djordjebg
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.04.2011.
- Poruke
- 767
- Pohvaljen
- 605
Ne bih se bas slozio Stf, saobracajni policijac je najbolja opcija za regulisanje kruznog toka u slucaju velikih guzvi. Jedina bolja je automatizovan pristup gde bi se vrsio monitoring pristupnih saobracjnica i semaforski regulisao ulazak u kruzni tok. Tako nesto je nazalost sci-fi za Vesica i ekipu.
Pesacka reuglacija kruznog toka je najprimitivnije resenje od svih, to je nakav pasivan vid regulisanja, koji sem u slucaju enormih guzvi obesmisljava funkciju kruznog toka koja ima teznju ka samoregulaciji.
Sto se tice argumenta oko metro stanice to svakako stoji, sa time da bih ja isao na gradnji barem jednog podzemnog prolaza, onog prema Bulevaru Oslobodjenja.
Treba imati u vidu da metro stanica nikako nece zauzeti ceo prostor Slavije, vec kada i ako se bude gradila najlogicniji deo ovog trga, prostor danasnje stanice i plato prema NBS.
A vremenski okvir koji pominje Igor je takodje validan argument, druga linija metroa je i za dananje perkspeitkive 20+ godina daleko, nazalost.
Pesacka reuglacija kruznog toka je najprimitivnije resenje od svih, to je nakav pasivan vid regulisanja, koji sem u slucaju enormih guzvi obesmisljava funkciju kruznog toka koja ima teznju ka samoregulaciji.
Sto se tice argumenta oko metro stanice to svakako stoji, sa time da bih ja isao na gradnji barem jednog podzemnog prolaza, onog prema Bulevaru Oslobodjenja.
Treba imati u vidu da metro stanica nikako nece zauzeti ceo prostor Slavije, vec kada i ako se bude gradila najlogicniji deo ovog trga, prostor danasnje stanice i plato prema NBS.
A vremenski okvir koji pominje Igor je takodje validan argument, druga linija metroa je i za dananje perkspeitkive 20+ godina daleko, nazalost.