Šta je novo?

Tramvaji

Srećom, tramvaj i kuća su stara gradnja. Novosagrađene šine au se dokazale
 
Mreža će ići i ka Zemunu do Senskog trga (Ivićeva ulica).
Ideja je i da tramvaje prebacimo na levu obalu Dunava. Tako ćemo šine produžiti od Omladinskog stadiona do Višnjičke, pored nove okretnice i novog depoa u zoni Pančevačkog mosta. Tramvaj će onda ići preko novog mosta na Adi Huji, paralelno sa postojećim, preko Dunava do nove okretnice u Krnjači. Odatle će jedan krak voditi sve do Pupinovog mosta, a drugi Zrenjaninskim putem sve do nove okretnice i budućeg depoa koji je planiran u zoni petlje sa obilaznicom, naspram groblja Zbeg.

Izvor: novosti.rs/beograd/vesti/995513/tramvajem-borce-bezanije-planom-detaljne-regulacije-sinskih-sistema-razradjena-ideja-prosirenja-sinskog-saobracaja
 
Prvo, pitam se zašto se Novosti brukaju sa tekstom, ali dobro posao im je da prenose vesti. Drugo, sve ovo je u spisku želja mreže linija od pre najmanje 5 godina gde tramvaji nisu makli ni metar.

Obeležio sam zanimljive stvari u prethodnom postu, nisam znao da će pumpa da leti ili će tramvaj da pravi još veću gužvu kod kbc zemun. Za Zbeg isto nisam očekivao tramvaj, a uostalom ne mogu godinama da puste okretnicu za buseve koja tamo čeka. Isto i za Krnjaču, pa trebalo je godinu dana da postave šine na most preko ade.

Ni mapu nisu dovršili, jer fali deo u Zemunu. Ali opet dobro, ko može da veruje u ovo, neka veruje.
 
Tramvajska pruga preko Ade Huje za Borču nema baš smisla. Tramvaji u Beogradu gube bitku protiv autobusa i tamo gde se kreću potpuno istom trasom, a kamoli tek kad ovoliko kruže.
 
Свако кривудање, кружење и скретање трамваја са главног правца је у старту погубно за трамвај. Најбољи пример за то је булевар, где је трамвај ок до Вука, а онда од Вука до Таша сви прелазе на 26 и 27 да стигну до центра.
 
Ovo je recikliran tekst, sada je aktueelna studija za tramvaj i Pančevački most.
 
Napokon im došlo iz kurble u glavu da bi mogli da puste još poneku šinu po livadama i ravnicama leve strane Save.
 
Mreža će ići i ka Zemunu do Senskog trga (Ivićeva ulica)

I šta dalje? Šta se time dobiva? Prolazim tim delom svaki dan kada idem na posao i ne vidim neku potrebu da ide tamvaj do tuda, niti ima mesta. Ili ga produži u centar Zemuna pa dalje do okretnice 17 ili nemoj ništa da radiš.

Drugo mapa koju su postavili je sumnjiva. Ona bi kao trebala predstavljati sadašnju mrežu sa budućim produženjima. Ne vidim to produženje ka Senskom trgu, vidim samo kroz buleva M.Milankovića i Z. Đinđića, a ne vidim krak ka Kneževcu i Banjici. Je li to oni nama najavljuju ukidanje tramvaja na tim potezima???

94365_mapa2_iff.jpg


Kakav zamenik, takav tekst i novine.
 
Ни мапа ни текст немају пуно смисла. У Земуну скроз машају фудбал, уместо да провуку трамвај дуж Пупиновог и Теслиног булевара скроз до Авијатичарског трга, ту да се укрсте, и даље да иде пруга Главном и Цара Душана скроз до Нове Галенике са две додатне окретнице код саобраћајне школе и на кеју. Ова пруга за Борчу је тек промашај. Имаће ефекат исти као на Ушћу, сви ће да сиђу са трамваја и пређу на 95 да пређу мост. Док трамвај од Панчевца окружи кроз Крњачу и преко Аде Хује натраг до Панчевца, 95 је већ прошла тунел. Ова пруга дуж насипа тек није јасна, осим ако неће коначно да направе још једну саобраајницу већег промера за тај део града, али је опет бесмислена. Трамвај у 3. Београд треба провести паралелно Зрењанинском путу, по ободу Котежа и Борче, или кроз сама та насеља, ту већ треба размислити како то да се изведе, али прелаз моста обавезно да буде у продужетку Тадеуша Кошћушка.
 
Ту дуж насипа је место саобраћајници - Северној тетиви :) Уз проширење Панчевачког моста за по две нове конструкције са обе стране са по 2 траке + трамвајски колосек, из Земуна би се могло на Карабурму (и даље, СМТ-ом практично било куда) - кроз потпуно ненасељен део Баната. Предуслов су ионако потребне петље са обе стране Пупиновог моста, као и денивелација Т6. На територији читавог Београда не постоји пројекат који може у тој мери да растерети све подужне (лонгитудиналне) правце кретања, укључујући аутопут и Газелу, као тај.

Дакле, трамвај на Панчевац и директно у насеља, а на насип кроз "пустињу" друм.
 
Сагласан. Трамвај најкраћим могућим путем у Банатски Београд (ББ) у догледно време.
Исто тако и речни трамвај.

У перпсективи, друмски мост са трамвајским баштицама које могу да постану метро баштице би допринело да тај крај просто експлодира од градње. Зато је потребно прво решити плански главна питања и испарцелисати земљу
 
Modernizovana prikolica sa niskopodnim centralnim delom je izgleda izasla u saobracaj.
20210513_070640.jpg

20210513_070621.jpg

Izvinjavam se zbog loseg kvaliteta fotografija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849171#p849171:1lgpolcs je napisao(la):
Dart » Sre Maj 12, 2021 7:57 pm[/url]":1lgpolcs]

Katice su završile karijeru u Berlinu...
Ispadoše čvršće od Berlinskog zida.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849171#p849171:3578jbl3 je napisao(la):
Dart » Sre Maj 12, 2021 7:57 pm[/url]":3578jbl3]

Katice su završile karijeru u Berlinu...

Uskoro i kod nas...
 
Kod nas ima da voze još dugo i dugo, s obzirom da jedan nov tramvaj košta oko 3 miliona evra...
Inače Berlinske Katice nastavljaju karijeru u Ukrajini na novom koloseku.
 
E, šteta što ono najružnije mora što duže kod nas...
 
Кате су врхунски трамваји само им треба добро одржавање .
 
Kako se igraju sa ljudima. Danas je 18.05. ljudima važi dozvola do 19.05.


IMG_20210518_184904.jpg
 
Stvarno ne vidim šta je problem da pričaju i sa Česima i sa Rusima i sa ostalima. Simens je privatna firma, tržina je ekonomija onaj ko ponudi najbolju ponudu će pobediti. Tako će se svi takmičiti što je zdravo za sve. Uostalom, recimo dogovorimo se sa nekom firmom da započnu proizvodnju ovde, onda imamo 2 firme koje prozvode ovde. Simens svakako prozivodi za Nemačko tržište, a sa kapacitetom 50 tramvaja godišnje teško da će skoro biti slobodni
 
Никакав проблем ме видим што су причали о трамвајима. За последњих колико, 40 година, чешки трамваји су постали симбол Београда...

Нека сви знају, да Београд планира да купи, па нек свако да своју понуду.

Тако су требали и за воз а не Штадлер испод жита...
 
Vrh