Šta je novo?

Tramvaji

njile, ja otkad pamtim 12 regularno ide preko Slavije, privremeno je mogla samo kroz Resavsku da ide :)
 
:)

12dedinjeqv3.jpg
 
Hvala Vucko i od mene za ovu poslasticu od slicice koju sam jednom video u nekim novinama iz tog vremena.Za trud u nalazenju iste zasluzujes jos jedan +.

Pogledajte samo tu kucicu i prozore na njoj i postavite pitanje sta je napredak i koliko smo napredovali, ocigledno je gde god se okrenemo, svega ima sem lepote i poeticnosti, a oni tada su jos uvek znali za to.

Sto se tramvajcica tice mozemo samo da zalimo sto nemamo na sinama i danas po nekog takvog kao sto Lisabon, Milano, Istambul jos uvek imaju.
 
Још није касно, само би коштало ђаво ипо (којег ми немамо) да се оно мало старих трамваја што је остало на Дорћолу рестаурира.
 
Stari tramvaji na krugu dvojke, tramvajcic se lagano spusta sa Kalemegdana ka reci, kaldrma obasjana zalazecim suncem.....
Lisabonski smek, nema sta.
Vredi pa i tri djavola da kosta :)
 
Не, не, не, Катице и КАФ-ови пролазе Калемегданским тунелом, а трамвајчић иде до Топчидера, где је почетна станица "Романтике"... :)
 
Nema kaldrme na Kalemegdanu, a ni trave na usponu :( Sada je samo asfalt :(
 
koliko je ostalo tih starih tramvaja i da li su kao ovaj sa vuckove slike ili neki drugi?
 
Predratnih nema. Ostali su breda i bik, ne zna se šta je u jadnijem stanju, i ostao je stojadin koga su unakazili pretvorivši ga u čičicu.
 
Ovako na dorcolu ima jedan predratni sa prkolicom koji je cjel cuva se uzatvorenom prostoru ,dd cicca unakazeni i tri tramvaja u raspad stanju mogu da se renoviraju u tzv zmijarniku slike na wwwrailserbia.net u temi tramvaji :kafa: Ja sam za to da se vozila srede i puste kao turisticki ali oni tenkretisti nemaju sluha u gsp .Zidar mozda bi mogli nesto da poguramo :kafa:
 
direktor":hcnzfpng je napisao(la):
....nesto da poguramo :kafa:
Nemojte ljudi da gurate, bolje da se osposobe pa da idu na električnu energiju. Inače da ih gurate pa to je posao za sizifa :)
 
Na Dorcolu su ostala dva tramvaja: g.br. 27 i 81.
27 je proizveden 1936 u Slavonskom Brodu, ima motor BBC 55 KS, 81 je Skoda-Ringhoffer iz 1927 motor snage 60 KS. Iskreno, ne znam u kakvom su stanju i koliko vremena i para treba da se osposobe. Ovde nisam racunao na onog mutanta pod g.br. 22 (tzv. Cicica) koji nit' smrdi, nit' mirise. Radi se o tramvaju Djuro Djakovic I (Stojadin) iz 1965 koji je skarabudzen sa raznim delovima: ako se ne varam ima Skodin kontroler. I kako je uopste dobio broj 22 kad su svi Stojadini imali brojeve od 61-70.
 
Siniša, +1 za tačnu informaciju. Stojadin bi mogao da se dovede u normalno stanje, a i bik bi mogao da se sredi, kad Zagreb bude rashodovao svoje, mogli bi da se uzmu za delove. Naravno, glavni problem su pare, jer da bi se restauracija uradila kako treba, to košta.
 
Wile E. Coyote":27hpc599 je napisao(la):
Ишао је до Ташмајдана, морао је да иде кроз Ресавску. :/
3, 7 i 7L su vec godinama jedine linije koje redovno idu Resavskom.

trase_tram_linija.jpg
 
Ја сам се нешто жешће пребацио. Али знам да је 12 сигурно ишао својевремено Ресавском.
 
Da, na Dorcolu su jos Bik, Breda i prikolica Djuro Djakovic. Bikovi imaju tehniku Brede, odnosno, kad su se poceli proizvoditi Breda im je bila uzor, citava tehnika. Tako da je mozda tehnicki moguce i nju obnoviti, obzirom da se radi o istim obrtnim postoljima. Ako nista, onda bar da se zastiti: kupiti ceradu, ofarbati, nova stakla- to preduzece moze priustiti.
Wile E. Coyote":332t1gva je napisao(la):
Али знам да је 12 сигурно ишао својевремено Ресавском.
Jeste, 12 je isla Resavskom do Tasmajdana, a 3 do Omladinskog stadiona. "Zamena" trasa se dogodila, mislim 2001, nemoj me drzati za rec.
 
zidar":2plpyg5e je napisao(la):
Stari tramvaji na krugu dvojke, tramvajcic se lagano spusta sa Kalemegdana ka reci, kaldrma obasjana zalazecim suncem.....
Lisabonski smek, nema sta.
Vredi pa i tri djavola da kosta :)
Jao! Vec zamisljam to...
Steta sto id*** nisu sacuvali makar nekoliko predratnih tramvaja period 1900-1930 :(
 
Veliki broj tramvaja je unisten tokom bombardovanja 6.aprila 1941.god. :(
 
Vrh