Jedna od najprometnijih ulica, Makenzijeva, uskoro će umesto dve saobraćajne trake imati ukupno četiri, od kojih će dve biti za automobile, a druge dve za autobuse i trolejbuse, pa će tako doći i do rasterećenja saobraćaja, a samim tim i smanjenja gužve.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383556#p383556:23j2a4fu je napisao(la):SRBO » Thu Apr 28, 2016 12:24 pm[/url]":23j2a4fu]Један велики проблем код Славије је то што је саобраћај у улици Макензијевој превише спор, поготово у шпицу, јер је улица преуска и имате ситуацију да се створи колона од Жичке до Славије.
Немој да бринеш, друже, фанатичним аутомобилистима се не може ништа објаснити. Мало их је, али их су међу политичарима већина, а на овом форуму јако гласни.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384003#p384003:3ef3ymlv je napisao(la):RioBL » 01 May 2016 07:50 pm[/url]":3ef3ymlv][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383556#p383556:3ef3ymlv je napisao(la):SRBO » Thu Apr 28, 2016 12:24 pm[/url]":3ef3ymlv]Један велики проблем код Славије је то што је саобраћај у улици Макензијевој превише спор, поготово у шпицу, јер је улица преуска и имате ситуацију да се створи колона од Жичке до Славије.
Nije ulica preuska vec je previse vozila u njoj.
Umjesto da se problem pokusava stvarno i trajno rjesiti smanjivanjem broja vozila i ulaganjem novca u sisteme prevoza veceg kapaciteta, problem se decenijama "rjesava" povecanjem kapaciteta saobracajnica. Koliko god da se prosiri jedna gradska ulica, ubrzo ce postati uska a zivotni i radni prostor u njoj nepovratno unisten.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384003#p384003:1ps4nzlf je napisao(la):RioBL » 01 May 2016 19:50[/url]":1ps4nzlf][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383556#p383556:1ps4nzlf je napisao(la):SRBO » Thu Apr 28, 2016 12:24 pm[/url]":1ps4nzlf]Један велики проблем код Славије је то што је саобраћај у улици Макензијевој превише спор, поготово у шпицу, јер је улица преуска и имате ситуацију да се створи колона од Жичке до Славије.
Nije ulica preuska vec je previse vozila u njoj.
Umjesto da se problem pokusava stvarno i trajno rjesiti smanjivanjem broja vozila i ulaganjem novca u sisteme prevoza veceg kapaciteta, problem se decenijama "rjesava" povecanjem kapaciteta saobracajnica. Koliko god da se prosiri jedna gradska ulica, ubrzo ce postati uska a zivotni i radni prostor u njoj nepovratno unisten.
Очекиван спин. Наравно да нисам против жутих трака али чињеница је да је у питању добар потез градских власти из нехата условљен прејадним стањем јавног превоза. На сву ту беду још да немамо жуте траке за бусеве могли бисмо комотно да ставимо катанац на град а становништво насилно да пребацимо у празна села.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384115#p384115:3htr2kle je napisao(la):Пантограф » 03 May 2016 10:30 am[/url]":3htr2kle]Повећање површина (ширење мреже жутих трака) намењених аутобусима свакако смањује издатке за тај вид превоза и повећава његову ефикасност, и то је у последњих 20-ак година тренд практично у свим градовима, укључујући и оне са најразвијенијим метро системима (Париз нпр.). Не знам да ли би требало да ми, можда, немамо ни жуте траке, кад већ немамо метро?