zidar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 23.03.2010.
- Poruke
- 2.087
- Pohvaljen
- 3.106
Bas tako, kada neko hoce da pesacima otme javni prostor to je u redu.
A kada predlozimo da se automobilima zabrani koriscenje tog istog prostora onda je to jeres i bogohuljenje.
Autoput je za automobile, a grad za pesake.
Automobilima nije lepoo u gradu, sputani su, ne mogu da razviju brzinu, tesno im je, semafori i saobracajci stalno ih sikaniraju a uz to vozac mora da obraca paznju na leminge/pesake koji sa svih strana iskacu.
Ako vozaci automobila hoce svojim ljubimcima u grad, sto moze da se razume, onda moraju da postuju pesake kojima je grad prirodno stanoviste i da se ponasaju kao gosti a ne gazde.
Podzemni prolazi na Slaviji, sto da ne ako neko dokaze da ce to da pomogne pesacima da lakse poprecno predju trg, ali kao sto rece @boca-ica pod uslovom da ostali pesacki prelazi ostanu na svom mestu.
Ne samo sto ce pesacima biti prijatnije (i na Terazijama izbegavam podzemni prolaz, prelazim ulicu na Trgu ili na Cedinoj zebri) nego ce i vozacima biti bolje jer za nece jos gore zaglavljivati malo dalje.
A i previse je povrsna tvrdnja da ce se ukopavanjem pesaka ubrzati saobracaj, mozda a samoj Slaviji, ali do prvog sledeceg semafora.
To ne znaci da ne treba reorganizovati Slaviju, eventualno prosiriti kruzni tok ili suziti ostrvo u sredini, pomeriti pesacke prelaze tako da automobili koji cekaju ne blokiraju kruzni tok...
Kada bi se stvar gledala sa tacke gledista pesaka napravili bismo 2 pesacka prelaza poprecno preko trga (ukrstanje kod spomenika) na japanski nacin.
Kinezi su preuzeli fazon
pa cak i gordi albion
znam nije u pitanju kruzni tok ali radi se o principu. Zahteva se efikasnost, efikasnost cega? sverastuceg automobilskog saobracaja ili funkcionisanja grada kao celine (pesaci, javni prevoz, privatni prevoz)?
Sta je bolje u predizbornom periodu od fontane na kruznom toku?
4 fontane na kruznom toku!
Evo jednog pesacko-patriotskog projekta za Slaviju:
A kada predlozimo da se automobilima zabrani koriscenje tog istog prostora onda je to jeres i bogohuljenje.
Autoput je za automobile, a grad za pesake.
Automobilima nije lepoo u gradu, sputani su, ne mogu da razviju brzinu, tesno im je, semafori i saobracajci stalno ih sikaniraju a uz to vozac mora da obraca paznju na leminge/pesake koji sa svih strana iskacu.
Ako vozaci automobila hoce svojim ljubimcima u grad, sto moze da se razume, onda moraju da postuju pesake kojima je grad prirodno stanoviste i da se ponasaju kao gosti a ne gazde.
Podzemni prolazi na Slaviji, sto da ne ako neko dokaze da ce to da pomogne pesacima da lakse poprecno predju trg, ali kao sto rece @boca-ica pod uslovom da ostali pesacki prelazi ostanu na svom mestu.
Ne samo sto ce pesacima biti prijatnije (i na Terazijama izbegavam podzemni prolaz, prelazim ulicu na Trgu ili na Cedinoj zebri) nego ce i vozacima biti bolje jer za nece jos gore zaglavljivati malo dalje.
A i previse je povrsna tvrdnja da ce se ukopavanjem pesaka ubrzati saobracaj, mozda a samoj Slaviji, ali do prvog sledeceg semafora.
To ne znaci da ne treba reorganizovati Slaviju, eventualno prosiriti kruzni tok ili suziti ostrvo u sredini, pomeriti pesacke prelaze tako da automobili koji cekaju ne blokiraju kruzni tok...
Kada bi se stvar gledala sa tacke gledista pesaka napravili bismo 2 pesacka prelaza poprecno preko trga (ukrstanje kod spomenika) na japanski nacin.
Kinezi su preuzeli fazon
pa cak i gordi albion
znam nije u pitanju kruzni tok ali radi se o principu. Zahteva se efikasnost, efikasnost cega? sverastuceg automobilskog saobracaja ili funkcionisanja grada kao celine (pesaci, javni prevoz, privatni prevoz)?
Sta je bolje u predizbornom periodu od fontane na kruznom toku?
4 fontane na kruznom toku!
Evo jednog pesacko-patriotskog projekta za Slaviju: