Šta je novo?

Trg Slavija

@Glas Prirode
Метро у Каракасу такође има великих проблема, велика кашњења из техничких разлога, а са друге стране чак и у Србији, постоји БГ:ВОЗ који макар у саобраћајном смислу одлично функционише. Односно, кварови и испадање из система су условљени пре свега затварањем техничко-финансијске конструкције, а не категоријом транспортног система. У условима доброг одржавања и управљања, сва шинска возила су поузданија од друмских.

А ако говоримо о повратку трамваја Калемегдан-Славија, то је неодвојиво од продужења тог трамваја ка Црвеном крсту у функционалном смислу. Прекинути тролу на Славији је огроман проблем: прекида се одавно континуална веза, а потребан је и велики простор за терминус. У питању је балансирање и логичко формирање транспортне мреже од чвора Славија. Две пруге су усмерене ка центру, а само једна ка периферији, недостаје та веза за Црвени крст. По мени, одатле спојити са Цветковом пијацом, у сврху заокруживања целине, а тролејбусе усмерити на Устаничку и Јужни булевар.
 
Зашто би мењао тролејбус за трамвај на Крсту, кад је трамвај сасвим близу - у Булевару КА ?
То што пишеш о условима и поузданости је очигледно само слово на папиру , баш као и приче о метроу
, а стварност су застоји и то је тако деценијама.
 
Možda bi bilo pametno samo koristiti tradže, ne kupovati i uvoziti trole. Povećala bi se godišnja količina kupljenih tranži pa bi sa sigurnim godišnjim porudžbinama od recimo 20tak komada, bilo isplativo imati beogradskog proizvođača. Umesto što sada uvozimo malo jednih malo drugih. Plus ako bi proizvodili vozove i metro za domaće potrebe, priča bi bila još bolja. Čak i ako bi bili nešto skuplji od uvoza, pare bi ostajale u Srbiji i imali bi veću zaposlenost pa bi na kraju društvena korist bila veća korist od štete što su skuplji. Isto mislim da bi i busove grad trebao samo kupovati Ikarbusove. Ako nemamo koristi od slobodne trgovine koji će nam. Neki su mišljenja da je niža cena najvažnija. Nek nešto košta i 5 dinara ako ti nemaš posao i zarada ti je 0, to ti je presupo. A ako isto to košta 50.000 dinara a ti imaš platu 100.000 onda je ova varijanta jeftinija.
 
Onda će da stavljaju prednje farove od YUGO Floride, kao što je Ikarbus stavljao na najnoviji model autobusa 1993 godine.
Jedino ako CAF otvori fabriku u Srbiji to može da bude dobar tramvaj, a da je proizveden kod nas. Tako važi i za autobus kada MAN otvori fabriku u Srbiji. Tačnije rečeno ako to bude privatna fabrika tramvaja ili autobusa onda ima šanse za uspeh, jer Ikarbusu samo nedostaje da bude privatna fabrika.

Trolejbusi su dobro rešenje jer ti ne traba izgradnja šina, već samo obeležiš žutu traku.
 
Зар се није причало како ће МАЗ склапати тролејбусе у Крагујевцу, и а и председник је најављивао давно долазак БКМ-а у Србију.
 
Po meni je ok da to bude i neki strani vlasnik ali koji će u Beogradu napraviti fabriku i zapolsiti ljude. A grad će zauzvrat kupovati samo od njega i to planiranu godišnju količinu kako bi fabrika bila profitabilna i kako bi imala jasnu budućnost. Tačno se zna na kolko godina treba zameniti vozilo, zna se i tačan br putnika pa je cela računica lako predvidljiva i lepa za planiranje. Ali fabrika treba da bude u Beogradu ne Kragujevcu, kakve on veze ima sa tramvajima ili trolebusima. Bliska fabrika, blizak servis, bliski rezervni delovi = manji troškovi. Treba da zaposlimo naše ljude za naš grad, ne da nam pare odlaze u Kg ili bilo gde drugde.
Dal će biti trole ili trandže nisam detaljnije ulazio (bitno da bude na domaću (opet) struju koju za razliku od nafte sami proizvodimo), važnije je da to bude jedan a ne dva vida prevoza jer bi fabrika bila profitabilnija ako pravi 20 recimo tramvaja godišnje nego da pravi 10 tramvaja i da uvozimo još 10 troli.
Grad bi trebao ponuditi monpol u snabdevanju vozilima javnog prevoza onome ko zauzvrat otvori fabriku u gradu. I možda kao zaštitu javnog interesa uneti klauzulu da cene mogu biti max 30% veće od drugih konkurenata. Filozofija tipa: platićemo naše ako je malo skuplje. Zašto bi ja pristao da platim naše a skuplje? Zato što ako sutra 200 ljuda tu ima posao i zarašuje platu, ući će mi u prodavnicu i meni napraviti veći promet od koga ću i ja više zaraditi. Fair trade.
 
Ikarbus je stavljao svjetla sa floride jer su bile sankcije i bombardovanje i destrukcija svake vrste i bus je za to vrijeme bio odlican Takodje ikarbus moze da pravi trole nije to kosmicki brod
 
Earthmoving":2mvblejh je napisao(la):
Po meni je ok da to bude i neki strani vlasnik ali koji će u Beogradu napraviti fabriku i zapolsiti ljude. A grad će zauzvrat kupovati samo od njega i to planiranu godišnju količinu kako bi fabrika bila profitabilna i kako bi imala jasnu budućnost. Tačno se zna na kolko godina treba zameniti vozilo, zna se i tačan br putnika pa je cela računica lako predvidljiva i lepa za planiranje. Ali fabrika treba da bude u Beogradu ne Kragujevcu, kakve on veze ima sa tramvajima ili trolebusima. Bliska fabrika, blizak servis, bliski rezervni delovi = manji troškovi. Treba da zaposlimo naše ljude za naš grad, ne da nam pare odlaze u Kg ili bilo gde drugde.
Dal će biti trole ili trandže nisam detaljnije ulazio (bitno da bude na domaću (opet) struju koju za razliku od nafte sami proizvodimo), važnije je da to bude jedan a ne dva vida prevoza jer bi fabrika bila profitabilnija ako pravi 20 recimo tramvaja godišnje nego da pravi 10 tramvaja i da uvozimo još 10 troli.
Grad bi trebao ponuditi monpol u snabdevanju vozilima javnog prevoza onome ko zauzvrat otvori fabriku u gradu. I možda kao zaštitu javnog interesa uneti klauzulu da cene mogu biti max 30% veće od drugih konkurenata. Filozofija tipa: platićemo naše ako je malo skuplje. Zašto bi ja pristao da platim naše a skuplje? Zato što ako sutra 200 ljuda tu ima posao i zarašuje platu, ući će mi u prodavnicu i meni napraviti veći promet od koga ću i ja više zaraditi. Fair trade.
Не знам да ли да плачем или да се смејем!? Фабрика да буде у Београду, а не у Крагујевцу да паре не би ишле у Крагујевац већ да остану у Београду, а на све то да странац буде власник. Јеси ли ти дечко свестан колико то што пишеш нема смисла?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388339#p388339:2as9wo5k je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » 28 May 2016 01:09 am[/url]":2as9wo5k]Зашто би мењао тролејбус за трамвај на Крсту, кад је трамвај сасвим близу - у Булевару КА ?
То што пишеш о условима и поузданости је очигледно само слово на папиру , баш као и приче о метроу
, а стварност су застоји и то је тако деценијама.
На папиру имамо све и свашта, а у пракси имамо улице претрпане паркираним аутомобилима, пуњење паркинзима зелених површина чак и на Новом Београду, једва спречено уништење планске зелене површине на Петловом брду (која није чисто зеленило, већ и заштита од клизишта), напљувавање чак и на овом форуму оних који желе да заштите неке оазе зеленог простора...

А да ли смо ми и на форуму, и кроз конкретно деловање ту да се миримо са оним што се стварно ради, а знамо да је лоше.

Конкретно питање, за тебе, да ли се сам мириш, и постављаш као полазну тачку фушерско одржавање возила јавног превоза?

Најупрошћенија поставка:
- Лоше одржавање = нижа поузданост и брзина шинског превоза од аутобуског
- Добро одржавање = виша поузданост и брзина шинског превоза од аутобуског
- Добро одржавање аутобуса = поузданост већа него код лошег одржавања

Градација поузданости:
добро одржаван шински > донро одржаван аутобуски > лоше одржаван аутобуски > лоше одржаван шински.
 
Застоји нису увек последица одржавања, пример застоја код Железничке станице о пре неколико дана се односи на судар трамваја и минибуса и шта сад . Да је био тролејбус спустио би троле и остали би наставили.

Разлог што су до сад постојали и тролејбуси и трамваји, је вероватно неповезан са редовношћу и брзином, јер је то последња ствар о којој брину они који се питају . Трамваји су скупљи, али не троше гуме. Троле су јефтиније, али имају гуме и трају краће.Измећу тога су налазили неку рачуницу вероватно.
 
Ne znam šta ti nije jasno. Stanac je potreban u priči ako mi nemamo znanje i pare za pravljenje trola/tramvaja. A za šta će nam u ovoj priči Kg, da umesto naših radnika koji će praviti vozila za naš grad, uposlimo njihove? (koji če praviti za naš grad jer se to tamo ne vozi). Koja je tu naša korist? Ideja je da sami sebi pravimo GSP vozila. To bi obesmislilo ideju.
1. Uvoz - najgore, odlaze nam pare i iz zemlje i iz grada i gubimo radna mesta
2. Proizvodnja stranaca van Bg - malo manje loše, ne odlazi nam deo para za plate iz zemlje ali odlaze iz grada, gubimo radna mesta u gradu
3. Proizvodnja stranaca u Bgu - dobro, plate i radna mesta ostaju u gradu
4. Domaća proizvodnja Bgu- najbolje, profit, plate i radna mesta ostaju ljudima iz grada
Ako već ne može 4, onda je 3 bolje od 2.
 
Белоруси су већ одавно у дилу са Вуловић транспортом и ту су већ склапани МАЗ/БИК 203 аутобуси на гас које користи ГСП Београд. Мени се чини да је неко одлучио да се привреда Београда неће базирати на индустрији већ искључиво на услогама. Но одосмо дебело ван теме.

Знају ли се фазе извођења радова и како ће организовати саобраћај током радова, пошто не смем ни да помислим да неко затвори приступе Клиничком, Тиршовој и Онкологији.
 
Иако трамвај кроз Краља Милана лепо звучи, а још би лепште изгледао, а и сам сам заступао ту идеју, ипак ми се данас чини као прескупа за********* којом би се изгубила функционалност јавног превоза у ванредним ситуацијама.

Данас имамо 3 различите варијанте подужне везе јавног превоза центар - исток, а то су трамвај (Булевар), трола (Црвени Крст) и аутобус ( Устаничка) а ако падне неки вид транспорта, ту су друга два. Имајући у виду богатство алтернативе, не би било мудро било коју од њих укидати.

Из истог разлога не подржавам конвертовање аутобуса 31 у тролу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388414#p388414:ivyg009o je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » 28 May 2016 03:39 pm[/url]":ivyg009o]Застоји нису увек последица одржавања, пример застоја код Железничке станице о пре неколико дана се односи на судар трамваја и минибуса и шта сад . Да је био тролејбус спустио би троле и остали би наставили.
Застоји условљени саобраћајним незгодама су реткост, да би се у односу на исте бирао систем површинског превоза путника. Ако дође до незгоде на прометној улици профила 2+2, например Таковској, застоји се шире на све стране. Да не помињем шта се деси када се чукну два возила на Газели и заузму само једну од 3 траке по смеру.

Али при пројектовања самих параметара већ изабраног система итекако се вреднује безбедност, односно ризици од саобраћајних незгода. Са те стране, тежња ка развоју издвојених трамвајских траса је важна и због безбедности, као и негативних утицаја застоја због евентуалних саобраћајних незгода. То не значи да мање заштићене трамвајске трасе постају бескорисне. Наравно да се отвара питање и подземног вођења јавног превоза, где било који шински превоз има велике предности у односу на друмска превозна средства.
 
Čitao sam da tokom rekonstrukcije planiraju da prebace 3 i 2 u resavsku. Bravo za njih jer tako će resavsku da začepe da će se ići mic po mic.
 
Тежња ка развоју издвојених трамвајских траса је важна. То је независни трамвај који сам предлагао вуше пута током претходних пет година . Али сваки шински превоз је неумитно везан за шине и било који узрок застоја постаје препрека за све трамваје иза.

Из тог разлога ми изгледа да предност припада тролејбусима који такође могу да имају издвојене и независне трасе што може да учини превоз још поузданијим, редовнијим и бржим.

Карло, молим те, остави мало те уџбенике !
 
20160530_074821.jpg


20160530_074842.jpg
 
Ovaj deo su pre mesec dana oglodali i ponovo asfaltirali!
Pogledajte prilog 1
Kiša je davno prestala ali očigledno voda nema gde da ode.
Svaki put kada trolebus uđe u stanicu okupa neoprezne putnike što stoje uz ivicu.
Po izvođače treba pod hitno poslati Maricu.

:rant:
 
"Марицу" треба послати у Београд пут. Они су задужени, по налогу Секретаријата за саобраћај, да то раде. Пошто онако иде реконструкција Трга Славија, овај постављени асфалт ће издржати до тада.
 
Nema cim propada ovoliko asvalt propala je podloga , u ostalom kako i ne bi s obzirom da je ispod i dalje kocka , pa vi procenite starost.
 
Slavija na dugačkom štapu
N. V. | 08. jun 2016. 15:31
Tenderi za radove na kompletnoj obnovi najprometnijeg prestoničkog trga prilično okasnili
UPRKOS najavama da će rekonstrukcija Slavije početi u junu, odnosno u julu, radovi bi mogli da budu prolongirani sve do jeseni. Tender za obnovu vodovodne i kanalizacione mreže ispod najprometnijeg trga raspisan je tek prošle sedmice, a zainteresovani izvođači imaju rok da se jave do kraja juna. Imajući u vidu uobičajenu praksu prilikom sprovođenja javne nabavke, izbor ponuđača, rok za žalbe, uvođenje u posao - građevinci i školarci bi mogli zajedno da krenu u nove radne pobede. Da ambiciozno najavljivani početak raskopavanja beogradske "žile kucavice" nije blizu, nagoveštava i odugovlačenje selidbe spomenika Dimitriju Tucoviću, koja je najavljena još pretprošle sedmice. Pomeren je i rok za izbor izvođača koji će graditi fontanu. Umesto krajem maja, za sredinu juna. I do poslednjeg zauzeta parking mesta na nedavno raščišćenom placu "Parking servisa" koji je namenjen za alternativnu saobraćajnicu kad počnu radovi - sve to signalizira da gradilište još neće zabrujati.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ckom-stapu
 
Vrh