Tako je ima trasa koje su mogle odmah da se odrade,međutim trasa za Rakovicu je po meni čudna,ako je nova linija BGVoza predviđena baš na trasi Karaburma-Rakovica po već postojećoj trasi ,postavlja se pitanje,a ko će se voziti tramvajem pola sata kada sa vozom stiže za 5.min do Sajma ili Glavne Ž.S?Glas prirode":yfbfs8c0 je napisao(la):Nije u pitanju zamena uskog sirokim kolosekom, nego upotreba dela posojecih tram trasa i sasvim novih koje bi bile nesputane u kretanju, veceg kapaciteta i brzine i bile dopuna glavnim trasama metroa.
2012. je dobro primetio da bi trasa Savskom do Rakovice mogla da bude jedna takva nezavisna trasa, ali i ul Gagarinova gde obnova nije skoro vrsena.
Ti postojeci delovi tramvajskih trasa bi mogli da se produze novim pravcima, ali sa sirim kolosekom i nesputanim kretanjem, o kojima su neki ljudi vec pisali, i ucine boljim prevoz u blizoj buducnosti i dopunu metro trasa kada se ostvare.
Narovno da bi bile neophodne denivelacije na raskrsnicama, negde i tuneli npr. ispod Miljakovca, ali bi sve to bilo jeftinije od trasa koje su potpuno ispod tla koje ce biti na trasi metroa koja bi presecala putanju teskog tramvaja ili lakog metroa, kako god se zvao.
Ne znam čime si se ti vozio, ali se skoro uopšte ne ljuljaju i ne tresu. U svakom slučaju su mnogo udobniji od autobusa i trolejbusa. Ako naiđe stara katica ili švajcarac može da bude više lupanja, ali su šine po gradu generalno dobre.Glas prirode":1tgg5r8h je napisao(la):Pa zar nisu obnovljene sine u mnogim ulicama pa se opet ljuljju i tresu, a pristup je otezan jer tramvaji nisu niskopodni, sve u svemu znaci mogli bi da zadrzimo i uski kolosek, sa resenjima koja ga cine nezavisnim, niskopodni tramvaji dolaze, sto znaci da bi uz produzenje nekih trasa do izgradnje metro linije, mogli da stvorimo takav metrou dopunski prevoz savrseniji od danasnjeg tramvajskog.
Zato postoji precizan red vožnje zahvaljujući kojem možeš da namestiš da ne čekaš 10 minuta. Koristim bgvoz dva puta dnevno i skrati mi putovanje koje bi sedmicom trajalo 40-60 minuta (ogromno varira u zavisnosti od gužve) na ~25min. Relacija blokovi-Vuk. Vožnja je takođe daleko udobnija od drugih vidova prevoza, za sad je garantovano da uvek bude mesta za sedenje. Što se mene tiče skroz sam zadovoljan i srećan sam što je većina ljudi u mojoj okolini koja je ikako mogla da iskoristi bgvoz za svoje potrebe to i uradila. Niko se još nije žalio.Glas prirode":1tgg5r8h je napisao(la):Bg voz sa intervalom od 15 minuta je koristan, na duzim razdaljinama, znaci pre kao beovoz, ali u samom gradu, ako se ceka npr 10 min. i putuje jos 10 pa jos toliko pri izlasku kod Vuka, ustede na vremenu gotovo da nema. I odakle se to stize za 5 min.Vrlo si nejasan.
E njih već ne verujem da računaju kao dve kad navode broj vozila, ipak ne možeš da prepoloviš tu trolu ko zna...vucko":3791m5qj je napisao(la):Jasno,onda od sada racunam zglobne trole kao 2 obicne trole...
na probni period se misli na testiranje tih tramvaja po beogradskim ulicama (nagibi, šine, kontaktna mreža, putnici) da bi onda podatke implementirali u ostale tramvaje. bila je priča o tome kada su naručeni ti tramvajiHomer Jay":1uc5vrhf je napisao(la):Prvi CAF stize u BG 3. maja 2011.. Posle probnog perioda (!?), stizace po dva svakog meseca do oktobra 2012