Šta je novo?

Trg Slavija

Нека одложе, боље него да раде од септембра до јануара. Уништиће нас.
 
Знам да по мало касним са предлогом али сам се мучио са цртањем.
Pogledajte prilog 1
-Тролебуске линије поставити од Славије па надаље старим трасама. Предуслов: Изместити тролебуски у продужетак улице Браће Срнић ка погону Космај. Везу са 41, 42 остварити преко Браће Јерковић и будуће трасе ка Саве Машковићадо Бањице.
-На простору садашњег (расељеног) паркинга поставити излазно сатјалиште за линије 19, 21, 22, 29, 30, 39 и 42.
-Из краља милана избацити саобраћај и организовати трамвајску линију 1 Калемегдан - Славија са бидирекционим трамвајима без окретнице. Потребне 4 скретнице али се не губи простор на окретницу. Вратити Дувагове трамваје из Хагена они су сви дошли као двосмерни.
-На простору оививеном улицама Немањина, Краља Милутина, Краља Милана и Славијом организовати одлазне пероне за поменуте линије. Ућошки Краља Милутина и Краља Милана направити парковску површину са високим дрвећем. Између перона и улаза у подземну гаражу НБЈ поставити споменик Димитрију Туцовићу. Спопменик направити у виду високог постамента са бистом Димитрија Туцовића. Биста да буде измењива како би свака дежурна власт могла да постави бисту свог фаворита не уништавајући безвремени постамент.
Улицу Књегиње Зорке организовати као једносмерну у смеру ка Булевару Краља Александра. Улицама Краља Милутина/Десанке Максимовић и улици Светозара Марковића обрнути смерове, а улици Бирчаниновој од Краља Милутина до Булевара ослобођења дати један смер, као би се добио функционалан прстен око Славије.
Централну рунделу претворити у ... током летњег периода. Током зимског периода прекрити то вештачким брдом као рекламом Србија шума и Скијалишта Србије. У сваком случају прскалице би морале да довољно високо бацају воду да ветар може да забаци воду до стајалишта превоза и тиме поспеши продају кишобрана.
 
Мало си му га дао по мученици, је ли Чика Брано?
 
13435386_605253966318091_233336998329787024_n.jpg


1960 godina.
Izvor fotografije: FB
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392164#p392164:3dohdv5z je napisao(la):
Mair » Sre Jun 15, 2016 3:42 pm[/url]":3dohdv5z]
13435386_605253966318091_233336998329787024_n.jpg


1960 godina.
Izvor fotografije: FB

Dokaz koliko razne rekonstrukcije suštinski ništa ne menjaju kad sve razj...mo posle par meseci. Ja ne verujem da kod nas niko ni ne spominje neko uvodjenje zakona kada su bacanje smeća, pisanje grafita...u pitanju. Pogledajte recimo kako danas izgleda Mostarska petlja, a skoro je sredjena. Da Zelenilo radi svoj posao, da Čistoća radi svoj posao(još bolje), da se uklone grafiti, da se kažnjavaju oni koji ih pišu, oni koji bacaju djubre po ulici...bio bi ovo mnogo lepši grad za život. Nikad Slavija nije bila simbol lepote, ali uporedite ovu sa sliku sa ovim što imamo danas.
 
Da ce sine ponovo staviti kao na ovoj fotki i da nema kola i guzve
 
Шине су на овој фотки где су и данас, Немци их трасирали.
 
Славију и околину је јако тешко "решити" као проблем јер је једноставно ситуација настала због идиотлука јако великог броја људи. Главна ствар је смањити саобраћај на њој. Постоји више решења:

1. Проширити улице које воде ка и од Славије на 2+2 са жутом траком ради бржег протицања, али како треба (дакле рушити велики број зграда вишеспратница, добро али јако скупо, за убудуће) и тако уклонити "уска грла" од центра ка периферији (поготово ка комунистичким створањима званим Коњарник и Медаковић)
2. Метро бајо мој (немогуће на идеју је бачена циганска магија тако да која год власт дође не занима их и не уради се ништа)
3. Направити потпуно нов план за цео град и спровести га у више фаза (укратко руши скоро све, прави плански, све наведено) - објективно најбоље али јако, јако непрактично и скупо
 
Panto stajalista stoje kako ce da ih postave po novom
Slavija bez sina
 
Divno izgleda i ovaj projekat Modernije od svih danasnjih realizovanih u Beogradu staklenac al sa dusom sto je retkost , lepo bi legao da su ga izgradili ali naravno uz odrzavanje , ali dobro :D
 
SLAVIJA NEĆE BITI GOTOVA PRE 2017! Ponovo odložen tender za izgradnju fontane
Blic | 28. 06. 2016 - 14:46h

Kompletni radovi na rekonstrukciji Trga Slavija i Bulevara oslobođenja, sada je to već izvesno, neće biti završeni pre 2017! U jednoj varijanti, mogli bi čak da budu odloženi i za proleće naredne godine.


f99ef71ad3639cd5497160c1d094fae7.jpeg


Tender za izgradnju velelepne fontane sa pratećim vodovodno-kanalizacionim poslovima trebalo je da bude završen 27. maja, pa je pomeren za 29. jun, ali ponude neće biti otvorene ni sutra kako je planirano, pošto je sada postavljen novi rok - 11. jul.

Tada će biti završen tender, posle čega skoro izvesno sledi žalba nekog od ponuđača, potvrda odabira najbolje ponude, potpisivanje ugovora, uvođenje u gradilište...

Kako trenutno stoje stvari, čak i u idealnoj varijanti ovi drugi radovi ne bi mogli da počnu pre sredine avgusta, a kako je rok za njihov završetak 155 kalendarskih dana, to bi značilo da bi sve bilo gotovo usred zime, krajem januara 2017. godine.

780ab835c0e2538fe5d29d3180459c6e.jpeg


Povrh svega, ništa izvesniji nisu ni radovi na sređivanju saobraćajnica za koje je tender završen 19. maja. Ne samo da radnici još nisu zaposeli gradilište, nego još nije poznato ni kojoj će firmi pripasti ovaj unosan posao.

Na javni konkurs su pristigle dve ponude: od firme “Ratko Mitrović” koja je bila angažovana i pre godinu dana u Vojvode Stepe, kao i konzorcijuma koji predvodi “Italiana konstrukcioni”. Papiri su odavno na stolu, ali to ništa ne vredi dok konačnu odluku ne saopšti Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) iz čijeg se kredita i finansiraju radovi. A ne daj bože da se ponovi situacija kao sa Stepom gde je izvođač radova potpisao ugovor osam meseci posle završetka tendera!

TUCOVIĆA NIKAKO DA PRESELE

Prvi korak u radovima na Slaviji trebalo bi da bude eshumacija posmrtnih ostataka Dimitrija Tucovića i njihovo prenošenje u Aleju velikana. Ova akcija najavljena je za poslednju nedelju maja, ali nikada nije ni započeta.

c637bb4473fa27704c1d552265ae9479.jpg


NADLEŽNI BEZ KOMENTARA

Šta se dešava sa radovima na Slaviji pokušali smo da saznamo od skoro svih relevantnih ljudi i institucija u prestonici. Međutim, konkretan odgovor nismo dobili ni od Gradske uprave, gradskog menadžera, Direkcije za investicije...

http://www.blic.rs/vesti/beograd/slavij ... ne/rbqg7lz
 
Čekamo Vesićevu izjavu kako je za kašnjenje kriv Đilas.

Inače puna su mu usta bila kako će sve biti gotovo do jeseni.

Bitno je da su srušili parkiralište!

Poslato sa telefona
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394903#p394903:1g9n20td je napisao(la):
astrodule » Wed Jun 29, 2016 6:58 am[/url]":1g9n20td]Čekamo Vesićevu izjavu kako je za kašnjenje kriv Đilas.

Inače puna su mu usta bila kako će sve biti gotovo do jeseni.

Bitno je da su srušili parkiralište!

Poslato sa telefona

Sa većim delom se slažem, osim što neće smeti Vesić da spomene Đilasa (objasnih u temi o "Delti" zašto).
Još jednom je demonstriran talenat projektantskih kadrova sa "Megableje" i "Singiduduka": parking je uklonjen, tj. zamenjen divljim parkingom, kad je trebalo da krenu u realizaciju, shvatili su da nemaju pola dokumentacije i da još ne znaju šta će kako.
Par dana pre nego što je trebalo da raskopaju trg, oni još nisu znali da li treba da grade podzemne prolaze ili ne. Još nisu rešili ni gde će da preusmere saobraćaj ako zatvore u isto vreme i Bulevar Oslobođenja.
 
Машине на Славији тек у септембру

Уместо да је реконструкција најпрометнијег кружног тока у престоници и Булевара ослобођења већ почела, још није познато ни ко ће тај посао добити, нити да ли је пропао тендер завршен крајем маја
Аутор: Д. Алексић – Д. Мучибабићпетак, 08.07.2016. у 17:05

Slavija-rekonstrukcija-situacija-27-05-16-004.jpg

Главни проблем што радови нису почели је то што није изабран извођач (Фото Драган Јевремовић)

Oбнова Трга Славија и Булевара ослобођења до Аутокоманде, која је у више наврата најављивана и одлагана пробила је још један рок. Почетак радова последњи пут био је заказан за почетак јула, али ти радови готово извесно неће моћи да почну пре септембра и то под условом да тендер буде успешан. Главни проблем, како сазнајемо, је то што још није изабран извођач радова.

На тендер за реконструкцију једног од главних престоничких саобраћајних чворишта пријавили су се домаћи „МБА – Ратко Митровић нискоградња” и конзорцијум италијанског „Italiana Costruzioni” и домаћих предузећа „Миленијум тим” и АД „Нови Пазар пут”. Повољнији извођач требало је да буде изабран до краја јуна, али према незваничним информацијама понуђачи од надлежних још нису добили одговоре нити било какво обавештење зашто не саопштавају резултате тендера.

Чак и да одговор буде позитиван и стигне буквално данас, обнова Славије неће моћи да почне пре септембра. Јер, треба сачекати да протекне рок за жалбе, да се одлука пошаље ЕБРД-у из чијег кредита се финансира овај пројекат и тек када он да зелено светло град ће моћи да потпише уговор са извођачем. За све то потребно је најмање три, четири недеље. Не треба занемарити ни време за пријаву радова, припрему механизације, постављање опреме на градилишту.

Пред грађевинарима ће бити захтеван посао – за нешто више од пет месеци на Славији би требало да среде три саобраћајна прстена за аутомобиле и да са садашњег кружног тока на обод прстена пребаце стајалишта

Обнова, која се финансира из кредита Европске банке за обнову и развој кошта око 9,5 милиона евра, требало би да се оконча за 155 дана. Како сазнајемо, ово је један од главних разлога што су понуђачи нестрпљиви јер новим одлагањем губе драгоцени део године, који је најбољи за извођење радова.

Разлога за нервозу и те како има јер пред грађевинарима ће бити захтеван посао – за нешто више од пет месеци на Славији би требало да среде три саобраћајна прстена за аутомобиле, да са садашњег кружног тока на обод прстена пребаце аутобуска и тролејбуска стајалишта како би, према плановима, време потребно за пролаз кроз кружни ток у саобраћајном шпицу било умањено са садашњих десет на пет минута. За 50 до 100 метара од садашњег места према унутрашњости улица које се уливају у Славију биће померени пешачки прелази како би се додатно смањиле саобраћајне гужве и закрчења.

Мајстори ће имати задатак и да на Булевару ослобођења ураде по једну нову траку за аутомобиле у оба смера. Ови, али и радови на фонтани која ће бити постављена у самом центру кружног тока обављаће се истовремено са сређивањем прстенова око тока.

Према последњим најавама, у понедељак ће се сазнати ко ће бити задужен за изградњу водене лепотице вредне чак 1,8 милиона евра. Под условом да овај тендер успе. Грандиозни водоскок наћи ће се на месту споменика Димитрија Туцовића и његових посмртних остатака. Још крајем маја помпезно је најављено да је све спремно за њихово премештање у Алеју великана, а споменика на рестаурацију, али то још није учињено. Нико не говори који су разлози за одуговлачење.

„Ратко Митровић” радио и Улицу војводе Степе

Фирма „Ратко Митровић”, како сазнајемо, на тендеру за обнову Славије дала је повољнију понуду. Али, овај извођач био је задужен и за реконструкцију Улице војводе Степе, али на те радове су градски челници имали доста примедаба.

Припремни радови на Славији кренули су прошлог октобра када је почело рушење привремених објеката на платоу испред НБС-а где ће се убудуће налазити и споменик Димитрију Туцовићу

Грађевинари ће радити oд 6 дo 22 сaтa, али ако извoђaч буде зaтрaжио дoзвoлу зa нoћни рaд – радиће се даноноћно

У току радова предвиђени су и међурокови. Укoликo сe кaсни сa рaдoвимa, извoђaч ће бити кaжњен, а ако цeлoкупaн пoсao зaврши зa мaњe oд прeдвиђeних 155 дaнa – биће награђен.

Почетком маја затворен је плац „Паркинг сервиса” на Славији, а уклоњен је и монтажни објекат за паркирање у Улици проте Матеје. Укинути паркинг простор између Београдске и Улице проте Матеје у току радова биће искоришћен за кретање пешака.

Izvor: Politika
 
J**ala ih fontana. Neka odrade bar zamenu asfalta i šina i pomere pešačke, a fontanu mogu da rade i neki drugi put.

Poslato sa telefona
 
Realno Slaviju ne treba dirati.
Pre nego skocite ;)
evo obrazlozenja.
Ideja je da Kralja Milana bude pesacka.
Ideja je da u zoni oko slavije imamo podzemnu stanicu JGP-a...
Ideja je povezivanje Slavije sa Prokopom preko Deligradske.
Ulupavanje ogromne love u nesto sto ce se u doglednoj buducnosti ponovo (vise puta) razvaljivati je suludo.
Promeniti podlogu, promeniti sine i radijuse krivina (da mogu CAF lepo proterati) i uraditi nov asfaltni zastor.
To je sve sto je potrebno u ovom trenutku raditi.
Za to nam ne trebaju tolike investicije da se ti ne bi moglo odraditi iz budzeta grada.

Sve ostalo je interes kreditora i muljatora.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh