stf
Professional
- Učlanjen(a)
- 22.01.2010.
- Poruke
- 12.281
- Pohvaljen
- 13.106
Пре свега, другари, хвала на подршци!
Сва питања су добродошла!
2. Може, радијус је већи него код скретања из 27. марта у Београдску
3. 10 иде преко Вука. Онај патрљак у Београдској је непотребан. На крају крајева, уколико се на њему инсистира, имамо план о продужењу из Краља Милутина кроз Таш, али то је већ друга тема.
Што се школе тиче, то је "проблем" који није проблем. Какве везе има што је ту школа? По целом Београду постоје и школе, па чак и обданишта поред далеко прометнијих саобраћајница. Такође, кроз Краља Милутина данас пролазе аутомобили, који нису ништа безбеднији по ђаке од трамваја.
4. Аутобуси према Аутокоманди би користили десну баштицу, док би смер ка Славији користио саобраћајну траку. Не заборави да се овим планом од Бирчанинове до Славије добијају још две додатне траке.
Сва питања су добродошла!
Радијус је већи него код скретања из 27. марта у Београдску. Консултовани су и саобраћајни инжињери.Delija":2olxp9zv je napisao(la):Ако би било могуће извести ово због радијуса скретница не видим зашто се ово не би реализовало једног дана.
Ишао би кроз Краља Милутина скроу до Булевара. Та деоница није приказана јер на њој нема специфичних детаља. У графичким прилозима смо се фокусирали на сам кружни ток и ужу околину.lenonluka":2olxp9zv je napisao(la):A kako bi isao tramvaj posle ka Bulevaru? Kojom trasom?
Краља Милутина није ништа ужа од Ресавске, готово су идентичне. То значи да се паркинг не мора укинути ни са једне стране. Морао би са једне стране да се укине косо паркирање и успостави подужно. То није велика жртва.Bobb":2olxp9zv je napisao(la):Zar je Kralja Milutina dovoljno široka da primi tramvaj? Moralo bi da se ukine parkiranje bar sa jedne strane, nešto ne verujem da će stanari okolnih zgrada biti oduševljeni. default/tongue Nije ni Birčaninova baš bulevar.
Па ми и не склањамо трамваје са трга, већ са кружног тока.Bobb":2olxp9zv je napisao(la):Meni se ipak čini da je primerenije da tramvaj ostane na trgu, trgovi i tramvaji su se uvek voleli, dok bi benzinski saobraćaj redukovao maksimalno.
На тој раскрсници би био инсталиран нагазни семафор. Лепо фукционише код Ветеринарског, са тим, што би овде био софистициранији, тј. затварао би само по један смер а не целу улицу, зависно од трасе самог трамваја у датом тренутку. Не би ништа више успорило саобраћај, него што је то данас.nikola32":2olxp9zv je napisao(la):Šta bi se dogodilo sa saobraćajem na raskrsnici Nemanjine i Kralja Milutina
1. одговорио сам Николи.zelja87":2olxp9zv je napisao(la):Што се тиче овог плана.
Лепо што размишљате креативно и мање више једноставно. Са друге стране.
1. Као што је nikola32 горе поменуо. То значи да блокирате немањину у проласку трамаваја, а то подразумева семафор. То је велики проблем.
2. Са друге стране, нисам сигуран да може да се скрене у Бирчанинову, због радијуса.
3. Шта планирате да урадите са линијом 10(?) која иде београдском до 27. марта?? Краља милутина је и улица у којој је једна од највећих основна школа у Београду.
Мислим да ово није добро решење, јер краља милутина треба избећи због наставка у београдску и због школе (има и трећа гимназија, и то две) а тако цело решење пада у воду.
4. Са друге стране оно подразумева премештање оба смера трамваја у ЈНА на једну страну што је ок јер трамвају пружа независност, али је лоше јер садашње трасе трамваја се користе као жуте траке и за бензински ЈГП, а то не смемо да склонимо.
2. Може, радијус је већи него код скретања из 27. марта у Београдску
3. 10 иде преко Вука. Онај патрљак у Београдској је непотребан. На крају крајева, уколико се на њему инсистира, имамо план о продужењу из Краља Милутина кроз Таш, али то је већ друга тема.
Што се школе тиче, то је "проблем" који није проблем. Какве везе има што је ту школа? По целом Београду постоје и школе, па чак и обданишта поред далеко прометнијих саобраћајница. Такође, кроз Краља Милутина данас пролазе аутомобили, који нису ништа безбеднији по ђаке од трамваја.
4. Аутобуси према Аутокоманди би користили десну баштицу, док би смер ка Славији користио саобраћајну траку. Не заборави да се овим планом од Бирчанинове до Славије добијају још две додатне траке.
Да, уколико гледаш само проблеме возача аутомобила. Славија је далеко комплекснији трг, и никако не смемо гледати само потребе једног дела саобраћаја. Овим решењем пре свега убрзавамо јавни превоз (трамваји и троле), који је далеко важнији од аутомобилског. А уз то, убрзавамо и аутомобилски. У тексту се такође наводи да се и концентрација пешака смањује, јер су стајалишта боље распоређена и преседање је лакше.zelja87":2olxp9zv je napisao(la):Но пре свега ја мислим да су трамваји убедљиво најмањи проблем на славији. Највећи су пешаци, а за њима саобраћајци па онда за њима таксисти. Таксисте не можемо да научимо да буду уљудни возачи, пешаке можемо под земљу, а саобраћајце... ...
Толико људи живи у улицама којима пролазе трамваји. Мислим да је бенефит исувише велика да би била жртвована због мало више буке у једној јединој улици.zelja87":2olxp9zv je napisao(la):Моји рођаци живе на раскрсници Рузвелтове и Булевара. Сваки пролаз трамваја, тресе се сав намештај (на трећем спрату је). Мислим да је убацивање трамваја у западни врачар (бирчанинова) велики грех. То је један од најлепших стамбених крајева града.
Успоставили смо прве контакте са институцијама и наишли на одобравање. Настављамо да гурамо пројекат.djordje*******g":2olxp9zv je napisao(la):Da li postoji ikakva naznaka da bi mogli da razmisle o ovome predologu? NAdam se da ce bar odgovoriti i da nece zavrsiti u nekoj fioci.
Прве процене су да би трошкови били, мање више идентични, али ако имамо у виду да се нашим предлогом не блокира саобраћај, долазимо до логичног закључка да је овај пројекат чак и јефтинији.djordje*******g":2olxp9zv je napisao(la):Koliko bi ovo resenje poskupelo radove, postoji li bilo kakva okvirna kalkulacija?