Предмет јавне набавке услуга је израда главног грађевинског пројекта реконструкције трамвајске пруге, контактне мреже, коловоза, тротоара и инфраструктуре у Булевару ослобођења, од Славије до Ветеринарског факултета, са уређењем трга Славија и подземним пешачким пролазима.
Право учешћа имају сва заинтересована лица која испуњавају обавезне услове за учешће у поступку јавне набавке, у складу са чланом 44. Закона о јавним набавкама, као и све услове из јавног позива и конкурсне документације. Испуњеност услова из члана 44. Закона о јавним набавкама понуђач доказује документима из члана 45. Закона о јавним набавкама, а у складу са захтевима из конкурсне документације и јавног позива. Ако понуђач има седиште у страној држави, документација за доказивање услова мора бити издата од стране надлежног органа државе у којој понуђач има седиште и преведена на српски језик. Сва документа којима се доказује испуњеност услова из члана 44. Закона о јавним набавкама могу се достављати у неовереним копијама осим банкарске гаранције за озбиљност понуде, писма о намарама банке за издавање банкарске гаранције за добро извршење посла и писма о намерама банке за издавање банкарске гаранције за отклањање недостатака израђене техничке документације, које се достављају у оригиналу.
Понуђач је у обавези да, између осталих докумената, уз понуду поднесе и:
1) Оригинал неопозиву, безусловну, наплативу на први позив без права приговора, банкарску гаранцију за озбиљност понуде, са роком важности минимум 90 дана од датума отварања понуда односно до истека рока важности понуде, у износу од 3% од вредности понуде са ПДВ-ом, којом се гарантује да ће Наручиоцу платити укупан износ по пријему првог позива Наручиоца у писaној форми и изјаве у којој се наводи да је:
- понуђач изменио или опозвао понуду за време трајања важности понуде, без сагласности Наручиоца;
- понуђач, иако је упознат са чињеницом да је његова понуда прихваћена од стране Наручиоца као најповољнија, одбио да потпише уговор, сходно условима из понуде;
- понуђач није успео или је одбио да достави тражену банкарску гаранцију - за добро извршење посла.
Банкарска гаранција ће се сматрати неисправном уколико не садржи све напред наведене елементе.
Банкарска гаранција за озбиљност понуде ће бити враћена понуђачу, након закључења уговора, даном достављања банкарске гаранције за добро извршење посла.
2) Оригинал писмо о намерама банке за издавање неопозиве, безусловне и наплативе на први позив без права приговора, гаранције за добро извршење посла, у износу од 10% од вредности уговора (са ПДВ-ом) и са роком важности гаранције годину дана од датума потписивања уговора.
3) Оригинал писмо о намерама банке за издавање неопозиве, безусловне и наплативе на први позив без права приговора гаранције за отклањање недостатака израђене техничке документације, у износу од 5% од вредности уговора (са ПДВ-ом) и са роком важности од 6 месеци почев од примопредаје техничке документације са позитивним извештајем о извршеној техничкој контроли и свим потребним сагласностима надлежних органа.
Понуђач мора да поседује довољан кадровски капацитет, то јест Пројектантски тим од 20 стално запослених лица, који су носиоци личних лиценци број 315 или 312, 350, 370, 314, 372, 491, 353, 330, 373, 300, 310, 333, као и лице са положеним стручним испитом за ВСС управе за заштиту од пожара и лице са положеним стручним испитом за координатора за безбедност и здравље на раду у фази израде пројекта.
Понуђач мора да поседује референце да је извршио услуге сличне предметној јавној набавци, у периоду у протекле 3 (три) године (2009., 2010. и 2011.), у укупној збирној вредности од најмање 40.000.000,00 динара са ПДВ. Под услугама сличних предметној јавној набавци подразумева се израда пројеката који се односе на изградњу/реконструкцију/санацију трамвајске пруге са припадајућим саобраћајницама.
Неопходан финансијски капацитет понуђач испуњава ако, у претходне три обрачунске године, није пословао са губитком.
Понуђач мора да поседује довољан технички капацитет, и то минимум 4 GPS пријемника, 2 тоталне станице, 1 дигитални нивелир, 1 бушаћу гарнитуру, 1 факс, 20 PC рачунара, 3 штампача и 1 плотер.
Понуђач је такође у обавези да достави Потврду понуђача о референцама Одговорних пројектаната у пројектантском тиму. Понуђач има обавезу да достави референце за следеће чланове пројектантског тима: Вођа тима, Одговорни пројектант за трамвајску пругу и саобраћајницу, Одговорни пројектант електроенергетских инсталација и контактних мрежа, Одговорни пројектант саобраћаја и саобраћајне сигнализације, Одговорни пројектант одводњавања трамвајске пруге, коловоза и тротоара, Одговорни пројектант геодетских пројеката, Одговорни пројектант тунелских и подземних конструкција и Одговорни пројектант вертикалног и косог транспорта. Референцама ће се сматрати достављени подаци о појединачним извршеним услугама израде пројектне документације за изградњу/реконструкцију/санацију трамвајске пруге са припадајућим саобраћајницама, и то минимум 2 референце. Одговорни пројектант вертикалног и косог транспорта доставиће референце о појединачним извршеним услугама израде пројектне документације објеката вертикалног или косог транспорта. Одговорни пројектант тунелских и подземних конструкција доставиће референце о појединачним извршеним услугама израде пројектне документације тунелских или подземних конструкција.
У конкурсној документацији дато је ближе упутство у вези врсте доказа и начина доказивања испуњености обавезних услова, а у зависности од тога да ли понуђач наступа самостално или са подизвршиоцима или као група понуђача која подноси заједничку понуду.
Понуђач може да поднесе само једну понуду.
Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвршилац.
Непосредан увид у конкурсну документацију, Наручилац ће омогућити свим заинтересованим лицима од дана објављивања јавног позива, сваког радног дана од 10 до 16 часова, на адреси Градска управа Града Београда, Агенција за инвестиције и становање, 11000 Београд, Трг Николе Пашића број 6, III спрат, канцеларија број 314, до истека рока за подношење понуда. Увид у конкурсну документацију у име заинтересованог понуђача може обавити само лице које приложи писано овлашћење.
Конкурсна документација се може преузети на адреси: Градска управа Града Београда, Агенција за инвестиције и становање, 11000 Београд, Трг Николе Пашића број 6, III спрат, канцеларија број 314, (у даљем тексту Наручилац), сваког радног дана од дана објављивања јавног позива у времену од 10,00 до 16,00 часова уз подношење овлашћења за преузимање конкурсне документације и доказ о уплати 1.000 динара на име трошкова умножавања и достављања конкурсне документације која су неповратна. Уплата динарског износа се врши на рачун Градске управе број 840-742341843-24, модел 97, позив на број 93-501-24-12, сврха уплате: надокнада за конкурсну документацију и трошкове банке.
Понуђачима који упуте захтев за достављање Конкурсне документације, уз доказ о уплати наведеног износа за умножавање и доставу, иста ће бити достављена у року од два дана од дана пријема захтева. Накнада за умножавање и доставу конкурсне документације је неповратна.
Заинтересовано лице има право увида у конкурсну документацију, на месту и у времену предвиђеном за преузимање конкурсне документације.
Понуђачи су дужни да понуду сачине према упутству Наручиоца и да је поднесу у року од 30 дана од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”, до 9 часова, без обзира на начин подношења, у запечаћеној коверти, преко писарнице на адресу: Градска управа Града Београда, Агенција за инвестиције и становање, Трг Николе Пашића број 6, Београд, са назнаком »Понуда за јавну набавку услуга – израда главног грађевинског пројекта реконструкције трамвајске пруге, контактне мреже, коловоза, тротоара и инфраструктуре у Булевару ослобођења, од Славије до Ветеринарског факултета, са уређењем трга Славија и подземним пешачким пролазима, (број јавне набавке 17/12) – НЕ ОТВАРАТИ«. Рок за подношење понуда почиње да тече од првог наредног дана од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”. Јавни позив објављен је у „Службеном гласнику РС” у броју 42 од 30. априла 2012.
Понуђач је дужан да на полеђини коверте назначи назив, адресу, телефон, факс, e-mail адресу и контакт особу, а на предњој страни коверте да стави заводни печат са бројем и датумом понуде.
Не прихватају се понуде са варијантама.
Понуда се подноси на српском језику.
Понуда мора бити јасна, недвосмислена, читко попуњена, оверена печатом и потписана од стране одговорног лица понуђача.
Јавно отварање понуда ће се обавити након истека крајњег рока за подношење понуда, у 9.30 часова у просторијама Градске управе Града Београда, Агенције за инвестиције и становање, III спрат, канцеларија број 314, Трг Николе Пашића број 6, Београд, уз присуство овлашћених представника понуђача. Представници понуђача су дужни да доставе овлашћења за заступање. Овлашћење мора да буде оригинал, заведено код понуђача, оверено печатом и потписано од стране одговорног лица понуђача. Овлашћење се предаје Комисији за јавну набавку, непосредно пре почетка отварања понуда. Уколико последњи дан рока пада у нерадни дан, рок истиче првог наредног радног дана.
Понуде достављене по истеку рока за подношење, сматраће се неблаговременим и неће се отварати, а Наручилац ће их по окончању поступка отварања вратити неотворене понуђачима, уз повратницу, са назнаком да су поднете неблаговремено.
Рок важности понуде је минимум 90 дана од дана отварања понуда.
Рок за извршење предметне услуге је 5 месеци од дана писаног обавештења Наручиоца да отпочне са израдом предметног пројекта.
Критеријум за избор најповољније понуде је најнижа понуђена цена.
У случају да два или више понуђача поднесу понуде исте вредности, Наручилац ће извршити избор најповољније понуде оног понуђача чија понуда буде поднета раније.
Оквирни рок у коме ће Наручилац донети Одлуку у вези предметне јавне набавке је 30 дана од дана јавног отварања понуда.
Контакт особе за додатне информације: Ненад Илић, дипл.саоб.инж., телефон: 321-6088 и Сања Цветановић, дипл. правник, телефон 3216-110.