Šta je novo?

Tramvaji

Nece naravno, to je opciona stvar, nego Igor Cuburac video na slikama iz Zaragoze pa misli da ce i kod nas:)
 
vucko":1ne3ngxj je napisao(la):
Zezate da ce imati vrata i sa leve strane???
Ne,odakle ti to?
I ovi tramvaji su isto kao i ČKD - unidirectional.
Naša infrastruktura je takva da im trebaju vrata samo sa jedne strane.
 
Ok,star sam covek pa pocinjem da se strecam na spekulacije vise nego sto bi trebalo :grand:

Koliko su siroke katice?Ako su ovi novi 2.3 metara?
 
Mada je taj sistem odlican... Ne bismo kuburili sa okretnicama, nego samo vozac predje u drugu kabinu, kao u BG:vozu
 
Dvosmerni tramvaji su dosta skuplji, kod njih postoji i više prostora za manevrisanje, čak i ako se deo neke deonice radi oni mogu donekle saobraćati.

Inače, pročitao sam da će novi tramvaji biti 2500mm široki, što je mislim malo nerealno. Katice su trenutno široke 2200mm, pa opet mi se čini da pored nekih stubova jedva prolaze. Da podsetim da je T4 očešao banderu prilikom skretanja, iako je širok koliko i Katica, ali mu je položaj postojlja nešto drugačiji.

Njihova dužina biće 33,5 metara, a širina 2,5 metara i moći će da preveze 242 putnika.
http://www.24sata.rs/vesti.php?id=82177
 
Kamo srece da su novi tramvaji dvosmerni. Beograd bi trebao da predje na dvosmerne tramvaje.
 
Zna li neko, koliko tramvajske pruge se izgradi za cenu jednog vozila . Proširenje i spajanje pruga je neophodno .U odnosu na brzinu, veka trajanja i ekonomičnost u samom zakonu od uvek je faforizovano takvo saobracajno sredstvo (prednost učesnika u saob.)
Zbog nekog futurističkog metroa proširenje pruge je nepravedno zapušteno. Proširujemo se lepim novim vozilima a gde je proširenje šinske mreže, ništa... Dosta toga je obnovljeno, a novih pruga nema....
 
Људи, да ли се вама чини да су 13 и нарочито 12 прилично ретки. Грехота ми када сам преко пута Сајма и погледам независну трасу како зврји празна. :(
 
boca-ica":f00qn8gf je napisao(la):
. Proširujemo se lepim novim vozilima a gde je proširenje šinske mreže, ništa... Dosta toga je obnovljeno, a novih pruga nema....
Mislim da bi u требало прво повећати флексибилност постојећег система са dodavanjem skretnica koje fale.

Recimo da 10 može da skrene i ka Vuku , a ne samo prema Kalemegdanu.
Takođe, ne bi bilo loše da tramvaj može i iz Bulevara da skrene ka Starine Novaka, opet zbog fleskibilnosti

Ovo bi povećalo fleksibilnost mreže u slučajevima kad nastane zastoj ili se nešto radi između
Pravnog fakulteta i Vuka
Vuka i raskrsnioce 27. marta i Sarine Novaka
tašmajdana i Pravnog

Ceni da bi to bilo isplativo
 
Razumem da sada nije vreme za izgradnju novih mreža ali za spajanje postoječih toliko možda može da se nakrpi , kada se vec dajemo u određenaa kapitalna ulaganja

Jedan predlog bi bio spajanje šina ( linije 5, 6, 7) od okretnice kod kapija na Zvezdari -Ustanička sa šinama 10 u zoni oko Franša.

U tom slučaju putniku je sve jedno do Slavije, da li se ide trasom preko Bulevara ili preko Franša . Bulevar se rasterecuje u broju putnika , a postoječa okretnica nije kraj šina nego prolazna stanica za tehničke potrebe U pitanju je stvarno kratka pravoliniska deonica Što više ukrštenih krugova mreže daje više različitih linija
 
@Sizif, na žalost, idem svakog jutra 13 na posao i postaje očigledno koliko u GSP ne postoji nikakva organizacija... Po redu vožnje, 13 od 7-20 h, polazi sa brda na punih 10 minuta. 12 polazi u rasponu 8-15 minuta. Međutim, u praksi se redovno događa da na okretnici stoji po jedan tramvaj, koji polazi u bilo koje vreme, i da se on za 3 stanice napuni putnicima do te mere, da više nema mesta ni za jednu osobu. Čak i da nema rizika od zaglavljivanja kolone tramvaja zbog kvara, ukoliko ne možeš da računaš na učestalost polazaka, naravno da ćeš izbegavati tramvaj kao opciju...
 
Zašto je 12 sada skrećena, čini mi se da saobraća do Taša?
 
111530.jpg

Info.sistem za tramvaje Varšava...
 
Nešto sam razmišljao. Da li je možda isplativije ulagati u modernizaciju naših Katica ili recimo kupiti od Berlina njihove već čoperizovani sa kompletnim izmenjenim enterijerom.
 
Pa video sam ih po poljskim gradovima u odličnom stanju. Segedin je takođe kupio Berlince. Mada od kupovine polovnih vozila nema ništa, samo ako budu kao donacija. GSP kao nikada ne kupuje nešto polovno.
 
GSP kao nikada ne kupuje nešto polovno.

Sto im je jedna od retkih dobrih programskih stavki.
 
Vrh