Генерални директор Саобраћајног института ЦИП, Милутин Игњатовић изјавио је да је тај институт добио пројекат за уређење платоа на Славији на основу тендера који је расписао Град Београд и да је пројекат комплетно урађен по том конкурсном решењу.
Поводом изјаве власника грађевинске компаније МБА „Ратко Митровић” Бранка Миљковића да је тренутно стање платоа на Славији последица грешака подизвођача радова и лошег пројектантског решења, Игњатовић је у изјави за Танјуг рекао да је надзорни орган могао да поправи грешке извођача радова, али да се то у овом случају није десило.
„Било би добро да је добар извођач и да је добар надзорни орган. Надзорни орган свуда може да поправи све грешке извођача који изводи лоше радове. Овде се то није десило”, оценио је Игњатовић.
Игњатовић је одбацио наводе Миљковића да је ЦИП вршио било какав притисак на предузеће „Ратко Митровић” и оценио да „добар посао не може да се уради дампинг ценом”.
Према његовим речима, МБА „Ратко Митровић” је фирма која „дампинг” ценом „убија” друге и боље извођаче радова и на тај начин добија послове.
Nije tolko greška do samog CIP - a. Neko je ovde napisao da je po projektu bilo predviđeno da trolejbuska stanica u smeru za Vračar bude na istoj poziciji kao i ranije , ali da je naknadno izmenjena njena lokacija bez usklađivanja ostalih delova projekta , uključujući i sam plato.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532094#p532094:2jowdr07 je napisao(la):Дошљак » April 14th, 2018, 7:38 pm[/url]":2jowdr07]Грешка је по мени прво до ЦИПа који је направио лош пројекат па имамо неусаглашеност пешачких комуникација на новом платоу са новопозиционираним стајалиштима. Онда је грешка на контролорима што су истолерисали сав фуш Миљковићеве фирме.
У толико горе. Онда је кривица на свима, граду, ЦИПу и МБА. Е да, сетимо се и оне најаве штрајка радника МБА.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532177#p532177:2dgj4xln je napisao(la):solecar » Нед Апр 15, 2018 12:44 am[/url]":2dgj4xln]Nije tolko greška do samog CIP - a. Neko je ovde napisao da je po projektu bilo predviđeno da trolejbuska stanica u smeru za Vračar bude na istoj poziciji kao i ranije , ali da je naknadno izmenjena njena lokacija bez usklađivanja ostalih delova projekta , uključujući i sam plato.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532094#p532094:2dgj4xln je napisao(la):Дошљак » April 14th, 2018, 7:38 pm[/url]":2dgj4xln]Грешка је по мени прво до ЦИПа који је направио лош пројекат па имамо неусаглашеност пешачких комуникација на новом платоу са новопозиционираним стајалиштима. Онда је грешка на контролорима што су истолерисали сав фуш Миљковићеве фирме.
A ima i onoga što je rekao Bulbuderac17 , pored ovoga što si naveo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531376#p531376:3s4siz3d je napisao(la):Zuma » 11 Апр 2018 11:11 am[/url]":3s4siz3d]Ako dobro vidim šta je tu nacrtano, Jovinova Slavija je u saobraćajnom smislu niz VEOMA bliskih trokrakih raskrsnica sa uskim kolovodzom, koje su poređane u pravougaonik.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531333#p531333:3s4siz3d je napisao(la):stf » 11 Apr 2018 07:28 am[/url]":3s4siz3d]
Овако изгледа Славија која подједнако третира све видове саобраћаја и све кориснике. Не треба измишљати топлу воду.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531376#p531376:2vbpgeqz je napisao(la):Zuma » 11 Apr 2018 11:11 am[/url]":2vbpgeqz]
Ako dobro vidim šta je tu nacrtano, Jovinova Slavija je u saobraćajnom smislu niz VEOMA bliskih trokrakih raskrsnica sa uskim kolovodzom, koje su poređane u pravougaonik. Tako da se efektivno opet dobija kružni tok, ali po topologiji ulica ako već ne po njihovom geometrijskom obliku.