Šta je novo?

Trg Slavija

U više navrata sam primetio da malo ko koristi (skoro niko) mogucnost da iz Nemanjine udje u Bulevar Oslobodjenja bez da udje u kružni tok. Isto sam video i na potezu Makenzijeva - Beogradska. Ljudi bespotrebno ulaze u kružni tok, prave zakrčenje i pri izlazu seku nacrtano ostrvo.
 
То само сведочи колико људи нити знају нити гледају. Знаковима је све веома јасно дефинисано у Немањиној бар, а вероватно и у Макензијевој.
 
Имам утисак да сви ви причате о новим правилима на Славији и престројавању као да то све лепо тече. То је тачно али када нема никога на Славији. А када је гужва онда је то другачије.

Пример:

Из Немањине хоћу у Краља Милана. Све три траке Славије су пуне. Ако чекам пре Жуте траке ући ћу у Славију - НИКАД, дакле морам да се приближим и чекам одговарајући милисекунд да уђем, који ако пропустим једноставно нећу ући и правим закрчење у Немањиној. Међутим када тако чекам, ја блокирам жуту траку, дакле бусеви онда морају да крену унутар тока и онда концепт пада у воду.

Када ипак уђем (не знам ко ће да ме пропусти да уђем у унутрашњу траку), дакле морам да се пробијем из спољне скроз у средњу, а онда затим после поново да се пробијам до спољне. Усправање услед престројавања успорава и аутопут и прави километарске колоне сваког дана.
Погледајте видео https://www.youtube.com/watch?v=iHzzSao6ypE

Ја заиста не знам како може ово да функционише. Молим Вас за објашење и корекцију.

По мом лаичком виђењу, престројавања су поптуна лудост, па још са 3 траке. Са две па још и некако.

САСВИМ друга прича је онај видео https://youtu.be/zG3ghj_nOwQ где престројавања нема! Ту само пратиш своју траку. Прелепити исту трасу на другачије траке захтева престројавање дакле успорава све. Притом мислим да ово решење на неправилној раскрсници као што је славија није могуће.

Што је ме додатно обесхрабљује је да се планира да и Делиградска постане значајан фактор на Славији када се споји са Прокопом.
 
U špicu mora smafor i tačka.
Bez semafora sve ostaje kako je i bilo.
 
Slazem se sa pomeranjem, ali mislim da je Beogradu u centru mozda potreban kruzni sistem jednosmernih ulica......umesto da imamo ulicu 2+2 bolje jednu 3 + zuta......
 
Naravno da kada je zakrčenje nećeš da ideš u unutrašnju traku ako su uspeo da uđeš u spoljnu.

Ali, ako ima dve ili tri trake na ulivu, a ti ne ideš u prvu desno ulicu, poenta je da se pravovremeno prestrojiš. Realno, nije gužva u celom krugu u svakom trenutku i biće prilike da se prestrojiš u spoljnu traku.

Ako je gužva u celom KT, onda naravno da ova preporučena pravila padaju u vodu.
 
@drum1

Постављаш проблем по систему "шта је старије кокошка или јаје". Проблеми о којима говориш увелико настају, или ако не настају онда се драстично погоршавају, зато што се велики број возача не придржава препорука и/или правила.

Нпр. питаш се:
drum1":2azt14u0 je napisao(la):
Када ипак уђем (не знам ко ће да ме пропусти да уђем у унутрашњу траку), дакле морам да се пробијем из спољне скроз у средњу, а онда затим после поново да се пробијам до спољне.
Не схваташ да ако се сви придржавају правила/препорука све иде много течније и такве ситуације се дешавају много ређе. Проблем и јесте у томе што сви хоће да се убаце и тако и долази до блокаде која само ствара после још већу блокаду.

Наравно, када је екстремна гужва уђеш у коју траку можеш и возиш њоме до искључења.
 
Odgovor @acacal-u za "Hidrotehnikino" (ili beše "Hidrogradnjino"?) ruglo: još uvek nisu tu rešeni vlasničko-imovinsko-pravni odnosi. Neke od tih udžerica ispod su (pominjao je neko ovde) nedavno prodate sa sve placevima na kojima su i počela je izgradnja novih objekata.
Šta je sa tim gore - boga pitaj kada će i da li uopšte.
 
Postovani , zelim da postavim pitanje u vezi izgradnje bloka 6 DUP Slavija. Naime ovaj projekat je pokrenut jod 90 tih godina , tacnije 95' je GP Hidrotehnika dobila od opstine Vracar , gradsko gradjevinsko zemljiste ,koje je ustupljeno zajedno sa eksproprisanim nepokretnostimaa a u cilju rusenja I izgradnje poslovnog kompleksa koji je oivicen ulicama izmedju Trga Slavija . ul. Svetog Save, ul. Kneginje Zorke (bivsa Ivana Milutinovica, I Bulevara Oslobodjenja ( bivseg Bulevara JNA) , sa tim poslom se do danaas nista nije uradilo ? Ovo parce zemljista predstavlja ruglo u srcu Beograda . Postavlja se pitanje zasto Grad ili Opstina Vracar nije oduzela dozvolu za gradnju Nesavesnom investitoru GP Hidrotehnika I pomenuto zemljiste , medju kojim parcelama se nalazi i moja zgrada na KP.1740 KO Vracar, (objekat Kneginje Zorke 5. ), I dodelila pomenuto gradjevinsko zemljiste drugom Investitoru?. Pomenuto preduzece gotovo nista nije ucinilo po pitanju raseljavanja zatecenih stanara i pocetka izgradnje u protekle 22 godine , a radi se o najuzem centru Grada i trenutno najatraktivnijom preostalom lokacijom u centru Beograda!
Da li Grad ima u planu da to zemljiste privede nameni u skladu sa DUP-om za Blok 6 'Slavija. Da stvari ne toje dobro govori i cinjenica da pomenuto gradjevinsko preduzece 'Hidrotehnika' ,koja se pokazala kao 'nesavesni investitor' I dalje raspolaze ovom lokacijom ? Ova cinjenica u sebi krije mnoge nejasnoce ,odnosno pomenuto preduzece sada umesto da rusi objekte na ustupljenom Gradskom gradjevinskom zemljistu ,po resenju Opstine Vracar , a koji objekti su predvidjeni za resenje i koji su eksproprisani za tu namenu , GP Hidrotehnika sada sprovodi preprodaju za te iste objekte(nepokretnosti) I pocela je da naseljava ispraznjene stanove novim stanarima ,koji su se uknjizili 1/1 vlasnici zauzetih stanova. Kako je to moguce?...
 
Nije u pitanju to kako se zove firma? vec kako toliko dugo moze da opsteje ovako nesavestan investitor , a da gradska vlast cuti I gleda, kao da se nista ne desava u strogom centru Beograda .
 
Može jako dugo, tu nije ništa novo. Zamazuju se oči nekim drugim stvarima.
 
mISLIM DA JE GRAD VEC ODUZIMAO NESAVESNIM INVESTITORIMA LOKACIJE ZA IZGRADNJU... PROTEKLI ROK OD PREKO 20 GODINA JE SASVIM DOVOLJAN DA SE RESE IMOVINSKO PRAVNI ODNOSI NALOKACIJI. OSIM TOGA INVESTITOR KOJI KONKURISE ZA IZGRADNJU NA LOKACIJI MORA DA IMA PLAN RESAVANJA IMOVINSKIH ODNOSA ITD,ITD ... AKO ON TO NE MOZE ...IMA KO MOZE ?
 
Izvinite što pitam, ali, iz Vašeg pisanja sam zaključio da ste Vi možda zainteresovani za lokaciju (?).
 
@acacal

Zamolio bih te da poruke kucas malim slovima.
 
Pesacki u Makenzijevoj bi morao jos da se pomeri, pravi se guzva koja blokira saobracaj skroz do bulevara. Takdoje, treca traka, bar prvih 30-50 metara (moze zuta) bi verovatno pomogla...
 
Управо гледам камеру на Славији и Макензијева уопште није тренутно проблем већ су се сви набили на улаз у Булевар.
 
Par minuta kasnije....
Steta sto se ne vidi da li je i buleva popunjen do pesackog ili guzva ide i dalje...
 
makenzijeva je problem zato sto su opet stavili da automobili s leve strane seku trolu i trola ne moze se iskluci 10 minuta, to je po meni ranije bio najveci problem, trole se nagomilaju, blokiraju tramvaj koji ide ka hramu, i on zablokira celu slaviju, za to vreme divljaci obilaze tramvaj i trole iz unutrasnjosti i trola i dalje nije mogla da udje

po meni je resenje da svaki kruzni tok ima SAMO JEDNU TRAKU, i da stave saobracajca na svako ukrstanje
 
Slavija je specifican kruzni tok, i funkcionisao je dobro kad je bio "polu-divalj", jer se guzva rasterecivala zaobilazenjem gspa , i onih koji cekaju da skrenu . Bilo je pregledno. Sada je nepregledno, usporeno, i napravljen je problem tamo gde ga nije bilo. Sada pridrzavajuci se propisa vrlo lako moze da se desi neki sudar, iako je na Slaviji do sad on bio retkost.

Ne treba sve stavljati u neka cvrsta i stegnuta pravila ako se komplikuje. Pravila treba da olaksavaju stvari, i da budu pravljena po onome kako saobracaj tece, a ne kako je neko zamislio da treba da izgleda.
I kada se jedva izbvuces iz ovakvog haosa koji sam i ja zatekao pre neki dan kada se ide iz Nemanjine ka Bulevaru JNA, onda taman mislis da si krenuo kad pesacki prelaz pomeren. U Beogradskoj je jos gore, jer ljudi dok prelaze, novi nailaze samo da bi presli pa krate, i tako se ceka mnogo duze nego ranije sto je trebalo.
 
nekianonimnilik":7q2cs2y0 je napisao(la):
makenzijeva je problem zato sto su opet stavili da automobili s leve strane seku trolu i trola ne moze se iskluci 10 minuta,
Што значи не поштују се прописи. На искључењу из кружног тока, осим ако знак не показује другачије, предност имају они из десне траке, управо због сечења.
dziggy":7q2cs2y0 je napisao(la):
Slavija je specifican kruzni tok, i funkcionisao je dobro kad je bio "polu-divalj", jer se guzva rasterecivala zaobilazenjem gspa , i onih koji cekaju da skrenu . Bilo je pregledno. Sada je nepregledno, usporeno, i napravljen je problem tamo gde ga nije bilo. Sada pridrzavajuci se propisa vrlo lako moze da se desi neki sudar, iako je na Slaviji do sad on bio retkost.
Онда смо ми прелазили преко две различите Славије. Ја је се уопште не сећам тако. Прегледнија јесте била али због споменика уместо фонтане која сада онемогућава прегледност целог трга, а што се придржавања прописа тиче, у опасност себе и друге доводе увек само они који се не придржавају прописа, који све хоће на "полу-дивље".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494565#p494565:8upvc2hf je napisao(la):
Astrotrain » 21 Nov 2017 03:04 pm[/url]":8upvc2hf]Управо гледам камеру на Славији и Макензијева уопште није тренутно проблем већ су се сви набили на улаз у Булевар.
file.php

Upravo zbog te situacije koju si opisao, sam ja prolsi petak iz Nemanjine cekao 30 minuta da se ukljucim u Slaviju. Svi cekaju da uju u B.O., dok je druga polovina Slavije prazna. Samo kad tu dodju i tramvaji, nastane opsti krkljanac....
 
Ja i dalje mislim da ovo nije dobro resenje, a i kako hocete ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh