Malo mi je čudno da Siemens ne pravi tramvaje za metarski kolosk. Znam da su za bivši model Combino proizvodili za metraski kolosek (npr. Nordhausen, Erfurt, Frieburg). Možda trenutno nemaju narudžbe, siguran sam da bi mogli da ih prave.
Zato što se Ikarbus bio srozao. I ne, nije ga samo politika srozala, srozao se i on sam. I propustio nekoliko dobrih prilika i ponuda.
Što se Češkog metroa tiče, evo ovde više o tome:
::Prague Metro - rolling stock::
metro.angrenost.cz
Ideja je bila da ovo bude standardna garnitura za Praški metro:
Umesto toga je, po nalogu Moskve, ponovo odabran sovjetski EČS:
I od geopolitičkih i ekonomskih uslova. Kao što rekoh, biće sve teže dobavljati robu iz Rusije. A uz to, pitanje je da li će i sama Rusija moć ili prosto želeti da se bavi proizvodnjom za tržišta poput našeg ako joj je prioritet nešto drugo. Sutradan jedan MetroVagonMaš može da se odluči da bataljuje proizvodnju delova za evropsko tržište i fokusira se na proizvodnju za klijente iz Azije. Jer je sve poremećeno otkako je krenuo pičvajz, fabrike čas rade čas ne rade, čas se oslanjaju na strane delove čas vaskrsavaju svoje. Čas mogu i žele da rade sa zapadom, čas ne mogu i ne smeju.
3. S linijom 11 niko tačno ne zna šta bi, niti čemu služi.
Ili pravo u Tadeuša Košćuška pa u Dunavsku? Ili skroz do keja - do 25. maja ili do Marine Dorćol? Hm. Da zaboravimo šinski koridor u linijskom parku, koji se očito neće moći da iskoristi: po meni je najrealnije T. Košćuška - Dunavska - podvožnjakom do stare centrale.A sta mislite o tome da se 11 produzi da skrene u Kapetan Misinu, ceka vreme na obodu parka i vraca se kroz Knocaninovu. Mislim da bi vise ljudi koristilo liniju jer ovako kako je sad ljudi bas moraju da se iscimaju da bi uhvatili 11.
Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk