Šta je novo?

Tramvaji

vucko":277b6pfj je napisao(la):
Jasno,onda od sada racunam zglobne trole kao 2 obicne trole...
Nije ti dobra logika. Katica je zglobna, mi solo takve tramvaje nemamo. Dakle, tandem je 2 zgloba tj. 4 modula!

Evo kako izgleda solo model, koji uzgred rečeno bi i nama recimo odgovarao na npr liniji 11 i smanjio interval sa 15min na ispod 10.
80125.jpg
 
cgmiki":xdagkq6v je napisao(la):
Само да не буде опет лицемерство да неће да купују карте зато што је прљаво поцепано и сл.
А онда стигну нови тролејбуси или трамваји, па ГСП "апелује" (реч коју треба забранити у овој земљи јер ничем не служи) да се чувају, следећи дан ти исти лицемери су их ишарали исекли или испрљали.

Биће велика штета што овакав градски превоз долази у град где се не води рачуна о ономе што је лепо и корисно.
Ne brini kada uvedu video skener,nema sakrivanja nađu te iz satelita pa onda ti daju metlu i krpu pa ribaj,uvešće se red i rad ubrzo..:kafa:
police-robot-future.jpg
futuretimeline.net
iStock_000008981958XSmall
pinewswire.net
img_mm_tetra_robot_big.jpg
100704.jpg
robot revolutionizing London's police force
robotworldnews.com
http://www.youtube.com/watch?v=BFEC4RKXFug&feature=player_embedded
 
Gledam u Madridu postoji Laki metro i tramvaj. A vozila su potpuno ista! :D nije trebalo uvoditi taj glup termin laki metro - tramvaj je tramvaj
 
amm8990":2hm1nunb je napisao(la):
Evo kako izgleda solo model, ...
!!!OT!!!
Nego, jel razmišljao neko kako su dobro rešili oivičenje tramvajskih baštica u Budimpešti i da li je takvo rešenje primenljivo i za BGD? Ono je prilično savršen sistem (bar se meni tako čini). Iz baštice i može da se izađe kolima (sa manje problema), ali je zato ulazak u "traku za tramvaje" prilično nemoguća misija (osim ako ne voziš kamion/autobus ili LR Defender). :)
 
Bez betonsko-armirane ograde od 1.m visine nema ništa..+ robot iz Londona za akciju, :kafa:
 
nenad78":10cw4hoz je napisao(la):
amm8990":10cw4hoz je napisao(la):
Evo kako izgleda solo model, ...
!!!OT!!!
Nego, jel razmišljao neko kako su dobro rešili oivičenje tramvajskih baštica u Budimpešti i da li je takvo rešenje primenljivo i za BGD? Ono je prilično savršen sistem (bar se meni tako čini). Iz baštice i može da se izađe kolima (sa manje problema), ali je zato ulazak u "traku za tramvaje" prilično nemoguća misija (osim ako ne voziš kamion/autobus ili LR Defender). :)
Vidji stvarno,to ozubljenje je genijalno!Verujem da cemo ga i mi dobiti jednog dana kad budemo uveliko imali tri linije metroa/lrt-a ili telepora
 
Да, увек би се нашао пајсер који би и преко тога претерао возило. Минимум метар за препреку где год да постављаш.
 
Ljudi, to u BP se vrlo jednostavno prelazi kolima, ali ti sje*******e trap... tako da ljudi generalno mogu da predju samo jednom.

Mnogo bolje resenje, posebno jer su okrugle, pa se nikako ne mogu izvaliti... nema covek za sta da ih uhvati...
 
Redovno pratim evo vec 3 godine teme oko tramvaja, trolejbusa, metroa :) , obilaznice, mostova i izneverenog nam ump-a ali izgleda da sam prevideo vremensku agendu sto se tice ugovora sa spancima u vezi CAF-ova, heh mislio sam da prvi treba da bude isporucen nakon godinu dana od potpisivanja ugovora, znaci od proslog novembra a svi ostali u roku od 2 godine sto je izgleda bila samo konstrukcija u mojoj glavi, za malo da se izlanem i da izigravam glavnog namcora ovde, dezurnog dzangrizala

da citiram Djilasa od pre skoro godinu dana

" Prvi tramvaj iz Španije treba da se nađe na ulicama Beograda za dve godine, dok će ostali biti isporučeni za 1.035 dana"

Dobro je da sam se vratio na 3. novembar 2009. i pogledao ponovo, znaci sve je po planu, prvi dolazi i ranije i tacno nakon petomesecnog probnog perioda ce se skoro navrsiti 2 godine i pocece da pristizu ostali po ustaljenom tempu 2 komada mesecno. :kk:
 
Meni je u glavi da je trebalo n akon godinu dana... Jel upoznat neko detaljnije sa Ugovorom?
 
Da li će beogradski tramvaji biti ovako široki - malo mi je to sumnjivo - Zaragoza ima 1435 širinu koloseka. Doduše piše da će za Beograd ići vozila širine 2.3 metra, što bi trebalo da je baš isto kao u Zaragozi. Samo kako ta širina "leže" u sadašnje stanje tramvajske pruge, krivina i stanica na beogradskoj tramvajskoj mreži?
Doduše na CAF-ovim stranicam piše da će tramvaji za BG biti rađeni na osnovu onih u Sevilji:
http://www.caf.es/img/prensa/notprensa/20100121112055eurotransport_dec_09.pdf
 
Nasi ce biti siroki 2300mm nemoze vise polupace se o stubove inace do 2500mm mogu bez problema na metarski kolosjek .Uskoro pocinje ugradnja kamera u tramovima pvo zeleni pa polako ostali skontali sui da je jeftinije od farbanja unutrasnjosti svake veceri :kafa:
 
ne svidja mi se farba na nasim, kao igracka izgleda ili vatrogasni tramvaj, radije bi da imamo sive
 
pa dobro slazem se da je ukus u pitanju ali nije tacno da je nebitno, ja studiram arhitekturu pa mozda malo preterujem ali volim da sve bude smisljeno i dobro dizajnirano do kraja,svaki potez u dizajnu govori nesto. Navaljivati sa nacionalnim bojama po celom tramvaju mi se ne svidja,lici mi kao da ljudi koji su dizajnirali boju imaju kompleks, licno ne bi mi smetalo siv tranvaj koji se uklapa u sva okruzenja (sa crvenim i plavim sarama)
 
Не ради се о националним бојама, већ идиотској ГСП колор-шеми са тегет линијом и жутим аутобусима, наранџастим тролама и црвеним трамвајима. Да је памети па и да нови трамваји буду без те штрафте, као што су и нове троле црвене, а бусевима да врате зелену боју.
 
Ako sam dobro razumeo, sva električna vozila će biti crvene boje, a autobusi žute - što je skroz ok (žuta se lakše primećuje na daljinu).
 
Kako god, onoj teget liniji tu nije mesto. Za žutu boju moram priznati da ima logike, mada se meni mnogo više sviđa stara zelena.
 
Vrh