Šta je novo?

Trg Slavija

Бојим се да не разумеш тако просту тезу одржавања минимума ефикасности јавног градског превоза у Београду.

Дакле, народ је третиран као ст*** али ипак некако и некад стигне од тачке А до тачке Б па се не буни, граду се исисавају паре из буџета кроз субвенционисање тог катастрофалног јавног превоза а аутомобили царују градом и све ужим тротоарима.
 
Ово је тема о Макензијевој улици. Кад се догради по једна жута трака са обе стране коловоза, аутомобила више неће бити на тротоарима - укидају се паркинг места. На јавни превоз ће се трошити мање пара и биће редовнији и бржи.

Притом, становништво ширег центра Београда уопште и није третирано "као ст***" кад је превоз у питању. Ко живи код Општине Нови Београд и жали се на превоз... нек се носи у три размажене материне, што се мене тиче. Проблем је са народом који живи у даљим предграђима. Од таквих насеобина, користи од ширења Макензијеве имаће само становници Медаковића.
 
Prosirenje po ugledu na srpskih vladara i svi sretni.
 
+1 za ovo:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384130#p384130:3xtyi94r je napisao(la):
Пантограф » 03 May 2016 10:43 am[/url]":3xtyi94r]
Притом, становништво ширег центра Београда уопште и није третирано "као ст***" кад је превоз у питању. Ко живи код Општине Нови Београд и жали се на превоз... нек се носи у три размажене материне, што се мене тиче.
 
Da mene neko pita Mekenzijevu bi zatvorio zajedno sa Kralja Milana , posadio tramvaj do crvenog krsta pa nek se teraju, nek se voze skuterom stanari na Vracaru :D
 
To би било ок да немамо Жичку и Војислава Илића које се надовезују. Ствари се морају посматрати нашироко када је у питању саобраћај.
 
Hvala Pantograf na onom detalju iz GUP-a 1950, čak iako danas nažalost nikakve koristi od njega :wink:
 
Та проширења су одавно уцртана у катастру:

Проширење Макензијеве:
w9du2o.jpg


Проширење Цара Николаја II на уштрб Чубурског парка и проширење уског грла на раскрсници са Маскима Горког:
vmu1i8.jpg


Проширење и ретрасирање Жичке улице:
fd6e8k.jpg


Остаје само непремостив проблем у самој улици Цара Николаја на деоници од Војводе Драгомира до Милешевске која се максимално може проширити на три траке.
 
Stf + . Ovi lepi crteži bi imali smisla jedino ako bi uz njih stajao i odgovor na ključno pitanje : KAD?! A toga "kad" ni na vidiku u budžetu za 2016 godinu, nit se spominje za 2017. i dalje. Od Slavije do V. Ilića po ovome ima oko 40-50 parcela (skoro sve su sa desne strane i najviše u Žičkoj) koje bi trebalo eksproprijatisati. 50 x 200.000 evra prosečno po parceli = 10 mil evra za eksproprijaciju + rušenje + širenje u dužini 2,2 km = 20tak miliona evra odokativno za ceo projekat. A bilo bi skoro dž. da urbanisti svojevremeno nisu zeznuli stvar, tj da su lepo planirali.
 
Па, знаш како, ономад кад су за владе последњег Обреновића те улице настајале, занимање "урбаниста" није ни постојало. Иначе ти резон није лош.
 
200 000 odstete nece biti za svaku parcelu, na dosta mesta se oduzima samo par metara
 
Da, tu nece, ali ce negde gde su zajednicka dvorista sa vise porodica biti i vise, pa sam trazio neki prosek. Super ako je jeftinije
 
Proširenje su super ali je ključno pitanje za koga se proširuje? Najjednostavnije i najjeftinije rešenje bi bilo da se na potezu od Slavije naplaćuje ulazak za motorna vozila tipa po 5e, automacki bi broj privatnih automobila opao za 70% u potezu do Žičke, onda lepo pojačati JGP i rešen problem sa proširivanjem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384359#p384359:1f7tazb3 je napisao(la):
Biciklistkinja » 04 May 2016 10:10 pm[/url]":1f7tazb3]Proširenje su super ali je ključno pitanje za koga se proširuje?

За тролејбусе и аутобусе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384359#p384359:tz9q5u8f je napisao(la):
Biciklistkinja » Сре Мај 04, 2016 11:10 pm[/url]":tz9q5u8f]Proširenje su super ali je ključno pitanje za koga se proširuje? Najjednostavnije i najjeftinije rešenje bi bilo da se na potezu od Slavije naplaćuje ulazak za motorna vozila tipa po 5e, automacki bi broj privatnih automobila opao za 70% u potezu do Žičke, onda lepo pojačati JGP i rešen problem sa proširivanjem.
Идеја ти је "супер", само у коју би се улицу преместио (прелио) саобраћај?!?
Градови који наплаћују или на неки други начин ограничавају приступ центарлним градским зонама обезбедили су могућност набавки и задовољења основних потреба грађана, по ободу града. Уобичајено је да у центру остају само екслузивитети чија клијентела не мари за цену уласка у зону наплате.
Ми смо, генерално говорећи, као друштво веома бедни. Наше материјално стање нам не дозвољава да станове мењамо према месту рада јер у стану живе по три генерације, па смо принуђени да идемо са краја на крај града пролазећи кроз центар. Три од четири моста преко Саве воде директно у центар, не постоје алтернативне и брзе саобраћајнице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384032#p384032:q8vhnntj je napisao(la):
stf » 02 May 2016 11:43 am[/url]":q8vhnntj]"фанатични аутомобилисти" постоје само у главама фанатичних железничара.
Елем несам се школовао у Партију, па да знам да напишем пар речи, парола и добијем много плусеви. Али и од плусеви мени не зависи езгитсенција, како се то каже већ, штаћеш, навик`о да живим од рад, а не политику.

Да разјасним појмове,који не постоје у стручној литератури, али како сам схватио да су потребни, сам сам их измислио уз још пар десетина појмова за које не постоји одговарајућа реч или израз.
Да разјасним појмове прагматични и фанатични аутомобилиста.
- Прагматични аутомобилиста је везан за аутомобил из специфичних разлога, или зато што однос цена-квалитет иде у корист одређеног транспорта. Разлози могу да буду достава робе, превоз кабастог пртљага, специфичне здравствене групе, за које је аутомобил незаменљив, али и знатно краће време путовања, или рецимо, прескуп јавни превоз. У САД постоје случајеви да је аутомобил прагматичан избор, иако постоји брзи јавни превоз, због слабе покривености аутобуском мрежом, слабих интервала на истој, необучености грађана за коришћење јавног превоза, и проблема са безбедношћу од крађе личних предмета.
- Фанатични аутомобилиста ће сести у ауто са све скупим паркиралиштима, аутомобилским застојима које трамвај у трамвајској баштици или аутобус у жутој траци успешно обилази, добром покривеношћу мрежом јавног превоза и тако даље. Потрошиће и време и новац, по леду ће хилтијем разбијати лед само да изађе, у случајевима слабе полицијске контроле, игнорисаће пешаке на пешачком, бити најбучнија страна када се изађе пред политичаре и институције, иако представља мањину... У центру Београда има случајева да неко крене колима на растојању које се пешке прелази двоструко брже.

У зони између Бранковог моста, Мостара, Аутокоманде, Црвеног крста и Панчевачког моста, постоји само неколико малобројних категорија за које је аутомобил заиста прагматичан избор. Код достава се може избећи период између 7:00-20:00, као и за превоз кабастих ствари. Специфичне здравствене групе су највише оријентисане на Клинички центар на ивици ове зоне, а мањи је број случајева када им се жури. У случају када је потребна хитна здравствена помоћ, тај превоз ће много брже и безбедније обавити јавна и обучена служба хитне помоћи, а ради исте је потребна развијенија мрежа резервисаних саобраћајница са забраном приступа приватним аутомобилима. Када су у питању радне обавезе дела такве групе, нека крену раније, и наоружају се стрпљењем. Не постоји решење са којим ће сви прагматични људи бити задовољни. Али ипак, у тој зони је много садржаја на пешачкој доступности чак и за ту групу.

У Европи постоји тренд избацивања аутомобила из центра града. Рецимо, у Љубљани је на Словенској цести (може се поредити са Краља Милана у Београду) потпуно избачен аутомобил, у граду у којем се око 60% превоза обави аутомобилима (у Београду око 20%). Такав градоначелник заслужено "вечити градоначелник" у систему у којем је цензура медија на нивоу статистичке грешке. Имамо Беч, који се годинама сматра најквалитетнијим местом за живот, иако се аутомобил креће двоструко спорије него у Београду. Имамо Амстердам, где је у зона унутар магистралног друмско-железничко-метро полупрстена са тешким ограничењима за прилаз аутомобилима једна од пословно најјачих зона Европе...

А везано за појам "фанатични железничар", железничар је радник железнице, што ја нисам. Ја могу евентуално бити фанатични корисник железнице, али такав приступ никада нисам заступао ни на форуму, нити у било ком јавном деловању Удружења љубитеља железнице. Аутору израза "фанатични железничар" је познато и моје врло активно деловање везано за побољшање аутобуског превоза, очување јавних и зелених површина, развоју бициклистичког саобраћаја. Фанатични корисници железнице, и фанатични бициклисти, за разлику од фанатичних аутомобилиста, не праве економску, еколошку, урбанистичку, функционалну и безбедносну штету.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384359#p384359:32r7sxge je napisao(la):
Biciklistkinja » 04 May 2016 10:10 pm[/url]":32r7sxge]Proširenje su super ali je ključno pitanje za koga se proširuje? Najjednostavnije i najjeftinije rešenje bi bilo da se na potezu od Slavije naplaćuje ulazak za motorna vozila tipa po 5e, automacki bi broj privatnih automobila opao za 70% u potezu do Žičke, onda lepo pojačati JGP i rešen problem sa proširivanjem.

Da li si ti normalan?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384849#p384849:3mq0owqr je napisao(la):
spatiotecte » Sun May 08, 2016 3:58 pm[/url]":3mq0owqr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384359#p384359:3mq0owqr je napisao(la):
Biciklistkinja » 04 May 2016 10:10 pm[/url]":3mq0owqr]Proširenje su super ali je ključno pitanje za koga se proširuje? Najjednostavnije i najjeftinije rešenje bi bilo da se na potezu od Slavije naplaćuje ulazak za motorna vozila tipa po 5e, automacki bi broj privatnih automobila opao za 70% u potezu do Žičke, onda lepo pojačati JGP i rešen problem sa proširivanjem.

Da li si ti normalan?


Na pitanje "Da li si ti normalan" odgovoriću ti: a da li si ti normalan?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384849#p384849:3p7kafol je napisao(la):
spatiotecte » 08 May 2016 02:58 pm[/url]":3p7kafol]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384359#p384359:3p7kafol je napisao(la):
Biciklistkinja » 04 May 2016 10:10 pm[/url]":3p7kafol]Proširenje su super ali je ključno pitanje za koga se proširuje? Najjednostavnije i najjeftinije rešenje bi bilo da se na potezu od Slavije naplaćuje ulazak za motorna vozila tipa po 5e, automacki bi broj privatnih automobila opao za 70% u potezu do Žičke, onda lepo pojačati JGP i rešen problem sa proširivanjem.

Da li si ti normalan?
Да стварно бициклисткиња, да ли ти нормална? Да се улазак моторним возилима наплаћује у Еврима? Ово је Србија, све се мора наплаћивати у динарима, како мислиш да после издају фискални рачун? Не може 5 евра, може 600 динара, и применити ту меру!
 
Баш лепа и напредна идеја. Права елитистичка.

Покренути систем у коме ће у ужи центар града колима моћи да дођу само скоројевићи са бесним лимузинама који се ионако бахате по тротоарима као да им је тата оставио, а све остале, платежно просечне грађане, демократски и на силу натерати на јавни превоз и бицикле јер ето, ми волимо јавни превоз и бицикле и сви треба да их користе. Сем ових у бентлијима. Нема везе што они могу да уђу у центар града, лепо је видети такво возило на тротоару и опалити један селфи са њим. Само склоните из центра голф двојке и фијате из Крагујевца.

Немојте своје фетише другима наметати.
 
Biciklistkinja, jel tebi normalno da u drzavi gde je prosecna plata 25 000 dinara naplacujes ulaz u centar 5 evra tj 600 dinara?
 
Zaista ljudi, ajde malo da se uozbiljimo.
Ponekad neki predlozi zvuce kao da ih je smisljao predskolac...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh