Šta je novo?

Tramvaji

Mislim da jedan prepolovljen stoji u garazi. Koliko se secam to je onaj sto je iskocio u sudaru u Resavskoj.
 
Да ли ће се слупани CAF поново некад вратити у саобраћај? Од почетних 30, колико их данас функционише?
trenutno koliko znam ne rade:1501,1502,1506,1507,1511,1512,1513 od sudara,1514,1519,1527=10 i sigurno jos koji a prepolovljeni je 1514 iz resavske verovatno odvezen negde van srbije na sredjivanje prednjeg dela za 1511 se cekaju delovi
 
Upravo sam video CAF na liniji 6. Nikad do sada nisam video CAF na toj liniji, mislio sam da nikad ne izlaze na 6, ili grešim?
 
Mozda je to i sedmica koja je ispala iz turaže, pa krati kao 6.
 
Upravo sam video CAF na liniji 6. Nikad do sada nisam video CAF na toj liniji, mislio sam da nikad ne izlaze na 6, ili grešim?
Mislim da sam tamo negde 2017/2018. viđao pojedine CAF-ove da voze i na šestici. Po važećem tramvajskom redu vožnje, nema nijednog polaska šestice sa fusnotom, što znači da na njoj ne saobraća nijedno niskopodno vozilo.

Realno gledano, CAF-ovi na šestici nisu ni potrebni. To je jedna od tramvajskih linija sa najmanjim brojem putnika, nju za sada sasvim pristojno mogu da opslužuju i Katice. Bilo bi sjajno kada bi CAF-ova bilo dovoljno da se barem sedmica i devetka 100% prebace na njih, ali još smo jako daleko od toga. Ne znam kada i da li je uopšte predviđena nabavka novih tramvaja, čija je prosečna starost u BG trenutno između 35 i 40 godina.
 
Petici bi isto dobro dosao CAF jer ima putnika, a i prolazi pored 4 pijace i malo je mucenje da se ljudi pentraju sa kolicima i cegerima.
 
@Užice
Ne znam odakle ti informacija za ''najmanji broj putnika''. To nije tačno, s razlogom na 6 često rade kompozicije 2xKT4.
Na osnovu logike pretpostavljam da nema mnogo putnika, zato što ta linija na bulevaru u potpunosti deli trasu sa mnogo frekventnijom sedmicom. Jedina razlika između njih je što sedmica skreće u Resavsku i nastavlja ka NBG, a šestica okreće na Tašmajdanu. Međutim, kome je odredište Tašmajdan, do njega može i jednom i drugom linijom. Ako je putniku iz istočnog Beograda odredište Vukov Spomenik, do njega može stići peticom, šesticom, sedmicom i četrnaesticom, ima čak 4 tramvajske mogućnosti. Šestica je verovatno i uvedena da rastereti sedmicu na potezu od Ustaničke do Tašmajdana.

Nisam se često vozio šesticom, ali moje iskustvo je da je mnogo manje popunjena od sedmice, devetke, dvanaestice, petice, možda čak i desetke.
 
Na osnovu logike pretpostavljam da nema mnogo putnika, zato što ta linija na bulevaru u potpunosti deli trasu sa mnogo frekventnijom sedmicom. Jedina razlika između njih je što sedmica skreće u Resavsku i nastavlja ka NBG, a šestica okreće na Tašmajdanu. Međutim, kome je odredište Tašmajdan, do njega može i jednom i drugom linijom. Ako je putniku iz istočnog Beograda odredište Vukov Spomenik, do njega može stići peticom, šesticom, sedmicom i četrnaesticom, ima čak 4 tramvajske mogućnosti. Šestica je verovatno i uvedena da rastereti sedmicu na potezu od Ustaničke do Tašmajdana.

Nisam se često vozio šesticom, ali moje iskustvo je da je mnogo manje popunjena od sedmice, devetke, dvanaestice, petice, možda čak i desetke.
Šestica može da bude puna npr. da su sva mesta za sedenje zauzeta i da ima nekoliko ljudi da stoji, to se dešava kada nema petice, sedmice ili četrnaestice, ali nikad nisam video šesticu da ne možeš da uđeš.
 
Šestica je verovatno i uvedena da rastereti sedmicu na potezu od Ustaničke do Tašmajdana.
Apsolutno joj je to glavna funkcija.
Kada bi 5, 6, 7 i 14 imali koordinisane redove vožnje u svakom tramvaju bi bilo otprilike pojednako putnika (osim eventualno sedmice). Većina putnika svakako ide do Vuka.
 
Шестица се често поприлично напуни и на Ташу већ на првој станици, а после Вука углавном је већ скроз пуна путника. Возе и дупле Кате, што је и потребно.
 
6 je spas za BKA kada su druge linije neredovne. Milion pita mi se desilo da se vraćam sa faksa, čekam tram kod Vuka ka Ustaničkoj, i naravno nema nijednog tramvaja na gore. Onda dođe 6, onako relativno prazna i na Vuku se napuni toliko da mora na vratima da se stoji. I to je u 6 posle podne.
 
Na osnovu logike pretpostavljam da nema mnogo putnika, zato što ta linija na bulevaru u potpunosti deli trasu sa mnogo frekventnijom sedmicom. Jedina razlika između njih je što sedmica skreće u Resavsku i nastavlja ka NBG, a šestica okreće na Tašmajdanu. Međutim, kome je odredište Tašmajdan, do njega može i jednom i drugom linijom. Ako je putniku iz istočnog Beograda odredište Vukov Spomenik, do njega može stići peticom, šesticom, sedmicom i četrnaesticom, ima čak 4 tramvajske mogućnosti. Šestica je verovatno i uvedena da rastereti sedmicu na potezu od Ustaničke do Tašmajdana.

Nisam se često vozio šesticom, ali moje iskustvo je da je mnogo manje popunjena od sedmice, devetke, dvanaestice, petice, možda čak i desetke.
Твоја логика у математичком смислу није лоша. Али због система грешака у планирању, пројектовању, и управљању на жалост, систем математички не функционише. Линија 6 је уведена раних 2000-тих на захтев грађана због непоузданости линије 7. Сличан значај су имале старе линије 11 и 13 док их нису упропастили. Садашња 13 је корисна, али недостаје Калемегдан-Баново брдо.

Чак и ако би унапредили управљање саобраћајем, 6 нам може бити корисна да се продужи дубље од Ташмајдана у центар града.
 
Vrh