bv5156
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 15.02.2022.
- Poruke
- 770
- Pohvaljen
- 714
Tačnije na delu gde je iskočio.Na tom pravcu je krivina.
Tačnije na delu gde je iskočio.Na tom pravcu je krivina.
Лоше одрађено, непрофесионално уз малверзације и крађе као и све, мислим да је то разлог.Ne razumeš me šta sam hteo. Ako je neko razumeo i razume se, neka mi, molim vas, odgovori na pitanje.
Ne razumeš me šta sam hteo. Ako je neko razumeo i razume se, neka mi, molim vas, odgovori na pitanje.
Pa i sad ide 3A do železničke stanice.
Inače , nema ništa od produženja do Savskog trga , jer će uskoro početi radovi na istom , tako da će i redovne linije biti preusmerene na druge okretnice.
Na nekim delovima se, gde je ravno, prelazi i sa 10km/h.
Da li to onda ostavlja mogućnost da se to "preradi", tj. rekonstruiše? Tj. da li je most sposoban da primi veću tramvajsku brzinu? Kontam da da.Pruga na mostu je projektovana za 40 km/h
Ne sećam se kad sam zadnji put video zarđalu Katicu.Нисам приметио лошоје одржавање у односу на аутобусе. Тапацирана седишта у швајцарским тамвајима су углавном пристојно очувана. Док нпр. доста нових кинеских и турских аутобуса као и новијих Икарбуса са одваљеним лајснама, подолитом, исеченим седиштима, изваљеним стаклима и шипкама. Нисам никад наишао на изваљену шипку у трамвају. Што се тиче хигијене, Катице делују мало масније од аутобуса, али нису значајно прљавије.
Citam vec 3 put ovo poredjenje Liaz autobusa i tramvaja...Verujte mi da nam neće ništa faliti bez liaza na šinama