувни гасови су само део загађења аутомобила. Аутомобил већ сада заузима 85% саобраћајног простора Београда за 22% саобраћаја. Куда даље трошити паре пореских обвезника стимулацијом луксуза и хира мањине, и стимулисати узурпацију већ узурпираног простора. Даље, прашина, угрожена безбедност, спутавање неаутомобилског саобраћаја, све има своју цену.

Слушај, Карло. С поштовањем и пажњом сам читао твоје текстове везане за железницу и најчешће сам се слагао са ставовима које си поводом ње износио. А и када се не бих сложио, никад ми на памет не би пало да дрекнем "Апсолутна лаж!" Пошто ја у свом посту, као и ти, износим сопствено мишљење (а не коначне космичке истине), молим те да избегаваш овакав речник. У супротном, доћи ћу у искушење да ти одговорим истом мером, а тиме ћемо само срозати ниво овог форума.

Поседујем ауто, као и већина (не хировита "мањина" како пишеш) Београђана, али га не користим за одлазак на посао, већ само за повремене вечерње посете пријатељима или институцијама широм града, као и за путовања ван њега. Тако да ја сигурно нисам узрок саобраћајних гужви. Али то што за превоз до посла користим јавни превоз не даје ми за право да, попут лудиста, мрзим саобраћајно средство које ми пружа највећу могућу аутономију и конфор.
Прво, извињавам се ако сам некога увредио начином на који сам исказао свој став :| На послетку, ништа се неће постићи подизањем тензије око питања око кога су мишљења веома подељена. У домену екологије, и зелене политике, прича око аутомобила на биодизел, водоник, струју и тако то назива се green washing. Ја сам већ дуго времена и делујем у домену зелене политике у оквиру невладиног сектора, и изучавам саобраћај. Тако да знам о чему причам када причам да продукти сагоревања фосилних горива нису ни једини ни највећи проблем који праве аутомобили. Али хајде да се вратим на конкретан случај Славије. :gobb:

У делу Београда северно од аутопута, источно од Саве и јужно од Дунава, имамо развој града који се никако не може ослонити на аутомобиле. Нема услова за ширење улица, свако повећање паркрног простора захтева велике инвестиције, а остварује мали ефекат, аутомобил и јавни превоз се крећу углавном у истим колонома и истом брзином, зелених површина је мало, врло је мало места где би се могле ставити бициклистичке стазе, и то углавном смањењм броја паркинг места. Говорећи о деци, деца ту испаштају због украденог простора за игру и безбедно кретање, загађеног ваздуха, релатвно напетог и хаотичног стања које се старијих преноси на њих, а које је у великој мери последица саобраћајних проблема, и учесталих конфликата у борби за оскудан простор. Ту деца далеко више губе, него што добијају "тако што их мама тата колима одведу у Вртић". Вртићи, основне школе, пијаце, домови здравља су углавном 10-15, највише 20 минута пешке од свачијег стана. Аутомобил евентуално практично значи инвалидима или некима са озбиљним здравственим проблемима, онима који довозе робу у радње, али за већину која га користи у овој зони то је пре свега статусни симбол.

Мерама дестимулације аутомобила, треба повећати чистоћу, брзину, редовност, углед и остале карактеристике градског превоза, побољшавати просторе за пешаке и бициклисте, а са друге стране, одредити минимум аутомобилског саобраћаја, наравно мањи од садашњег. Паралелно, повећавати углед удаљенијих зона без конфликта простора, и мотивисати "загрижене аутомобилџије, који и у веце иду аутом" да се тамо преселе.

Осим брзе железнице, у Берлину су ме одушевили тргови и отворени простори. Ево једна, не баш сјајна слика, Александар Плац:
144916s.jpg

Али, све у свему, огроман отворени простор, на којем се са сваком сезоном мењају садржаји. Трамвајска пруга не само да не дели простор, него га на неки начин зближава и оријентише. Џада се назире тек у позадини, а сам трг не чине зграде, које и нису нешто, него саме активности и живост овог отвореног простора. Надам се да неко има мало бољу слику, која обухвата цео трг.
 
dakle po ovom planu, shine se totalno izmestaju iz beogradske u kralja milutina, tacnije, idu od bircaninove pa sve do bulevara jel tako? nigde nisam video slikovito predstavljen taj deo.
 
@ Imamo plan

Ovo rešenje Slavije je vrlo kreativno, a tako jednostavno :) Jedino pitanje je, na šta je i Delija uostalom skrenuo pažnju, radijus skretnica. U suštini, mislim na raskrsnicu Birčaninove i Kralja Milutina, za ostale raskrsnice mislim da nije toliki problem.
 
@Карло

ОК. Разумели смо се по питању речника. :kk:

Што се Славије тиче, њено растерећење од возила на фосилна горива би начелно имало своје оправдање да Београд има развијену метро мрежу. Кад кажем мрежу, мислим бар две прве линије, а то не може бити за још 15 до 20 година. Пошто ми морамо да живимо и у међувремену, верујем да је логично и релативно најјефтиније решење пробијање неколико подземних пешачких пролаза. Тиме би се доста убрзао саобраћај преко Славије, возила би много краће стајала у месту, а тиме би и загађење у овом делу града било знатно мање.

Наравно, ово је пре свега пост намењен теми Славија, али кад се већ нашао овде...
 
Delija":2899hf0u je napisao(la):
Ако би било могуће извести ово због радијуса скретница не видим зашто се ово не би реализовало једног дана.

ако мислиш на раскрсницу Немањине и Краља Милутина, ту је потпуно пресликана ситуација са раскрснице Немањине и Ресавске, тако да ако ту нема проблема, неће бити ни овде
 
Zar je Kralja Milutina dovoljno široka da primi tramvaj? Moralo bi da se ukine parkiranje bar sa jedne strane, nešto ne verujem da će stanari okolnih zgrada biti oduševljeni. :p Nije ni Birčaninova baš bulevar.
Nije da sam skeptik, voleo bih da nisam u pravu, ali raskrsnica ove dve ulice mi baš deluje pretesna za skretanje i starih tramvaja, a ne onih španaca.
Ipak predpostavljam da je to ispitano, pre nego što je dat i zvaničan predlog... :/
Meni se ipak čini da je primerenije da tramvaj ostane na trgu, trgovi i tramvaji su se uvek voleli, dok bi benzinski saobraćaj redukovao maksimalno.
 
Oko ovog plana, pitam kao laik. Da li ste konsultovali nekog sa saobraćajnog fakulteta? Šta bi se dogodilo sa saobraćajem na raskrsnici Nemanjine i Kralja Milutina. Kolika bi bila frekvencija tramvaja kroz rasksnicu u vršnom saobraćaju. Moje laičko misljenje je da bi mogli Nemanjinu odmah da zatvorite za automobilski saobraćaj u špicu. Jer ne bi imao svrhe. Ne bi mogao da prodje kroz tu raskrsnicu, ako se da prednost tramvajima. Kad bolje razmislim, zabranom automobilskog saobraćaja u Nemanjinoj za vreme jutarnjeg i popodnevnog špica, Slavija bi bila mnogo rasterećenija. I ne bi bilo potrebe za premeštanjem šina. Čini mi se kao jeftinije rešenje sa istim efektima
 
лаички, а куда би ти послао саобраћај моји мора да иде преко Славије и Немањином у време шпица?
 
To je i moje sledeće pitanje. Laički :)

edit. Alternativa Nemanjinoj, Birčaninova, bi bila ukinuta (zatvorena) za automobile?
 
vucko":5g7ogsq7 je napisao(la):
Ako nista drugo,estetski fontana ne moze biti promasaj.Naravno ako grob Dimitrija Tucovica premeste kako i dolikuje u aleju velikana na novom groblju i ako ne fontanu ne osvetle raznobojnim osvetljenjem.Jer bi "dosadnim osvetljenjem" manje smetalo vozacima u kruznom toku,da ne kazem da ne bi smelo kicasto osvetljenje na toj lokaciji.

А где сме кичасто осветљење? :shok: Осим у казину? :laugh:


Што се тиче овог плана.

Лепо што размишљате креативно и мање више једноставно. Са друге стране.

1. Као што је nikola32 горе поменуо. То значи да блокирате немањину у проласку трамаваја, а то подразумева семафор. То је велики проблем.

2. Са друге стране, нисам сигуран да може да се скрене у Бирчанинову, због радијуса.

3. Шта планирате да урадите са линијом 10(?) која иде београдском до 27. марта?? Краља милутина је и улица у којој је једна од највећих основна школа у Београду.

Мислим да ово није добро решење, јер краља милутина треба избећи због наставка у београдску и због школе (има и трећа гимназија, и то две) а тако цело решење пада у воду.

4. Са друге стране оно подразумева премештање оба смера трамваја у ЈНА на једну страну што је ок јер трамвају пружа независност, али је лоше јер садашње трасе трамваја се користе као жуте траке и за бензински ЈГП, а то не смемо да склонимо.

Но пре свега ја мислим да су трамваји убедљиво најмањи проблем на славији. Највећи су пешаци, а за њима саобраћајци па онда за њима таксисти. Таксисте не можемо да научимо да буду уљудни возачи, пешаке можемо под земљу, а саобраћајце... ...

zidar":5g7ogsq7 je napisao(la):
Dva dijagonalna pesacka da ispadne krst!

A 4 fontane u obliku 4 S ti ne deluju kao sala :D

Pomeramo granice.

Realno projekat nije nimalo sumanutiji od podzemnih pesackih prolaza, podzemnih drumskih tunela ili uzdignutog kruznog toka.

Sve je pitanje izbora.
Sta nam je bitno u centru grada, brz automobilski saobracaj ili prijatan i komforan pesacki saobracaj?

Par primera iz pariza:

Ispod svakog trga nalazi se metro stanica sa podzemnim prolazima, a na trgu pesacki prelazi okolo i popreko.

Place du Maréchal Juin (metro Perreire)

19_place-du-marechal-juin-paris.png


Place de la République (metro République)

19_paris-place-de-la-republique.png


Place de la Nation (metro Nation)

19_paris-place-de-la-nation.png

Фијух, добро је, хехе :)

Ја мислим да је измештање аутомобила или било чега осим метроа (и пешака) испод раскрснице чиста фантазија.

Мислим да се слажемо што се тиче дуплих трошкова (које је изузетно популарно код гарнитуре од 2000. год.) , и метро станице у будућности. Треба пешачки да се направи у круг око трга, испод саобраћајница које приступају славији, а када се изгради станица на средини она ће да се повеже са постојећим пролазима и то је то.

Мислим да пешачки пролази нису некомфорни, уосталом ако се направе покретне степенице доброг капацитета (КОЈЕ СЕ ОДРЖАВАЈУ!!) то је сасвим ок, а добијају се и локали, као на теразијама. Покретне степенице би служиле и метро станици.


ово решење сам видео у шангају, колико и да ли може да се примени на славију је дискутабилно, али погледајте како је решена сегрегација саобраћаја а оформљен је и трг у сред октанског пакла.

https://www.google.com/search?q=Wu+...Q&biw=1072&bih=533&sei=Svs0T_bNKsSM4gTUldGoAg


Имам слике код куће из угла пешака, ако вас буде занимало качићу.
 
- I Kralja Milutina i Bircaninova su sire od Resavske, prostor za parking moze a i ne mora biti kolateralna steta, zavisi da li se zadrzava automobilski saobracaj u ulici ili ne.

- Skretanje iz Bulevara u Kralja Milutina je isto kao iz Bulevara u Resavsku.

- Skretanje iz Bircaninove u Kralja Milutina moze da se resi na nekoliko nacina, zavisno od polozaja sina u ulici, po sredini ili sa juzne strane radijus ce biti od 20 do 40m.

- tramvajska trasa vec prolazi tik uz skolu u Pozeskoj i uz skolu i gimnaziju u Dzordza Vasingtona/Dusanovoj

- linija 10 iz Kralja Milutina skrece u bulevar a dalje ili svojom starom trasom niz Beogradsku/Starine Novaka ili pravo do Vuka pa u Kraljice Marije sto bi bilo pozeljno jer se time ukida svako skretanje tramvaja na raskrsnici kod pravnog, ostaje samo trasa u Bulevaru.
52_slavija-faze-7-f5.png


Mi smo dali strategiju za razvoj i generalni plan, sada je na saobracajnim strucnjacima da rese detalje.
 
Ах заборавио сам две ствари

Немањина код ресавске има као раван плато да би трамвај могао лепо да скрене (не под углом) нисам мислим да то није случај на раскрсници са краља милутина, а то изискује додатне трошкове, тј потпуну реконструкцију раскрснице због нових падова односно косина.

Моји рођаци живе на раскрсници Рузвелтове и Булевара. Сваки пролаз трамваја, тресе се сав намештај (на трећем спрату је). Мислим да је убацивање трамваја у западни врачар (бирчанинова) велики грех. То је један од најлепших стамбених крајева града.
 
Semafor u Nemanjinoj nije toliki problem tim pre sto jedan vec postoji na raskrsnici nize i oba se mogu sinhronizovati pa se razlika nece ni primetiti. Mnogo vise se dobija ovim planom i resenjem nego sto se potencijalno gubi
 
Da li postoji ikakva naznaka da bi mogli da razmisle o ovome predologu? NAdam se da ce bar odgovoriti i da nece zavrsiti u nekoj fioci.
Ako se vec radi Slavija u paketu sa Bulevarom ovo bi bilo najoptimalnije resenje. Prakticno na potezu Veterinarski fakultet- Pravni fakultet bila bi otklonjena sva uska grla i centar grada bi dobio sasvim novu dimenziju po pitanju saobracaja.

Iako se ponekad i ne slazem sa Zidarovim idejama ovaj projekat zasluzuje cistu 10.
Koliko bi ovo resenje poskupelo radove, postoji li bilo kakva okvirna kalkulacija?
 
Plus beogradska sa 4 trake za utomobile ,raskrsnica kod pravnog dobija na protocnosti jer nema skretanja 2,12,14, takodej sklanja se stajaliste i postaje bezbednije,Jedino sto bi ja zadrzao parce sina u starine novaka uz dodavanje dvije nove skretnice da imamo alternativu za ruzveltovu.Rekonstrukcija redsvske je kostala sa okretnicom tas 3,5 mil evra to je neki ekrivalent milutinovoj ulici :)
 
Чини ми се да многи нису ни прочитали цео текст пажљиво... ове следеће реченице говоре о томе да је струка ипак консултована...

"Sa ovim rešenjem svi su na dobitku, i korisnici gradskog prevoza i vozači.”, tvrdi arhitekta Jug Cerović, jedan od tvoraca ovog rešenja."
"Na izradi plana i predloga radio je i arhitekta Stefan Milojević..."

Нема разлога да сумњам да су ипак одредили да ли су радијуси могући...

По мени једно изузетно решење које ће врло помоћи убрзање саобраћаја, а спречиће и "друмске разбојнике" да користећи трамваје као штит у последњем тренутку излећу испред и секу све остале нормалне "конзументе кружног тока"

Идеја је феноменална и велика подршка!
 
Hvala svima na podrsci :cool:

Cisto da se zna prvobitna ideja je Stf-ova a proistekla je iz razgovora sa diskusije "Slavija", a zajedno smo sve ovo iscrtali.

Beobuild menja grad na bolje :D :gobb:
 
zidar":25lcfukp je napisao(la):
Beobuild menja grad na bolje :D :gobb:

Mala ispravka - Beobild ima potencijal da menja grad na bolje, a da li će do toga i doći zavisi od činjenice da li su odlične i zanimljive ideje, poput ove za Slaviju, i realizovane u nekom obliku, ili su ostale samo na nivou forumskih postova... A da bi bile realizovane, neophodno je lobirati, lobirati i lobirati za tu ideju... Tako da se nadam da su autori ovog sjajnog predloga sada prionuli na tu fazu lobiranja "tamo gde treba" :)
 
Vrh