Karlo del Ponte
Advanced
Прогуглао сам Др.Небојша Славић, и ништа нисам нашао. Небјојшу Савића сам нашао као професора економије... Сигуран сам да има доста саобраћајних инжењера који деле ово мишљење везано за пешаке, али и даље ми није јасно ко је написао овај текст?
Узгред, једино са чиме се слажем је да не треба одвајати јавни превоз од Славије, а нарочито онај који је од постојећих најпогоднији за град трамвајски систем уз дозволу утицаја на доношење одлука добрих познаваоца шинских система. То до сада није био случај.
Пренећу вам шта се десило 4.4.2013. на Саобраћајном факултету. Тог дана су се у оквиру сајма запошљавања представљали ГСП Београд и Дирекција за јавни превоз. Моје питање упућено њима је било:
- Поштовани представници ГСП и ДЈП. Обраћам вам се као неко ко се још као клинац јако занимао за јавни саобраћај, који је још почетком средње школе знао шта хоће, када већина мојих вршњака још није знала шта ће са собом. Већ тада сам знао да ћу уписати Саобраћајни факултет, и који ћу одсек уписати, наравно, железнички (ту се они тргоше). На последњем конкурсу за посао у ГСП, на који сам наишао пре пар месеци у дневним новинама, позива се 5 саобраћајних инжењера друмског одсека. У планирању и управљању саобраћајем у Београду је итекако видљив недостатак добрих познавалаца шинских система на позицијама доносиоца одлука. Да ли сте ви спремни да технички унапредите јавни превоз, и уопште саобраћај у граду запосливши саобраћајне инжењере са железничког одсека.
Одговор од представника Дирекције за јавни превоз:
- Да се само ја питам, одговор би био да. Град је сложен систем, у којем постоје и више инстанце, које поред свега и одлучују о кадровској политици... (не могу да се сетим свега, све у свему, одговор није био превише одређен)
Све у свему, мој захтев за унапређење трамвајског решења није у супротности са захтевом изградње метро-а. Мој став је да у току извођења радова, када саобраћајни простор у граду буде смањен и ограничен, трамвајски саобраћај не сме бити прекидан. И супротно од досадашњег начина рада у Београду, да од моторног саобраћаја у току извођења радова, трамвајски саобраћај има највиши приоритет, а аутомобилски најнижи приликом одлука о коришћењу ограничених транспортних капацитета у току радова.
Узгред, једино са чиме се слажем је да не треба одвајати јавни превоз од Славије, а нарочито онај који је од постојећих најпогоднији за град трамвајски систем уз дозволу утицаја на доношење одлука добрих познаваоца шинских система. То до сада није био случај.
Пренећу вам шта се десило 4.4.2013. на Саобраћајном факултету. Тог дана су се у оквиру сајма запошљавања представљали ГСП Београд и Дирекција за јавни превоз. Моје питање упућено њима је било:
- Поштовани представници ГСП и ДЈП. Обраћам вам се као неко ко се још као клинац јако занимао за јавни саобраћај, који је још почетком средње школе знао шта хоће, када већина мојих вршњака још није знала шта ће са собом. Већ тада сам знао да ћу уписати Саобраћајни факултет, и који ћу одсек уписати, наравно, железнички (ту се они тргоше). На последњем конкурсу за посао у ГСП, на који сам наишао пре пар месеци у дневним новинама, позива се 5 саобраћајних инжењера друмског одсека. У планирању и управљању саобраћајем у Београду је итекако видљив недостатак добрих познавалаца шинских система на позицијама доносиоца одлука. Да ли сте ви спремни да технички унапредите јавни превоз, и уопште саобраћај у граду запосливши саобраћајне инжењере са железничког одсека.
Одговор од представника Дирекције за јавни превоз:
- Да се само ја питам, одговор би био да. Град је сложен систем, у којем постоје и више инстанце, које поред свега и одлучују о кадровској политици... (не могу да се сетим свега, све у свему, одговор није био превише одређен)
Све у свему, мој захтев за унапређење трамвајског решења није у супротности са захтевом изградње метро-а. Мој став је да у току извођења радова, када саобраћајни простор у граду буде смањен и ограничен, трамвајски саобраћај не сме бити прекидан. И супротно од досадашњег начина рада у Београду, да од моторног саобраћаја у току извођења радова, трамвајски саобраћај има највиши приоритет, а аутомобилски најнижи приликом одлука о коришћењу ограничених транспортних капацитета у току радова.