Šta je novo?

Trg Slavija

Ovaj Vesić samo daje izjave koje nerviraju svakoga ko je bar malo upućen u projekat o kome se priča.
Prometan kružni tok i prometni pešački prelazi ne idu zajedno u mom poimanju saobraćaja.
Na kraju će najviše da pričaju o fontani koja nikako ne utiče na protok saobraćaja osim što će ponekad da prska vozila i asfalt.

Poslato sa telefona
 
Ali ova laz koja se uporno gura o protestu gradjana protiv podzemnih prolaza :bash:
 
Мислим на званични назив трга! Јер ББ је озбиљан форум.
 
Zvanicno se zove trg a sto to sad nije po definiciji to je druga stvar
 
rasho62":1y1bsczr je napisao(la):
Мислим на званични назив трга! Јер ББ је озбиљан форум.
Od 100 ljudi na ulici, 95 ce ti sigurno reci da je to Slavija, a mozda, i samo mozda se 5oro njih u momentu sete Dimitrija Tucovica.
 
Trg se ni zvanicno ne zove dimitrja tucovica niti se brankov most zove most brantstva i jedinstva
 
Prelaz pešaka preko Slavije biće regulisan na drugačiji način nego do sada a na samom kružnom toku neće biti zaustavljanja ni vozila, ni pešaka.
Gde idu pešaci? :o

“Dobili smo saobraćajno rešenje bez podzemnih prolaza a koje obezbeđuje bolju protočnost vozila nego sada ili sa prolazima”, rekao je Vesić.
:dil:
 
Mozda ce ovako nesto, samo ruznije?

2cz5yk7.jpg
 
astrodule":1vrosscy je napisao(la):
Prometan kružni tok i prometni pešački prelazi ne idu zajedno u mom poimanju saobraćaja.
Na kraju će najviše da pričaju o fontani koja nikako ne utiče na protok saobraćaja osim što

Пешаци регулишу саобраћај на Славији. Ко то не конта, тај не познаје саобраћај. Склонити пешаке са Славије значи апсолутни колапс саобраћаја. Ја кажем - сва срећа па град нема паре за прескупе подземне пролазе.
 
Objasni za nas koji ne kontaju (ništa ironično, jednostavno ne razumem kako pešaci ne smetaju odvijanju saobraćaja time što automobili moraju da stanu na izlazu iz kružnog toka i tako potencijalno zapušavaju kružni tok).
 
zato što okolne ulice ne mogu da prime sav saobraćaj sa slavije.

tako da pešaci doziraju količinu vozila koja uđe u kružni tok.

da sva ta vozila uđu odjednom u kružni tok nastao bi kolaps.
 
Je l' postoji neka literatura koja govori o tome?

Moja logika govori da semafori koji se nalaze u pristupnim ulicama doziraju "upliv" u kružni tok.
 
ne znam za literaturu, ali ja sam tako shvatio čitajući na ovom forumu.
 
Ja imam utisak da bi dosta pomoglo samo kad bi se pesacki prelazi malo odaljili od oboda kruznog toka (mozda i semaforizovali), tako da vozila koja cekaju da propuste pesake ne prave zastoj u kruznom toku. Takodje, ako je moguce, ne bi bilo lose da se i stajalista gradskog saobracaja izmeste u istom maniru.
 
Upravo to je i moje mišljenje. Ne sme pešački da bude postavljen da već 3 vozila u koloni (koja propuštaju pešake) guše jednu traku u kružnom toku.

Naime, vozači se trude da što pre izađu iz kružnog toka, pa je i zbog toga potrebno pomeriti malo dalje pešačke prelaze.
 
Као што је Милисав написао, пешаци дозирају и уплив и излив возила са крајужног тока у оном обиму у којем могу даље да се распоређују по уличној мрежи. То се догодило случајно, али је тако.

Поптуним уклањањем свих пешака добиће се већи колапс него што је сада. Тај колапс неће више бити на самом кружном току, него у свим околним улицама на правим семафорима.

На Славији је потребно смањити број пешака прерасподелом позиција стајалишта и то је све што се тиче решавања саобраћајног проблема.
 
Slažem se sa skoro svime, ali mislim da je neodrživo da pešački u Srpskih vladara bude tako blizu toka vozila iz Beogradske
slavija.jpg


Već kad stoje 2 vozila da propuste pešake, Beogradska ne može da krene.
 
Pritom je jos i saobracajnim znakom zabranjeno skretanje, iz Beogradske, udesno u Srpskih vladara. Nego se za takvu nameru mora uci u kruzni tok i napraviti pun krug do iskljucenja.
 
Мање гужве на Славији тек са изградњом метроа

Испод најпознатијег кружног тока у граду неће бити подземних пролаза, како је то било предвиђено пројектом из 2012. године. – Градски челници уверавају да ће после реконструкције проточност саобраћаја на Славији бити неупоредиво већа, док поједини стручњаци сматрају да је то расипање новца
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... oa.sr.html
 
I ranije ta ovoj temi sam se zalagao da se rekonstrukcija ne radi do izrade projekta metro stanice, jer bi se time doslo u situaciju da za 5 - 10 godina rusimo ono sto bi danas napravili.
To nije domacinski i tako se ne radi.
Ono sto bi svakako trebalo uraditi je korekcija kruzne tramvajske pruge, kako bi se omogucilo lakse saobracanje tramvaja, kao i obnova kolovozne konstrukcije.
Ostalo treba ostaviti kada se bude znao projekat metro stanice, kao i kada se bude znala sudbina drumske saobracajne veze sa Prokopom.
 
Pesaci svakako delimicno regulisu saobracaj, ali onda je bolje resenje semaforizovati sve pristupe, pa u zavisnosti od opterecenja zaustavljati pojedine pravce.
Uostalom Slavija nije uvek neprohodna, a kada je neprohodna pesaci ne regulisu saobracaj vec saobracajac.
 
djordje*******g":1mcxi810 je napisao(la):
Uostalom Slavija nije uvek neprohodna, a kada je neprohodna pesaci ne regulisu saobracaj vec saobracajac.

Па зато и постане непроходна. Како саобраћајци кроче на кружни ток, настаје колапс пре свега зато што не делују нимало синхронизовано.
 
Удаљавање пешака од Славије је могуће колико и удаљавање аутомобила са исте у овим околностима - дакле немогуће је. И то из простог разлога што је Славија заправо највеће пешачко чвориште у граду, можда чак и веће него аутомобилско.
 
Citat iz vesti koju smo pustili pri prvoj objavi da ce projekat biti promejen sto se ispostavilo kao tacno
"Metro jeste najvažnija razvojna prekretnica za Slaviju, ali određivanje obima današnje rekonstrukcije na osnovu tog projekta ima smisla samo u nekim vremenskim okvirima. Ukoliko su realni okviri za izgradnju druge linije metroa 15 do 20 godina, postavlja se pitanje da li Slavija treba da čeka ili je moguće ipak napraviti korak napred?"

Ja misilm da se uz jasnu plansku postavku buduce metro stanice trebalo ptistupiti izradi podzemnih prolaza imajuci u vidu kada ce biti gradjena druga linija. U tom nekom vremenskom okviru ce svakako biti potrebne neke intervencije rekonstrukcije pre svega pruge i sl. Cak i odredjena pomeranja za 15-20god ce predstavljati samo mali procenat u ukupnom trosku izrade druge metro linije.

I ako se u nacelu slazem sa Jovinom mislim da je vremenski nerealan posto je u pitanju druga linija a grad ne sme biti talac sa projektima na tako velikoj vremenskoj distanci. Ako se stvari unapred isplaniraju tj trase i stanice metroa pa makar i nemali sredstava da ih sada izgradimo kao sto i nemamo onda projekti poput slavije ali i mnogi drugi nece trpeti.
 
Vrh