Šta je novo?

Trg Slavija

Karlo,može saobraćaj ispod ,ali prvo mora da se projektuje metro stanica ,pa na osnovu toga projekta da se uređuju gornje etaže ili usmerava saobraćaj,u svakom slučaju energoprojekt ako je dao nekavo rešenje vredi ga pogledati.
Stf,Postoji projekat jedan je dala i arhitekta koja je projektovala v.spomenika i povezanu stanicu Bgvoza sa metro stanicom na Slaviji..
 
2012":23219ph0 je napisao(la):
Ako su tebi stanica Slavija i Beogradjanka blizu,a ti setaj kad si dokon,:

Imas oziljnih problema sa sobom i svojim namerama
ili si imao nameru samo da izneseš uvredu
ili si hteo da potkrepiš tužbu protiv svoje učiteljice
da vrati tvojim roditeljima pare koje su djabe izdvajali za tvoje skolovanje
 
Треба озбиљно сагледати да ли метро станица Славија треба да буде испод саме Славије или испод Мањежа. Чини ми се да је низ Теразије-Београђанка-Славија превише станица. Славију и Београђанку би можда требало интегрисати на средини-испод Мањежа.

Оба изнесена алтернативна предлога (пребацивање трам трасе у Краља Милутина или укидање трасе преко Славије) су компатибилна са метро станицом Мањеж.

Колико је то јефтинија опција не треба ни коментарисати.
 
Nema šta da se sagledava,biće ispod Slavije jer će saobraćajci neće imati uticaja na donošenje takve odluke.Trenutno im ništa ne ide u prilog,vide to i oni.
 
Нисам сигуран да те ишта капирам у последње време, нарочито са сталним позивањем на неке саобраћајце и то тамо где их никако не може бити. И какве везе има ова идеја спајања станица са саобраћајцима, ај ми објасни, свега ти.....

Не видим никакав гранит јак аргумент да метро станица Славија мора бити испод центра пречника круга. Не видим разлог да се толико ограничавамо, због не знам ти ни ја чега....

Станице Теразија-Београђанка-Славија су мегаломанска прича која није неопходна.
 
Stanica terazije ne postoji u planu Egisa vec samo Slavija,London i Trg Republike sto je u redu,cak u prvoj fazi mogu samo da urade stanice Slavija i Trg republike a naknadno London,to jest Beogradjanku.
 
dsc02477.jpg

dsc02478.jpg

dsc02479.jpg

dsc02480.jpg

dsc02481.jpg

dsc02482.jpg

dsc02483.jpg
 
1) Што нису питали баке или деке, родитеље са колицима, путнике са Штајге са сто кила пртљага, особе са инвалидитетом, или неког са штакама шта мисли о подземним пролазима
2) "Са тим и тим проширењем, Славија ће имати више аутомобила" уооооуууу јееееее повећаћемо удео аутомобилског саобраћаја са 22% на 23%. Тих један посто, тосу наши бирачи, а ова остала ст***, што не користи аутомобил, они нису вредни пишљива боба.
3) Остаје пешачки у Немањиној. То не значи да нису хтели, него да су пукли, и морали су да рецну пројекат.
 
Slavija ce ujedno biti i metro stanica i logicno je da ima podzemne prolaze sa ventilacijom,klimatizacijom,vestibilima,bezbednost,i sl i ostalim sadrzajima..prema propisima eu mora biti kao i sto jeste na Vukovom spomniku posebni ulazi i liftovi za invalide..
 
A pam koji podzemni ce napraviti ako ne kod nemanjine
 
Из данашњег броја "24 часа":
Реконструкција Трга Славија и Булевара ослобођења почеће у другој половини 2014. године, односно када обнова Булевара војводе Степе уђе у последњи квартал. “Према првим проценама, реконструкција не би требало да траје дуже од шест месеци, а саобраћај неће бити прекидан већ усклађиван са динамиком радова”, најавио је градски менаџер Александар Бијелић.

....Радови ће обухватити и померање контактне мреже трамваја и тролејбуса ка ободима сквера, као и измештање станица за градски превоз, како би проточност саобраћаја у централном делу била већа за аутомобиле.

....Комплетан трг ће бити умрежен подземним пешачким пролазима који ће бити осветљени, климатизовани, са покретним степеницама и лифтовима за инвалиде. На тај начин ћемо омогућити да се знатно повећа капацитет саобраћаја на Славији, јер више неће бити пресецан друмски саобраћај са пешачким прелазима и уједно ће се повећати безбедност пешака...

Више на:
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 5033.phtml
 
Ово решење је глупо, Имамо План је представио далеко боље решење. :bash:
 
Nadam se da sa odlazkom Đilasa odlaze i ovi degradirajući PR projekti.
 
Somi303":18hczoww je napisao(la):
Ово решење је глупо, Имамо План је представио далеко боље решење. :bash:

Jel to ono gde tramvaji idu kroz Birčaninovu u Kralja Milutina? Pa tek to nema veze sa realnošću...
 
Издвајање трамваја нема везе са реалношћу, а гурање трамваја са тролејбусима, аутобусима, аутомобилима и пешацима има?
 
2012":2x6htff8 je napisao(la):
marrecar":2x6htff8 je napisao(la):
I opet oni uporno guraju tramvaje na Slaviju. :roll:
Gde piše da tramvaji idu pod Slaviju? :kafa:
Firebird-011":2x6htff8 je napisao(la):
....Радови ће обухватити и померање контактне мреже трамваја и тролејбуса ка ободима сквера, као и измештање станица за градски превоз, како би проточност саобраћаја у централном делу била већа за аутомобиле.
 
stf":27m8rq24 je napisao(la):
Nadam se da sa odlazkom Đilasa odlaze i ovi degradirajući PR projekti.
Jedino mozes ocekivati da nece forsirati toliko fontane inace sve ce biti isto.

Bas gledah pre neki dan tramvaj koji je u kruznom toku Slavije i ima prednost ali ne sme da krene jer zna da ce neka bu**** da se ukuca u njega jer ne zna dete u BMV-u sta je tramvaj od 100 tona.
 
stf":4gqdyqhc je napisao(la):
Nadam se da sa odlazkom Đilasa odlaze i ovi degradirajući PR projekti.

Teško.

Prvo - Slavija nije (isključivo) PR projekat, već je glavna poenta cele rekonstrukcija da se preko nje protera CAF tramvaj. Fontana itd. su "samo" ukrasi, da ne bi ispalo na kraju da su kopali po trgu za džabe. Baš me zanima kako bi nova vlast građanima Voždovca (gde će u decembru dobiti oko 40% glasova), po završetku rekonstrukcije Vojvode Stepe, objasnila zašto ih još uvek ne voze novi tramvaji, i to sada kada više nema mrskog Đilasa koji im je, kako se pričalo po čaršiji, slao stare "katice" samo zato što nisu glasali za njega.

Drugo - realizacija projekta se kreditira iz sredstava EBRD-a. Iako za Slaviju još nije raspisan tender (već samo prethodni raspis), već se obavljaju određene pripreme - u smislu izrade projekta i prikupljanja neophodne dokumentacije - a sve se to koordinira sa ljudima iz EBRD-a. Čisto sumnjam da će nova ekipa na vlasti onda da zvrcne EBRD i kaže im: "E znate onaj kredit za rekonstrukciju tramvajske mreže? Ne treba nam više. Ćao!" Naročito jer su se ljudi koji pretenduju na gradske fotelje pokazali kao vrlo kooperativni kada su u pitanju nasleđene međunarodne obaveze (šifra: Kosovo).

Treće - uz sav rizik da budem virtuelno kamenovan, ali ideja o rekonstrukciji Slavije nije uopšte toliko degradirajuća kako se to na forumu pokušava predstaviti. Naravno da bi mogla biti bolja. Naravno da su ideje "Imamo plan" grupe i pojedina konkursna rešenja "outside the box" zanimljiva, avangardna i provokativna. Ali čak i ova najavljena "šminka" će Slaviju učiniti mnogo boljom nego što danas jeste. No, čak i kada bi se odustalo od najavljene rekonstrukcije - najnerealniji su nekakvi radikalniji zahtevi na Slaviji (poput izmeštanja tramvajske trase ili stavljanja saobraćaja pod zemlju). Bojim se da bi u tom slučaju sve ostalo isto kao i danas pod izgovorom da se "čekaju neka bolja vremena" (šifra: Narodni muzej).
 
:kk: Homer je, po običaju, glas razuma na ovom forumu. Zato jedan veliki pljus.
 
Evo predloga iz Berlina ,kako je moguće uraditi prvu fazu i silaz u buduću metro stanicu Slavija
5723452707_18c0a22c80_b.jpg

5625689358_79ba75bff7_b.jpg
 
Vrh