Karlo del Ponte
Advanced
@Glas Prirode
Метро у Каракасу такође има великих проблема, велика кашњења из техничких разлога, а са друге стране чак и у Србији, постоји БГ:ВОЗ који макар у саобраћајном смислу одлично функционише. Односно, кварови и испадање из система су условљени пре свега затварањем техничко-финансијске конструкције, а не категоријом транспортног система. У условима доброг одржавања и управљања, сва шинска возила су поузданија од друмских.
А ако говоримо о повратку трамваја Калемегдан-Славија, то је неодвојиво од продужења тог трамваја ка Црвеном крсту у функционалном смислу. Прекинути тролу на Славији је огроман проблем: прекида се одавно континуална веза, а потребан је и велики простор за терминус. У питању је балансирање и логичко формирање транспортне мреже од чвора Славија. Две пруге су усмерене ка центру, а само једна ка периферији, недостаје та веза за Црвени крст. По мени, одатле спојити са Цветковом пијацом, у сврху заокруживања целине, а тролејбусе усмерити на Устаничку и Јужни булевар.
Метро у Каракасу такође има великих проблема, велика кашњења из техничких разлога, а са друге стране чак и у Србији, постоји БГ:ВОЗ који макар у саобраћајном смислу одлично функционише. Односно, кварови и испадање из система су условљени пре свега затварањем техничко-финансијске конструкције, а не категоријом транспортног система. У условима доброг одржавања и управљања, сва шинска возила су поузданија од друмских.
А ако говоримо о повратку трамваја Калемегдан-Славија, то је неодвојиво од продужења тог трамваја ка Црвеном крсту у функционалном смислу. Прекинути тролу на Славији је огроман проблем: прекида се одавно континуална веза, а потребан је и велики простор за терминус. У питању је балансирање и логичко формирање транспортне мреже од чвора Славија. Две пруге су усмерене ка центру, а само једна ка периферији, недостаје та веза за Црвени крст. По мени, одатле спојити са Цветковом пијацом, у сврху заокруживања целине, а тролејбусе усмерити на Устаничку и Јужни булевар.