Šta je novo?

Trg Slavija

Ne bih se bas slozio Stf, saobracajni policijac je najbolja opcija za regulisanje kruznog toka u slucaju velikih guzvi. Jedina bolja je automatizovan pristup gde bi se vrsio monitoring pristupnih saobracjnica i semaforski regulisao ulazak u kruzni tok. Tako nesto je nazalost sci-fi za Vesica i ekipu.

Pesacka reuglacija kruznog toka je najprimitivnije resenje od svih, to je nakav pasivan vid regulisanja, koji sem u slucaju enormih guzvi obesmisljava funkciju kruznog toka koja ima teznju ka samoregulaciji.



Sto se tice argumenta oko metro stanice to svakako stoji, sa time da bih ja isao na gradnji barem jednog podzemnog prolaza, onog prema Bulevaru Oslobodjenja.

Treba imati u vidu da metro stanica nikako nece zauzeti ceo prostor Slavije, vec kada i ako se bude gradila najlogicniji deo ovog trga, prostor danasnje stanice i plato prema NBS.

A vremenski okvir koji pominje Igor je takodje validan argument, druga linija metroa je i za dananje perkspeitkive 20+ godina daleko, nazalost.
 
Ma saobracajci su sper pogotvo kad stanu njih 3 a motrorle im sluze za ukras i onda plus tjera trolu da skrene u beogradsku
 
djordje*******g":26u507p1 je napisao(la):
Ne bih se bas slozio Stf, saobracajni policijac je najbolja opcija za regulisanje kruznog toka u slucaju velikih guzvi.

Најбоља опција? У ком то граду? У Београду сигурно не.

На Славији се не сећам да сам прошао, било пешке, било колима а да су три саобраћајца синхронизовано усмеравали саобраћај. Не, један накрцава кружни ток бесомучно празнећи Булевар ослобођења а други не дозвољава одлив тих новонакрцаних возила у Макензенову. Колапс прве класе.

Да не говоримо о "регулисању" Аутокоманде када сам и по 15 минута чекао у трамвају да се друг плави сети да трамвај има првенствно првенства пролаза било где ...

Они су најкориснији кад седе у пунтићима и пију пиво.
 
Slazem se da ima takvih situacija, uostalom i sam sam bio zrtva bahatosti saobracajnog policijaca i trenutno se sudim zbog toga.

Sa druge strane ako na ulicu izvedete savesnog coveka, koji svoj posao radio profesionalno bolje resenja za saobracjnu regulaciju tesko da cete naci. NE radi se o zadatku koji trazi visi intelektualni angaznam, radi se o poznavanju propisa saobracaja, moci opazanja i delovanja na osnovu te dve komponente. Sve ono sto moze da uradi svako odraslo, prosecno inteligentno ljudsko bice u sklopu radnog vremena.
 
Tu prvenstveno fali koordinacija izmedju 2 ili vise saobracajnih policajaca koji ucestvuju u regulaciji saobracaja.
Ne moze da vas jedan na raskrsnici takovske i kosovske bulevara ubrzavati, ako na sledecoj raskrsnici stoji drugi i blokira dalji prolaz ka k. Milosa.
A eto to je bila jedna od cestih pojava dok sam radio u centru grada.

Nedavno me je policajac u Nemanjinoj preusmerio na tramvajske sine.
Ne samo mene, vec citavu kolonu, da bi nas na raskrsnici sa Resavskom drugi gledao zacudjeno i gestikulirao kako nismo normalni i slicno.
Cemu sluzi radio veza, ako ne za koordinaciju aktivnosti???
 
Ma kakvi saobracajci, kod Husove i Ljubicke stoji jedan pa upropasti saobracaj. Jednom je pustao 39 sa autoputa da nastavi, ne prodje sekund, pa mu kaze da stane, pa mu opet pokaze da krene, pa ga opet zaustavi, vozac se iznervira pa svira k'o lud, a saobracajac sleze ramenima. Ako jedan ne ume da upravlja kako treba, kako bi tek troje njih koji treba sinhronizovano da rade.
 
Pa princip policije i jeste da inteligencija i moc rasudjivanja moraju da opadaju proporcionalno broju jedinki (sifra: kordon)
 
Nema potrebe da vredjamo pripadnike saobracajne policije.
Nazalost, vecini njih su vezane ruke, jer za medjusobnu koordinaciju, osim znanja i volje u MUP-u je potrebno i naredjenje.
Ja duboko verujem da je problem upravo u tome, kao i u drugim sluzbama, gde 'birokrata' (u ovom slucaju komandir) ne radi svoj posao...
 
Чуди ме да се нити један полицајац није огласио на овом форуму!?
 
Novi izgled Slavije mora da "aminuje" EBRD
N. V. | 20. maj 2015. 23:16 | Komentara: 2
TENDER za Trg Slavija biće raspisan početkom avgusta, samouvereno najavljuju u gradu, iako je projekat pretrpeo ozbiljne izmene. Naime, pala je odluka da rekonstrukcija ovog beogradskog čvorišta prođe bez izgradnje podzemnih prolaza, a da sredstva, koja ti

Trg%20Slavija%20_620x0.jpg


TENDER za Trg Slavija biće raspisan početkom avgusta, samouvereno najavljuju u gradu, iako je projekat pretrpeo ozbiljne izmene. Naime, pala je odluka da rekonstrukcija ovog beogradskog čvorišta prođe bez izgradnje podzemnih prolaza, a da sredstva, koja time budu uštedeli, preusmere na Ruzveltovu ulicu. Ipak, vlast je ponesena graditeljskim elanom previdela da će za naumljeni poduhvat morati da dobije i saglasnost finansijera - Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).



Kako kažu u predstavništvu EBRD u Beogradu, ova institucija sredstva dodeljuje za određene projekte i ukoliko ima bilo kakvih izmena neophodno je da nadležni u banci o tome budu obavešteni da odobre promenu namene novca.

Inače, za rekonstrukciju Trga Slavija planirano je 27 miliona tokom 2014, dok ova saobraćajnica predstavlja ključnu stavku u budžetu za 2015. sa svojih skoro osam miliona evra. Za 2015. i 2016. predviđeni su radovi i u Karađorđevoj ulici, i to u dve faze, od Savskog trga do "Bristola", odnosno od "Bristola" do Pristaništa. Ruzveltova se nigde ne pominje.

Mada preko Trga Slavija dnevno pređe od 70.000 do 80.000 pešaka, prema mišljenju Dušana Milanovića, diplomiranog inženjera saobraćaja, odustajanje od podzemnih prolaza neće negativno uticati na protočnost saobraćaja.

- Slavija je jedno od značajnih čvorišta kroz koje bi trebalo da prođe jedna linija metroa - objašnjava Milanović. - Tu je važan presedački punkt na kojem se ukrštaju svi saobraćajni sistemi i podsistemi. Zato ni ne treba spuštati pešake ispod zemlje. I bez podzemnih prolaza rekonstrukcija ima smisla jer tamo ima nerešenih slobodnih površina čijim uređenjem će se postići bolja regulacija saobraćaja.

FOLIĆ: PODZEMNI PROLAZI NISU SPAS

- RADILI smo analize i konstatovali da se izgradnjom podzemnih prolaza neće mnogo ubrzati saobraćaj - za "Novosti" priča Milutin Folić, glavni gradski arhitekta. - Svih pet ulica koje se spajaju na Slaviji, već posle stotinak metara od kružnog toka imaju semafore. Oni prave "čepove". Sada je takav trend da pešaci imaju prednost u odnosu na automobile. (M. T. K.)

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... inuje-EBRD
 
Kao relativno novi vozač rećiću da bez podzemnih prolaza je sve presipanje iz šupljeg u prazno. Jedina korist nove rekonstrukcije će biti što će moći CAF da prođe Slavijom sa putnicima i to je to.
 
Eh da smo prvo krenuli sa izgradnjom metro-a PA ONDA sa sredjivanjem Trgova.

Ali ne, mi volimo to da radimo naopako.
 
Eh Spatio, pa znas da pat stotina metara ivicnjaka, krs fontana i travnjak i malo cveca, donose vise glasova nego 500 metara metro tunela...
Ko to pod zemljom vidi, kome to treba.

(Krivi smo mi sto smo ih pustili...)
 
vucko":3fqv6yap je napisao(la):
Kao relativno novi vozač rećiću da bez podzemnih prolaza je sve presipanje iz šupljeg u prazno

:laugh: Одувек те је красила та доследност у ставовима.

Спат, једном и ја да се с тобом сложим.
 
Mene zanima kada krene rekonstrukcija, kako ce funkcionisati saobracaj, sta ce biti sa tramvajima i trolma. Niko nije objasnio kako ce radovi obavljati, u kojim etapama, samo su ponudili konacno resenje.
 
Pa tramvaji mogu kroz resavsku a ostalo egzibicije raznih vrsta
 
direktor":2434t63c je napisao(la):
- RADILI smo analize i konstatovali da se izgradnjom podzemnih prolaza neće mnogo ubrzati saobraćaj - za "Novosti" priča Milutin Folić, glavni gradski arhitekta. - Svih pet ulica koje se spajaju na Slaviji, već posle stotinak metara od kružnog toka imaju semafore. Oni prave "čepove". Sada je takav trend da pešaci imaju prednost u odnosu na automobile. (M. T. K.)

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... inuje-EBRD

A šta, namera je zaista bila da se tu auta ubrzaju, da idu 100 na sat tu, u centru grada, to je bezbedno? I kaže, pešaci imaju prednost TREND, pa nije to TREND, to je ZAKON. Koliko se nalupeta u dve rečenice.
 
jlaki":2hee2p4o je napisao(la):
direktor":2hee2p4o je napisao(la):
- RADILI smo analize i konstatovali da se izgradnjom podzemnih prolaza neće mnogo ubrzati saobraćaj - za "Novosti" priča Milutin Folić, glavni gradski arhitekta. -
Djabalebaroši....
silno vreme (placeno od naših para) potrošiše na analize i konsultacije
a to su davno mogli ovde (besplatno) da proćitaju
:laugh: :lool: :laugh:
 
vucko":19n4jlm0 je napisao(la):
Kao relativno novi vozač rećiću da bez podzemnih prolaza je sve presipanje iz šupljeg u prazno. Jedina korist nove rekonstrukcije će biti što će moći CAF da prođe Slavijom sa putnicima i to je to.

Nemam foto dokaz, ali jednom prilikom dosta kasno uvece na stanici 3,2,9 na Slaviji pojavljuje se niotkuda 7 CAF. Ulazim, sta cu, odgovara mi i majstor bez problema prelazi Slaviju i pravo uz Beogradsku.

Mozda sama Slavija nije problem vec deo ka Vozdovcu tj. ka Fransu? Mada ni potrebe 2,3 nisu za CAF + sto izbegavaju rizik Slavije i sudara koji bi bili papreni za CAF. :fijasko: Kad na ravnom Bulevaru neko uleti pravo u CAF sta bi tek bilo po Slaviji.
 
Знам да сам у мањини, али ја нисам нимало срећан због одустајања од пројекта који је предвиђао силазак пешака, којима на Славији најчешће и сам припадам, под земљу. Без обзира што то није популарно рећи онима који са парнасовских висина презриво гледају на мрске аутомобиле, реч је о "отпушавању" (неозбиљне су логичке конструкције да пешачки прелази спречавају застоје) једног од најзначајнијих саобраћајних чворишта у Београду, које ће то остати све док се не заврши УМП, док се не пробије тунел од савске до дунавске обале и док се не изгради друга линија метроа.

Што ће рећи, најмање за двадесет година, а можда и више ако на власти остану садашњи неспособњаковићи који не знају да ураде ни оно за шта су им средства обезбедили мрски претходници. Штуцају у Војводе Степе, касне са Карађорђевом и Душановом, одустају од пристојног пројекта везаног за Славију, не види се када ће наставити радове на УМП-у према Тошином Бунару, Интерцептор више и не спомињу...

Пре две године сам наслутио да ћемо се са носталгијом сећати Риђана. Нисам се преварио.



stf":t62fmnl4 je napisao(la):
... а други не дозвољава одлив тих новонакрцаних возила у Макензенову...

Мала исправка: Улица се зове Макензијева, по Шкотланђанину Френсису Макензију који је урбанизовао део Врачара од Славије ка Булевару Краља Александра и по коме се тај део звао "Енглезовац". Аугуст фон Макензен је био фелдмаршал и најбољи командант немачке војске у Првом светском рату, који нас је у јесен 1915. године разбио, након три неуспешне аустроугарске офанзиве. Чувен је по наређењу после освајања Београда да се сви српски браниоци сахране уз највеће војне почасти. На споменику који и данас стоји у Топчидеру уклесано је на немачком и српском језику: "Овде почивају српски јунаци".

У својим сећањима Макензен је о српској војсци написао: "Борили смо се против војника из бајке, који су се бранили беспримерном храброшћу. Онога тренутка када смо освојили Србију, нас је то болело више него њене савезнице". Изузетно витешки, али не довољно да би по њему име добила једна од наших најзначајнијих улица. :sesir:
 
Gradonačelnik Siniša Mali rekao je novinarima da je prvobitni projekat rekonstrukcije Trga Slavija, koji je predviđao podzemne prolaze, naišao na kritike građana, te da je zbog toga izmenjen.

"Mi smo za razliku od prethodne gradske vlasti slušali građane. Kada je izašao prvi projekat sređivanja Slavije, on je sadržao podzemne tunele, koji su bili premet najveće kritike Beograđana - da će biti uski, klaustrofobični, da će se plašiti da prolaze njima…Mi smo te komentare i zahteve usvojili", rekao je Mali.

sa B92 http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1002088

LJudi pa da li je moguce ovo? Ljudi se plase podzemnog prolaza? Ja zaista ne mogu da verujem koliki je ovo imbecil, i sto mene kao gradjanina potcenjuje da sam i ja id***. Koja bu**** majko mila.
 
Vrh