Te, da ih nazovemo "prirodno" formirane poslovne zone oko železničkih stanica su nastale između ostalog - zato što zaposleni u tim zonama dolaze železnicom na posao iz predgrađa ili drugih delova grada. Ukratko - kod nas nije takva situacija zato što - em činovnici mahom žive u stanovima u urbanom delu grada, em ova naša pruga ne ispunjava potrebe jedne gradske železnice zato što njeni krakovi ne povezuju sve delove grada. A i Beograd baš i ne zauzima toliko veliku površinu.
Niinvestitori ne prepoznaju tu "prednost" zato što činovnici firmi kojie bi se eventualno uselile u te poslovne prostore - ne koriste železnicu u iole značajnom broju. Ne zbog toga što neko ima nešto protiv da ide vozom na i sa posla, već zato što raspored trasa, linija i stanica ne odgovara ljudima. Zato odgovara - auto put i ostali široki NBG bulevari.
Neću sporiti da je bilo namernih stopiranja, svakako da ih je bilo i da su "zdravi" investitori oterani iz ove kaljuge.
Ali, ne bih uzimao ovih nekoliko trenutnih projekata u izgradnji kao neki reper, jer svaki je na neki svoj način kontraverzan i specifičan. Doduše TC plaza mi još kako - tako pije vodu, ali BEKO mi je klasična grčka alava i nepromišljena grandomanija bez pokrića, a voždovački TC ... ako ništa drugo "vadi ga" supremarket u tom kraju, sve ostalo je silovanje mozga.