Šta je novo?

Trg Slavija

Рушила се фонтана или не морала би са центрирањеме да се изместе шине и контактна мрежа што исто кошта доста.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531426#p531426:36djyvrc je napisao(la):
boca-ica » 11 Apr 2018 03:52 pm[/url]":36djyvrc]Gledajuci ove pešačke putanje kako doci naokolo sa jedne na drugu stranu Slavije ispada kao da je rešenje dala autistična osoba koja živi u svom svetu u kome nema pešačkog saobracaja
Nisu autistični nego im je politika bilo kakvi rezultati, ali da budu svima vidljivi, što pre i za što manje para. A ne ono što dugoročno rešava problem. Sličan primer je i Terazijska terasa. Fantastičan potencijal, izuzetna zbirka predloga, a na kraju su od svega usvojili da tamo naprave obične stepenice!? Tako i ovde. Da su počeli da kopaju, bilo bi potrebno više para, zagušenje na Slaviji bi trajalo duže, a prvo što bi se desilo je da nalete na vodu i izvore bivšeg Vračarskog potoka. Pa su sve to lepo i elegantno zaobišli. Nema kopanja, novi prostor su dobili u gradu već uobičajnim proterivanjem pešaka i izmeštanjem stanica javnog saobraćaja. Što samo premešta problem na nekog drugog ili negde drugde. Rekonstrukcija se svodi na zamenu instalacija, asvaltiranje i novu farbu na kolovozu, dok su svima vidljivi rezultati u obliku fontane koja svira. Brzo gotovo, minimum problema i maksimum političkog efekta. A trajnije rešenje ostalo nekom drugom, da se on muči, kopa i daje pare.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531453#p531453:t1tk8dlu je napisao(la):
Дошљак » Sre Apr 11, 2018 7:35 pm[/url]":t1tk8dlu]Рушила се фонтана или не морала би са центрирањеме да се изместе шине и контактна мрежа што исто кошта доста.
Sve u životu košta. Samo je pitanje šta se isplati na dugoročne staze. Nažalost, na ovim prostorima se uvek gleda samo kratkoročno, i zato i imamo pregršt problema koji nas sad muče i koštaju višestruko više nego da su rešeni na vreme.
 
Центрирање је требало на време одрадити, али су паметњаковићи све збрзали због фонтане. Ово нам је што нам је за следећих 25 година минимум.
 
Nije bitno kad će se raditi. Ako već nije naš, kao što za neke parcele piše u katastru, otkupiti parking, pa nek to zemljište stoji u nekom privremenom obliku. Ako svako odradi ono što se u njegovo vreme može uraditi, to je sasvim dovoljno. Beograd nije od juče i neće završiti sutra. Pod pretpostavkom da ga neko ne proda kao nastavak Zemunskog keja, to je najsigurnije što se može uraditi.
 
Nisam nešto ispratila - mogu li sada po Slaviji da vrte Španci?
 
Ево слика из новембра прошле године. Mислим да су распоређена можда 2-3 трамваја на 9 и 1-2 на 14. Када би вратили 3 на Ташмајдан Ресавском а 12 да иде преко Славије било би их више.
file.php
 
Pa da, zato i ne primetih, ima ih malo.
Sećam se da su ljudi koji žive oko Taša kukali kada je došlo do te promene 3-ke i 12-ice mada ne mogu da se setim zašto.
 
Sta nasoj Slaviji uradise zvucnjaci i Majkl Djekson ccccc

 
Trebao si da dodaš i ovo sa tog linka http://rs.n1info.com/a379286/Vesti/Rasp ... avije.html

,,....Ovoga puta imaju rok do sredine sledeće nedelje da počnu popravku platoa.
U suprotnom kranove te firme prestonica ubuduće neće videti.... ,,
:lol: :lool: :lol:

Pre više godina Batajnici bahato oduzeli stari ul-iz NS novog puta i to pre nego što je omogucen novi ul-iz , a nikad završen
bahatost , ne odgovornost , nedovršenost ....
i sve same lagarije i pravdanja ni jedan posao nisu dovršili kako valja
Svi dilovi im prolaze pa ce i ovaj ....

Čak i Slavijin novi plato bi da zamažu
a nakon prvog snega , sve isto , ponovo će se pokazati jer to je MBA i samo bruka pridodato staro ime "Ratko Mitrović" :kum:
 
^^
Pretpostavljam da još nisu pustili centralnu klimu u rad pa su zaposleni pootvarali prozore da se ohlade danas kad je bilo 27 stepeni.

Nego, što se tiče ''kvaliteta'' ''radova''... Ljudi aj da uzmemo iz azila 20 napuštenih kerova i da ih izdresiramo kako da mešaju cement, polažu podloge, asfaltiraju i slažu kocke. Potpisujem vam da bi posle mesec dana umeli da naprave ako ništa drugo bar bolje trotoare i betonske žardinjere nego 90% naših građevinaca i majstora.

Mislim ajde realno, očigledno da ovako više ne ide. Trebaju nam bića koja zapravo imaju sposobnost učenja i evoluiranja.
 
MBA bi trebalo sredinom sledeće nedelje da krene da popravlja Slaviju ili "više nećemo videti njihove kranove po Beogradu".

Tako rečeno na N1 (Vesić bio na raportu)
 
Ajd da vidim i to čudo. To je trebalo da kažu još nakon debakla sa Vojvode Stepe. Al aj bolje ikad neko nikad.



Btw ''mesili posno''. Haha, dobar, ovo se upamti. :lol:
 
Ne brini :kk:
obuka za najavljenu popravku brljotine na Slaviji uveliko teče... brzo ce to.... :lol:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FOg21Nyxbho[/youtube]
 
Nema od te popravke nista, za taj nesretni plato treba raspisati nov konkurs i tu formirati neki ljudski prostor da coveku bar na tom delu Dume ili Alepa u Beogradu bude koliko toliko lepo
 
probelm je sto su uradili debljinu poliranog betona samo 3 cm, a treba najmanje 7-8 ako ne i 10 cm....inace sve puca posle prvih mrazeva.

Tako da nema tu spasa, mora da se skine prvi sloj i ponovo uradi.
 
Svaki organizam koji poseduje bilo kakav oblik inteligencije bi sad iz svega ovoga izvukao pouku i naučio da najjeftinije =/= najbolje rešenje. I da škrtarenje na kraju košta višestruko više nego kad se odabere neko skuplje, ali kvalitetnije i dugotrajnije rešenje.

Ali avaj, ključ rečenice je u ovome ''organizam koji poseduje bilo kakav oblik inteligencije''...
A i kako bi se onda pravile i podmazivale rođačke šeme...
 
Ja bih rekla da njihovoj inteligenciji ništa ne fali, upravo je ovo ono što im odgovara - beskonačna prepravljanja urađenog, najslađa para.
 
Ma sad nije ni MBA RM kriv

Miljković ističe da njegova kompanija, kao glavni izvođač radova, snosi apsolutnu odgovornost, ali...

"Samo zato što smo dozvolili sebi kao firma da nam jedna firma koja je radila sve radove kao podizvođač, a u pitanju je firma Relit iz Čačka koja je očigledno imala sve kontakte s projektantom koji je projektovao navedeni plato... Žao mi je što je do ovoga došli, ali živ čovek greši, samo čovek koji nikad ništa nije radio ne može da pogreši, mi priznajemo grešku, svesni smo je i otklonićemo sve nastale nedostatke u što kraćem roku", kaže Miljković.

On dodaje da je za navedene radove bila ugovorena cena od 11 miliona dinara, a da su za iste radove morali da potpišu ugovor sa firmom Relit iz Čačka na, kako kaže, štetu svoje firme, u iznosu od 17 miliona dinara.

"To jasno ukazuje da nam je, na neki način, podizvođač bio dirigovan", smatra Miljković.

N1: Hoćete da kažete da vas je CIP gotovo naterao da uzmete ovog podizvođača?

Miljković: Ne bih hteo da optužim firmu CIP tj. projektanta koji sigurno radi za potrebe CIP-a...

N1: Ali Vi se niste pitali da podizvođač bude taj?

Miljković: Nismo, papiri jasno ukazuju da mi nismo nigde imali direktnu komunikaciju sa CIP-om.

N1: Da li je normalno da glavni izvođač nema komunikaciju sa podizvođačem?

Miljković: Kod ovakve situacije, kompletan menadžment moje firme biće adekvatno kažnjen, a protiv našeg direktora projekta biće podneta krivična prijava za loše potpisane ugovore sa podizvođačem.

N1: Zašto je čovek kriv ako je bio nateran od strane projektanta?

Miljković: Može bilo ko da vas natera na bilo šta, on nije trebao da dozvoli sebi da dođemo u situaciju da brukamo svoju firmu, da nanesemo nesagledive posledice po ugled firme koja je dosad na teritoriji Grada Beograda i Republike izvršila mnogo veće projekte i nikad nije došla u situaciju da bude aktivirana bilo kakva garancija za dobro izvršenje posla.

N1: A da li je aktivirana garancija?

Miljković: Nije, niti će biti zato što smo promenili podizvođača i u toku sledeće nedelje uklonićemo sve nedostatke i nećemo dozvoliti da iko proziva nadležne organe Grada Beograda i nećemo dozvoliti da građani Beograda ne mogu da koriste na adekvatan način navedeni plato.
 
A šta ćemo sa betonskim tramvajskim bašticama koje se takođe raspadaju?
 
Vrh