Šta je novo?

Trg Slavija

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493723#p493723:8408cs9w je napisao(la):
PIGLET » 18 Nov 2017, 22:04[/url]":8408cs9w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493647#p493647:8408cs9w je napisao(la):
DzonTravolta » 18 Nov 2017 05:03 pm[/url]":8408cs9w]https://www.istinomer.rs/pregled_ocena/akter,154/pstr,10/strana,1/

Naravno, urađeno je dosta dobrog za njegovog mandata: Bulevar, most (mada ne bez kontroverzi, setiti se procene da je moglo više mostova da se izgradi umesto jednog, dalje, seče platana,...),...

Ali, ovaj narod je blesav ako zaboravi na brojne afere: prisilno iseljavanje divljih naselja ispod Gazele na neadekvatan način, Bus-Plus, nečišćenje snega 2012.
:bash:
Ne mogu da neadreagujem.Mi smo stvarno narod sa dijagnozom, jel se nesto sustinski izgubilo secom platana, izrasli novi i sta???Buka i halabuka oko niokocega eto kao svrha samo po sebi.. :?: :?: :?:
Sad se vracam ibarskom i Ja koji tuda prolazim bar par puta mesecno, u uslovima sitne kise i lose vidljivosti zamalo da nadrljam na onom idiotskom racvanju kod Petlovog brda gde privremeno resenje egzistira og 2008 i gde je poginulo ko zna koliko ljudi zbog sumice od tuce borica :shock: Mom zdravom razumu nije jasno zasto jedna interesna grupa koja brani kompletiranje saobracajnice u punom profilu ima moc da spreci izvodjenje bezbednog resenja i evo vec 8 godina imamo katastrofalno nebezbedno resenje! Pitam te ljude koji su ocigledno izmanipilisani da li su bili svesni sa ce svojim cinjenjem direktno uticati na sudbine ko zna koliko porodica.Jel im mozda posecuju grobove i pale svece? :shock:
To mora da je razlog da se pruži Đilasu poverenje...
 
astrodule":2rvb9651 je napisao(la):
Zanimljivo gledište koje ima smisla

- Da bi kružni tok optimalno funkcionisao, kapacitet ulaza mora da bude manji od kapaciteta izlaza. Rešenje za to je da jednosmerna Deligradska ulica bude usmerena ka bolnicama, a ne kao što je sad ka kružnom toku, jer ga tako previše puni i stvaraju se gužve - naglašava saobraćajni inženjer Vladimir Simidžija.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/slavij ... ne/m2twfbd
Mozda je resenje protocnosti u sledecem:

-Prvi krug na ulasku u tok ,vazi samo za prvi desni izlazak.
-Drugi krug na ulasku u tok,vazi samo za drugi desni izlazak.
-Treci krug na ulasku u tok(do fontane),vazi samo za treci desno i naredne izlaske.

Ovo je odgovor na pitanje iz linka,ko bi vozio van spoljnog prvog kruga.Takodje brzina vozila u toku,mora biti sporija nego pre rekonstrukcije.
 
Napraviti simulaciju 3d na grede koje su postavili na ulazu staviti monitore i pustati da ljudi ukapiraju
 
Mora biti ne preporuceno,nego obavezno,uz obavezno ogranicenje brzine od 30km.
U spicu treba uvesti pametne semafore sa senzorima opterecenosti po pravcima.U spicu ne mogu svi u tok,jer je kapacitet toka manji od svih ulaza.Pre rekonstrikcije saobracajac je stajao samo na ulazu u tok sa najopterecenijeg ulaza iz pravca autokamande i ponekad kod Beogradske.Ako se nista ne preduzme,on opet mora biti prisutan u spicu(haosu) i sve ostaje po starom.Da to ne ostane tako,tu su valjda neka pametna resenja u 21 veku.
Ne samo pametan semafor na ulazu,vec i pametni krugovi unutar toka.
 
И загушење на улазу у Булевар ослобођења на Славији мало смањиш а зато добијеш ново из Бирчанинове, тј. појачаш га јер и овако постоји. Мени се бар тако чини. Можда грешим.А и онако постоји проблем Макензијеве.

И још нешто:
Ко би онда у животу возио у две унутрашње траке, поготово у шпицу, јер ако би у шпицу на Славији чекао да пропусти све из спољне, када би тачно то дочекао?
 
Можда ће на великим сивим порталним носачима на улазима у кружни ток и бити постављене такве табле. То би било добро. Онда би само преостало да их неко и гледа и примени то што види.

Ово је оно што је речима описано у Блицу, а било би добро да се ово постави на дисплеје на тим порталним носачима.

 
@Astrotrain
bravo, to je to. Bice verovatno jasnije
 
И онда се нађе тако човек који се залети па скрене у десно.... :lol:
 
ne vredi! danas sam bio na Slaviji- previse je vidova saobracaja na jednom mestu, nessto je moralo pod zemlju: i vozila i bus i trola i tramvaj i pesaci....kao da resavate jednacine sa 5 nepoznatih na raspolagamju su tri jednacine....
stvarno je konfuzno i frustrirajuce za vozace jer moraju da resavaju vise stvari u jednom trenutku...sto je recept za nezgode...
 
Znaci da su vozaci nesposobni kao sto se cujem ne uci u auto skoli parkiranje paralelno izmedju dva auta pa pod 90 i pod 45 i garaza
 
Slavija je odličan vid treninga gde mora da se ima dobar pregled situacije. Na Slaviji ne može da prodje deviza loših vozača "ja gledam samo sebe i poštujem pravila", jer život nije kompjuterski program.

Ako se želi u Srbiji da se poštuje nacrtano ostrvo, ivice moraju da se izdignu, a rešenja za to postoje.
 
Kada bi bar tramvaji nekako mogli da se sklone sa Slavije..
 
Био је још један предлог који ми се допао, шине би се из Немањине рачвале лево ка новом платоу (тј преко њега) и десно ка булевару ослобођења (туда би била посебна трамвајска баштица ка тротоару само са једне стране, тако да не би било пресецање шинама оно на петљи.) Ако неко има линк скице нека окачи.
 
Ко није способан нека заобиђе. Онолико је алтернатива. Незналице мирне, на Славији мања гужва и сви срећни.
 
To o cemu gisko pricas je projekat rekonstrukcije po planu iz 1980 kako je trebalo da se uradi kacio sam ga vec na forum postoji cijela knjiga o slaviji ali se to nije desilo jer je onaj poletio da umre bas tad u 88 godin nije mogo da se strpi jos malo
 
Bilo je dosta projekata koji su se radili bez rendera ili bilo kakvog plana pa smo za svaki otpilike znali kako ce da ispadne i zasto nesto rade kako rade, ali za plato kod slavije stvarno barem ja pojma nemam sta ovo sve budze...
4034e1f812f724d9216bf9949bdd7d6d.jpg
6f4541b58b1b0060ea57edf0cadb9a03.jpg
1315dbcd7cc4f5dc4716d97b5951d9f1.jpg
03c3a84b7cefa7946a42efc8f76a1583.jpg
dd27e675ffc44b958774b0c1bed6cf62.jpg
5a2e3b4fe3615d04ca53c1ef1ac84559.jpg
3b3f3e871901318958fac53e461a921f.jpg
f605ddb976872aec1bfc3ce2fb8996a2.jpg
2ac54000ced8b8b51169efda8ed8c940.jpg
11e5f7de48f1b1bc57b86d0d03907950.jpg


2 pesacka na 5m u Nemanjinoj, jedan semaforizovan jedan ne.

a72130ba12d66646b63c1bbc483b66e1.jpg
08468a73be6e41195b2f909e24fbfb0d.jpg
5ceb82802edd957a4a74e6686dfcbdfd.jpg
79efe33f9e5a0f37f8dfc42d2ba1f2ee.jpg


lezeci je postavljen kod pesackog u B.O.
faaf48f9763148cbd513c79daaba379a.jpg
a8b5e9b53c83627d0f89eb8900a549e1.jpg
65332aec60c8be7e238e27695b8753d5.jpg
c71bb17b8f051d82913552c476826c5e.jpg
9b138488552bae7f2b242b649bc12751.jpg
401b5ddb3d9a763cf31c16a176b9a530.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pjesacki u bul oslobodjenjw je cijeli izdignut linije ce vec morati na njemu da popravljaju
 
оверио сам Славију. уопште не видим у чему је проблем о ком су писали по новинама. кружни ток је савршено логичан, нема никакве филозофије. то што по Београду возе незналице, то је већ други проблем, али као што рекох, кружни ток је савршено логичан
 
Johnny, ja pod punom odgovornošću tvrdim da su Srbi, kojima je vozačka dozvola važnija od doktorske diplome, očajni vozači. Čast izuzecima, kojih nema mnogo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494044#p494044:1lcaurme je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Nov 20, 2017 12:15 am[/url]":1lcaurme]оверио сам Славију. уопште не видим у чему је проблем о ком су писали по новинама. кружни ток је савршено логичан, нема никакве филозофије. то што по Београду возе незналице, то је већ други проблем, али као што рекох, кружни ток је савршено логичан

U potpunosti se slazem, extra mi je i deo koji je odvojen kad iz Beogradske ulazim u kruzni tok, propustis vozace koji idu Kralja MIlana, onda prodjes u deo gde ne blokiras ljude koji idu u Kralja Milana u slucaju da ne mozes da udjes u kruzni tok od vozaca koji ce da idu u Nemanjinu.


Kad bi ljudi postovali pravila u kruznom toku, nebi tu bilo guzve, a sad koliko sam primetio najveca guzva se stvara u ulazu u Makenzijevu, blokira se cak do Bulevara Oslobodjenja i onda ljudi koji zele u BO ne mogu, a dosta puta tu blokadu rade autobusi i tramvaji.

U Makenzijevoj nisu pomerili mnogo pesacki prelaz, kontam da je i zbog toga guzva, ne znam kako bi bilo da se uradi tu semafor samo za pesake.
 
Можда пар детаља треба додати у хоризонталној и вертикалној сигнализацији, од хоризонталне стрелице за престројавање по тракама пред кружни ток (право лево у левој и право десно у десној траки) и пре укрштања са трамвајском и ЈГП траком троуглове исцртане на коловозу и зауставне линије које би указале возачима да се зауставе пред те траке а не пред саме траке КТ које нису резервисане за ЈГП и тако да их блокирају. Од вертикалне сигбализације би ваљало поставити оне жуто-црне ниске знакове са изнад плавим округлим знаком косе десне стрелице обавезног смера на уласцима у улице, као и оне пластичне црвене ивичњаке које имамо на Мостару пре Газеле да разграниче траке за ЈГП и остали саобраћај.
 
Kada se vozaci naviknu na zakone kruznog toga, moglo bi vise ostrva da se postavi. Video sam da "mrtvi" prostori izmedju linija kolovoza nekima vec sluze za parkiranje.
 
Vrh