Šta je novo?

Tramvaji

Kako god, nesto mora da ide do Vuka.

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Katica.jpg
 
Sutra je 31. avgust, na sajtu GSP-a nema nikakvih novosti. Ima li neko informacije da li su radovi na skretnici završeni?
 
Sutra je 31. avgust, na sajtu GSP-a nema nikakvih novosti. Ima li neko informacije da li su radovi na skretnici završeni?
Asfaltirano je, ali još uvek stoji ograda, kao i improvizovane asfaltirane rampe za lakše penjanje na tramvajsku bašticu, radi zaobilaženja radova, zato što se u jednom delu smera ka Slaviji, vozi dvosmerno.
 
Mesec i po dana ne mogu da poprave jednu skretnicu ??! U kom veku mi živimo? Mislim da su čak i 1890-tih brže sanirani kvarovi na tek izgrađenoj Beogradskoj Varoškoj Železnici, kako se tada zvao tramvaj :violina:
 
Kad pomenu to, pre par dana sam se vozio nekim od tramvajobusa gde mi je vozač otvorio vrata na jednoj od raskrsnica a kada sam ga pitao zna li gde su nove stanice kaže čovek "pojma nemam sve su sj....."
 
Da budemo precizniji, pruga je otvorena 31. VIII 1984. Pruga se gradila dve i po godine. Predlagane su tri varijante trase. Prvi predlog je predviđao prugu koja bi od Savskog mosta skretala u ulicu Vladislava Popovića, a zatim direktno iz nje ulazila u ulicu Jurija Gagarina. Drugi predlog je predviđao trasu kroz ulicu Vladislava Popvića, zatim bi ulazila u III bulevar (danas bulevar Milutina Milankovića), ispod železničke stanice Novi Beograd i dalje ulicom Jurija Gagarina. Kao najbolje rešenje prihvaćen je treći predlog koji od Savskog mosta ide ulicom Milentija Popovića, III bulevarom, ispod železničke stanice Novi Beograd i dalje Jurija Gagarina do ulice Ivana Ribara u Bloku 45.
Pruga je duga 8,5 km. Remont pruge je vršen 1997. godine.
Ova pruga vapi za jednom dobrom rekonstrukcijom (ne remont).
 
Mesec i po dana ne mogu da poprave jednu skretnicu ??! U kom veku mi živimo? Mislim da su čak i 1890-tih brže sanirani kvarovi na tek izgrađenoj Beogradskoj Varoškoj Železnici, kako se tada zvao tramvaj :violina:

Inače si sklon preterivanju. Ne kažem, možda i jeste rok bio malo razvučen, al nije samo skretnica rađena. Na ne baš tako malom delu kod Resavske, sve je bilo poskidano. Ne znam šta je sve rađeno, al znam da kakvi god građevinski radovi da se rade, ne može se raditi jedno preko drugog tek tako. Ima proces sušenja na primer, sleganja, možda nabijanja materijala ili šta ti znam već. Sad, što malo malo skrnave tramvaje priča je za sebe, al konkretno ovi radovi nisu delovali baš kao jedna puka intervencija.
 
Nemanjina i Resavska su od sutra otvorene. 7, 9 i 12 saobraćaju redovno, 5 ne radi, 2 ide kroz Starine Novaka.
A zašto 5 i dalje neće raditi? Na njenoj trasi nije ni bilo nikakvih radova, a do jula je saobraćala normalno. Jedini razlog koji mi pada na pamet je pomor u voznom parku GSP-a, sve je manje i manje ispravnih tramvaja, a novi se uopšte ne nabavljaju već celu deceniju. I zašto pomeraju dvojku ?
 
Dvojka i petica ne rade već mesec dana jer je poplava uništila tramvajsku infrastrukturu u Kraljice Marije
 
Такође, било би јако корисно да се реконструише раскрсница код Правног тако да се омогући скретање трамваја из Булевара у Старине Новака.
 
Стојим пре десетак минута на трамвајској станици код Калемегдана и чекам 12. Прилази ми странац и пита ме кад иде деветка (треба му до БАС-а). Гледам у апликацији и видим да је трамвај тек у Војводе Степе. Или је грешка система за праћење (можда не раде апарати у трамвају) или опасно касни. Свакако, срамота. Ево и слике, кад сам први пут проверавао био је можда и код Трошарине. Због кофера им 11 и 12 није одговарајућа опција (између Бранково моста и Палате правде нема ниједне станице).
 

Prilozi

  • Screenshot_20220831-211605_BeoGRADSKI prevoz.jpg
    Screenshot_20220831-211605_BeoGRADSKI prevoz.jpg
    81,7 KB · Pregleda: 100
Zar nije trebalo da se napravi stanica na Savskom trgu za 11, kod pošte?

P.S. Dešava se da nekih vozila nema na aplikaciji, a ima ih kada se kuca *011*.
 
Стојим на семафору и гледам како иде низбрдо без заустављања, раде сва 4, ал као, неће ваљда. Међутим хоће и може, очекивао сам много гори исход знајући колико је шпанац тежак.
Судар трамваја у Немањиној улици by Somi303, on Flickr
Оно што сам чуо од возача шпанца јесте да трамвај није реаговао ни на једну кочницу. Нисам стручњак нити судија, само преносим шта сам чуо да је сам возач рекао колеги у којег је ударио.
Судар трамваја у Немањиној улици by Somi303, on Flickr
Судар трамваја у Немањиној улици by Somi303, on Flickr
Судар трамваја у Немањиној улици by Somi303, on Flickr
Након одређеног времена долази катица да спусти швајцарца са приколицом лево у Савску улицу, како би се Немањина ослободила за саобраћај.
Судар трамваја у Немањиној улици by Somi303, on Flickr
Судар трамваја у Немањиној улици by Somi303, on Flickr
Шпанац је сам отишао за гаражу
Судар трамваја у Немањиној улици by Somi303, on Flickr
Судар трамваја у Немањиној улици by Somi303, on Flickr
У Савској су мајстори по киши одвојили швајцарца од приколице, швајцарца је одвукла катица, а приколицу је недуго затим одгурала друга катица
Судар трамваја у Немањиној улици by Somi303, on Flickr
Судар трамваја у Немањиној улици by Somi303, on Flickr

 
Što se ne bi vratio. Pa nije to ne znam kakav udes. Šteta se većinom svodi, verovatno, na opravke delova prednje stene. Šomi napisa da se samostalno odvezao za garažu. Ne znam koliko je CAF-ova trenutno u radu.
 
Vrh