A bogami je i bio pust. Više je služio za parking zaposlenima u Narodnoj banci , nego kao ulica za vezu sa ostalim saobraćajnicama. Retko kad sam video da tuda prolaze kola.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527312#p527312:1dyx6w62 je napisao(la):Дошљак » March 23rd, 2018, 8:10 pm[/url]":1dyx6w62]И искрено, овај део Краља Милутина је ретко коришћен за везу болница и булевара, возила углавном скрену раније у кружни ток преко завршетка Немањине. Увек је изгледао као пуста саобраћајнца.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527566#p527566:2h82qnhn je napisao(la):solecar » Sat Mar 24, 2018 8:40 pm[/url]":2h82qnhn]A bogami je i bio pust. Više je služio za parking zaposlenima u Narodnoj banci , nego kao ulica za vezu sa ostalim saobraćajnicama. Retko kad sam video da tuda prolaze kola.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527312#p527312:2h82qnhn je napisao(la):Дошљак » March 23rd, 2018, 8:10 pm[/url]":2h82qnhn]И искрено, овај део Краља Милутина је ретко коришћен за везу болница и булевара, возила углавном скрену раније у кружни ток преко завршетка Немањине. Увек је изгледао као пуста саобраћајнца.
Kalenić sa SSCKALENIC;146689947 je napisao(la):
Ovaj gornji deo jedino valja odnosno posle novih radova na glacanju izgleda pristojno. ostalo nema komentara.
Naravno, ali ljudi moraju prvo da prihvate da mora postojati granica povlađivanja investitorima, tj težnje za unovčavanjem svakog metra gradskog zemljišta. Ako to ne žele ni na Beobuildu, tek to neće raditi gradske vlasti. Krivci su ovde. Ova glupost sa pozicioniranjem biciklističke staze na Slaviji je ovakva zato što budući fokus na biciklizmu u gradskom jezgru zahteva POVEZANI i SVEOBUHVATNI sistem biciklističkih staza, inače su nekorisne, a one nemaju gde drugde da se ucrtaju. Ili da uzmu prostor pešacima, ili automobiima. Trećeg nema. Pošto ovde automobili i šinski saobraćaj ni sada nemaju dovoljno mesta, a pešaci su već toliko stisnuti, obespravljeni i proterani da više ni fizički nemaju kuda da prođu, onda se mora radikalno menjati način razmišljanja. Arhitekte na Beobuildu moraju postati pre svega urbanisti, pa onda arhitekte. Svaki potencijalno slobodan prostor u gradskom centru treba od sada primarno alocirati deficitarnim gradskim funkcijama: pešačkom saobraćaju, javnom saobraćaju, trgovima, javnim površinama i zelenilu. Nove zgrade od sada treba da budu na POSLEDNJEM mestu po prioritetu u dobijanju slobodnog zemljišta. Dosta je kratkovide pohlepe, ili za novcem ili slepe jurnjave za "modernim", "svetskim" zgradama, gde se svako parče zemljišta vidi samo kao mogućnost za novu zaradu ili "moderan" objekat. Time se degradiraju funkcije grada i standard svima drugima. Slavija je pravi primer odakle sa time treba početi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527765#p527765:1mlggcsw je napisao(la):vranac » 25 Mar 2018 09:20 pm[/url]":1mlggcsw]Biciklisticke staze se ne resavaju na ovakav način. Ne možeš ti dati staze biciklistima na uštrb pešaka za koje ne ostaje mesta. Ja prvi tuda kada prolazim ne pada mi na pamet da gledam da li slučajno ne gazim po "biciklističkoj stazi".
Ovaj problem već imamo u takozvanim Beogradu na vodi gde se redovno sudari biciklista i pešaka dešavaju... ili kada ih nema biciklisti krenu da divljaju pešacima kako im hodaju po stazi...
Neka se bune protiv gradskih vlasti da im daju prostor na uštrb investitora a ne na uštrb pešaka...
Zato što su trenutni planovi za metro tragično loši, ako uopšte i postoje u nekom konkretnijem obliku. A nemaju ni para za njega. Pa se nadam da će vremenom ipak pobediti ... ako ne baš razum, ali bar surova realnost. Ostaje nam da se nadamo da će stanica metroa ipak biti na Slaviji i da planiramo za takvu mogućnost.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527802#p527802:3mmwtdk2 je napisao(la):vranac » 25 Mar 2018 11:21 pm[/url]":3mmwtdk2]На жалост ја не верујем да ће се ишта од тога десити... Када је све ово са Београдом на води прошло тако лако и људи не виде који је то урбанистички тумор на телу Београда неће то све стати... Наставиће се са пренатрпавањем центра стамбеним квадратима, и уништавањем јавних површина..
А по питању подземних пролаза за метро на Славији мислим да садашњи планови ни не предвиђају метро на Славији чак ни на другој линији, тако да не разумем чему сада некакве расправе о томе :?
Ali ko nas tera na takve apsurdne egzibicije? Da ponovo pravimo staru PRIZEMNU zgradu da bi joj u prizemlje i podrum uglavili izlaz iz metro stanice?? Koja je usput negde na izvoru bivše Vračarske reke koja je uz vodopade tekla niz Nemanjinu? Samo bog zna šta se sve dole nalazi i na šta ćemo naleteti kod kopanja metro stanice, pa bar da ne kopamo dalje i ne rušimo ako ne moramo. Zašto da i tu egzibiciju plaćamo kad imamo parking u vlasništvu grada na drugoj strani, pa se lako i bez puno novca može dobiti više prostora na čitavoj Slaviji, uz dugački niz drugih poboljšanja, kvalitetnijih rešenja i smanjivanja cene? Jer još uvek nisam čuo racionalni razlog tolike važnosti nastavka gradnje po staroj regulacionoj liniji, ako je cena sve što sam nabrojao?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527805#p527805:1e1kj7fk je napisao(la):direktor » 25 Mar 2018 11:38 pm[/url]":1e1kj7fk]Spolja bi izgledalo malte ne kao danas izlazili bi kao sad iz pekare sve moze da seuradi danas 21 je vjek
Sličan odgovor: Zašto da se ljudi provlače u koloni po jedan, između zida i ulaza u metro, u možda najopterećeniem čvorištu starog dela grada, ako ne moraju i ako je jeftinije da ne bude tako?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527810#p527810:35se90jg je napisao(la):roger34 » 25 Mar 2018 11:58 pm[/url]":35se90jg]Ja bih pre ocekivao nesto ovako, izmedju staze za slabovide i ulice