Šta je novo?

Trg Slavija

Ovo je samo privremeno rešenje kao tobogan koji je stajao 40 godina kod Ade. U čemu je bio problem da su se pre 30tak i više godina pravilia podzemni prolazi kod Terazija i Makedonske a sada ne mogu na Slaviji? Ako neko mesto ima ogromnu količinu pešačkog saobraćaja koji zahteva izolaciju od drumskog to je upravo Slavija!
 
Ти пролази су ругло и срамота центра града. Боље да су све те саобраћајнице нагурали под земљу са подземним гаражама а пешаке оставили горе.
 
Slažem se sa Duletom.
Generalno rešenje za sve prolaze tog tipa u Beogradu (dakle, one koji imaju lokale, uključujući i onaj kod Vukovog spomenika) bi - po mom mišljenju - bilo dati koncesiju nekome ko bi ih eksploatisao, uz uslov da ih sredi i održava. Generalno to funkcioniše tako ne samo na Zapadu, već i u drugim zemljama.
 
Ono što volim kod podzemnih prolaza u normalnim zemljama (npr. ulazima u metro) je što su super sređeni, čisti i što skoro uvek postoji WC u njima.

Pa koliko ljudi dnevno prođe ispod Terazija ili kod Šest kaplara!?!? Ogroman potencijal za zgrtanje para u budućnosti.
 
Тај потенцијал код Ушћа су и искористили продавци гардеробе, дискова, накита и животиња са картонских кутија :D
 
Upravo. Na stranu što su u Moskvi i Parizu u pitanju celokupni podzemni gradovi, uzmimo Beč, koji jeste u daleko razvijenijoj zemlji, ali je grad otprilike veličine Beograda.
Podzemni prolaz kod Opere ili bolje kod stanice Wien Mitte - po veličini su tek nešto manji od sistema prolaza kod Terazija ili Nušićeve (tj, Terazije/Nušićeva bi bili veći kad bi bili povezani). Naravno, oni još imaju i metro kao dodatni faktor koji im donosi prihode, ali eto ideje šta da se uradi, makar u manjoj meri, sa tržnim centrom kod Vukovog spomenika.

E, sad, podzemni prolaz kod Terazija je nekada bio dopunski prostor za RK "Beograd". Zamislite koji bi sistem bio kada bi svi prolazi na Terazijama, Robna kuća, i u produžetku tržni centar u Nušićevoj svi bili deo jednog kompleksa?
U pravoj meri bi se rešilo pitanje prodajnog prostora u najužem delu grada.
Ovako je zaista ruglo. Što je glavno, to ne iziskuje neko veliko ulaganje. Dovoljno je pronaći strateškog partnera i novac bi počeo da se vraća kroz porez i dažbine. Ali ne, očito je bitno da neko zbog lične korupcije ne dozvoljava ništa.
:bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397478#p397478:i4rlfq6s je napisao(la):
astrodule » Пет Јул 15, 2016 11:39 am[/url]":i4rlfq6s]Ono što volim kod podzemnih prolaza u normalnim zemljama (npr. ulazima u metro) je što su super sređeni, čisti i što skoro uvek postoji WC u njima.

Pa koliko ljudi dnevno prođe ispod Terazija ili kod Šest kaplara!?!? Ogroman potencijal za zgrtanje para u budućnosti.
A tek koliko njih pretrčava preko Terazija ili Mihajla Pupina i to je potencijal za zgrtanje para u sadašnjosti. :bash:
 
Za Terazije manje-više, ali u Mihajla Pupina je verovatno najgore rešena raskrsnica u gradu.
 
На раскрсници Михајла Пупина и Милентија Поповића је главна грешка што нема пролаза на сва четири ћошка раскрснице. Тако често неки претрчавају право од Ушћа ка згради НИС-а до превоза.
 
Tačno. Kad se pojavio TC "Ušće", trebalo je razmišljati da se proširi prolaz.
 
Kad već oftopičimo, da li se zna kada su građeni podzemni prolazi kod Ušća i zašto su izgrađena samo dva a ne 4?
 
Pa verovatno nije bilo potrebe jer su prolazi bili veza između 6 kaplara i bus stanice. Na ostala dva ugla nije bilo ničega.
Verovatno Karlo zna detalje.

Poslato sa telefona
 
Objasnio je Dule gore. Do 2009. tu nije bilo nekog interesantnog sadržaja. Kada je otvoren tržni centar, nastao je problem. Na svakom crvenom svetlu u smeru tržnog centra čeka minimum 10-20 ljudi.
 
a tesko im je bilo posto su vec sagradili najposeceniji komercijalni objekat u drzavi da odrade i jedan pothodnik, kad su vec zemljiste dobili maltene gratis. kao da su ovi iz rajiceve rekli "bice parking mesta kada grad prosiri garazu na obilicevom vencu". svinjarija

a kad neko pogine mali ce da svecano otvara prolaz i da prica kako se na resenje cekalo jos od djilasa, ali eto on...!
 
Opet kažem "je**** ih fontana"

U pisanoj izjavi dostavljenoj Tanjugu, Vesić kaže da su na tender za izgradnju fontane pristigle ponude u rasponu od 182 do 229 miliona dinara neto.
...
"Izgradnju velelepne muzičke fontane finansira grad Beograd", podsetio je Vesić.

Pa kad krene otvaranje, pa izjave tipa "lepšu fontanu nisam video ni u Londonu, ni u Nju Jorku, ni u Dubaiu..."

Radovi na izgradnji fontane počeće već tokom jeseni i trajaće 155 kalendarskih dana, a tokm izvođenja tih radova saobraćaj će se u tom delu grada odvbijati nesmetano i bez zaustavljanja, kaže Vesić i ističe da je to "dobra vest".

"Činjenica da ćemo prvo da završimo fontanu omogućiće nam da se tokom njene izgradnje saobraćaj na Slaviji odvija neometano. Kada bude završen ponovljeni tender za izgradnju saobraćajnica na Trgu Slavija i u Bulevaru Oslobođenja ti radovi će biti izvođeni u drogj fazi, na proleće", rekao je gradski menadžer.

S obzirom na to da će do tada, kako kaže, fontana već biti završena, vreme u kome će se saobraćaj na Slaviji odvijati u smanjenom kapacitetu biće kraće nego što bi bilo da su radovi na saobraćajnicama i na fontani tekli istovremeno.

Vesić poručuje da Beograđani treba da znaju da Gradska uprava sa njihovim novcem postupa domaćinski, kao i da se Uprava trudi da radovi traju što kraće kako se ne bi ometao uobičajeni životni ritam grada.

"Bez obzira što će sada radovi na Trgu Slavija i Bulevaru Oslobođenja trajati u dve faze, vreme u kojem će saobraćaj biti delimično zaustavljen biće kraće što je dobra vest za građane koji Slaviju koriste svakodnevno za saobraćaj", poručio je Vesić.
 
Da probam da rekapituliram sve oko rekonstrukcije Slavije.

Prvo je bilo da će da se rade podzmeni prolazi za pešake i da će sve da se odradi u letnjim mesecima kada je manja gužva. Pominjana je i fontana i premeštanje Dimitrija Tucovića

Onda su odustali od podzemnih prolaza i odlučili da pomere pešačke prelaze dalje od kružnog toka

Onda su videli da nema teoretske šanse da rekonstrukcija počne na vreme, ali su porušili parkiralište.

Na kraju je naglasak na muzičkoj fontani koja će prvo da se radi, a Slavija i Bulevar oslobođenja ko zna kad.
 
Vrh