astrodule
Professional
Jasno (nisam pratio na času).
Komunikacija između nadležnih znači na nivou kao i uvek :bash:
Komunikacija između nadležnih znači na nivou kao i uvek :bash:
Kako prosuto mleko kad je najveća parcela na parkingu u vlasništvu grada, a dve susedne samo na pravu korišćenja? Pri čemu nas ionako zbog metroa čeka druga temeljna rekonstrukcija Slavije, a od vlasnika Mitićeve rupa će ionako oduzeti ćošak koji nam treba i po sadašnjem planu. Pa sve može bez ikakvih napora i dodatnih troškova.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526359#p526359:2nzw64px je napisao(la):direktor » 20 Mar 2018 10:23 am[/url]":2nzw64px]Opet ista prica zumino teoretisanje za prosutim mlijekom
To i jeste poenta. :bash:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526406#p526406:l980douv je napisao(la):stf » Uto Mar 20, 2018 1:37 pm[/url]":l980douv]Već je objašnjeno. Plato je urađen prema konkursnom rešenju koje je osmišljeno prema starom položaju stajališta.
bilo je zabranjeno. od rekonstrukcije više nije[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526965#p526965:1cyy5x3n je napisao(la):Zuma » 22 Mar 2018 06:33 pm[/url]":1cyy5x3n]Eh, tek sam sad video da je zabranjeno ići pravo kroz Kralja Milutina. Moja greška.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526935#p526935:2p8c3t6j je napisao(la):Zuma » 22 Mar 2018 03:55 pm[/url]":2p8c3t6j]Hm, a zašto bi smo zbog autobuske stanice izgubili kontinuitet potencijalno važne saobraćajnice kao što je Kralja Milutina? To je naprimer veza kruga bolnica sa bulevarom Kralja Aleksandra i svim njoj gravitirajućim područijima.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526311#p526311:1eafiwfn je napisao(la):Zuma » 20 Mar 2018 00:07[/url]":1eafiwfn]Nije neizvodljivo i nije skupo pošto je parking izgleda u vlasništvu grada. Ali niko neće. Ni ovde ni tamo. Šta da se radi. Biće nam tako kako smo izabrali.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526197#p526197:1eafiwfn je napisao(la):SRBO » 19 Mar 2018 07:47 pm[/url]":1eafiwfn]Примећујем да је и велики проблем код Славије што је једноставно премала за толики број улица, сем што је Макензијева преузана. За толики саобраћај пречник би требао бити доста већи, мада је то са бедним финансијама садашњим неизводљиво (мада би требало да се дугорочно размисли о томе). Наравно, друго решење је петља где површина постаје потпуно пешачка и добија се прави трг испод који је и делимично заштићен од атмосферских (не)прилика, али и то је прилично скупо (мада не колико и предлог да се цела Славија увећа тј да се повећа пречник)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526935#p526935:acj8sq8s je napisao(la):Zuma » 22 Мар 2018 04:55 pm[/url]":acj8sq8s]Hm, a zašto bi smo zbog autobuske stanice izgubili kontinuitet potencijalno važne saobraćajnice kao što je Kralja Milutina? To je naprimer veza kruga bolnica sa bulevarom Kralja Aleksandra i svim njoj gravitirajućim područijima.
Dobija se prostor da se Slavija proširi. Puno sam ranije pisao o tome i nema potrebe ulaziti u konkretna rešenja pošto ih u tom slučaju može biti puno. Suština je da u trenutnu površinu koju Slavija zauzima FIZIČKI NIJE MOGUĆE ubaciti veliku metro stanicu, još daleko veće čvorište javnog saobraćaja sa presedanjam između metroa i velikog broja linija autobusa i tramvaja, zatim jednu od najvećih raskrsnica u gradu sa 7 ili 8 ulica, tramvajske šine, pešački trg (tj bar trotoare pristojne širine), biciklističke staze, neophodni komercijalni prostor ispred i u podnožiju budućih visokih zgrada na Slaviji, očuvati kontinuitet buduće važne turističke pešačke trase Kalemegdan-Terazije-Hram Svetog Save, i još, kao šlag na torti, muzičku fontanu sa dirigovanjem, klupama i parkom za posmatranje (javni WC, česma, spomenik, zelenilo, ulične prodavnice, itd, itd). Cela ideja je potpuno suluda. Čak i ako odbacimo deo ovoga, a malo šta se može odbaciti, NEOPHODAN nam je prostor za proširivanje i po horizontali i po vertikali. Dakle rezervisati parking, sada i odmah, dok ga neko nije uzeo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527205#p527205:1ykv9p6p je napisao(la):solecar » 23 Mar 2018 02:58 pm[/url]":1ykv9p6p]Šta ja to konkretno dobijem proširenjem Slavije na parking na uglu sa Beogradskom , kada mi i dalje ostaje nerešeno pitanje Makenzijeve?
Краља Милутинана је неупоредиво бољи простор за окретницу из погледа путника. Неупоредиво лакше преседање.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527043#p527043:2lvyfsrt je napisao(la):Zuma » Чет Мар 22, 2018 11:07 pm[/url]":2lvyfsrt]Nisam siguran da su autobusi koji su ranije polazili od Katićeve uopšte išli na Slaviju. Sada se svi uvode u kružni tok. Takođe pitanje je ima li u Kralja Milutina sada dovoljno mesta za taksi stanicu, prolaz normalnog saobraćaja i veliku polaznu autobusku stanicu (autobusi moraju negde čekati u redu na vreme polaska, potreban je bar kiosk za dispečere i vozače, poželjne su klupe i prostor za putnike). Međutim ne mislim ni da je Katićeva bila išta bolja. Poenta je bila da je sve ovo krpljenje, ako se malo popravi jedna stvar pokvari se neka druga, odnosno da se Slavija može rešiti samo ako je na više nivoa i ako se za nju odvoji veća površina, odnosno rezerviše parking. Ovakva rešenja su gubljenje vremena i novca. Ima previše ulica, tipova saobraćaja i funkcija za ovako mali prostor i što pre to postane svima jasno, to bolje.