Šta je novo?

Tramvaji

Bender Rodriguez":18uskiy7 je napisao(la):
Nekima ne vredi objašnjavati...
Hajde objasni u kojim to još gradovima imaju tramvaje sa znakom Moskovskog transporta? To nema nikakve logike...
Na slici su svi tramvaji iz Moskve sem zelenog sa drugacijim šarom koji je prototip za uski kolosek. Njega su bas i slikali za naše medije u fabrici pre neki dan...
 
Slike su sa nekoliko desetina različitih Google rezultata koje sam gledao u Image search. Samo oni plavi su u Moskvi. Ovi drugi su iz nekih od 450 drugih gradova sa tramvajima širom Rusije.

Ljudi očigledno vole miljee po tramvajima. Uostalom, kao što kače i tepihe na zidove. Ko ne zna nek progugla.
Volim ih i cenim, ali kad se radi o dizajnu i estetici, tu su vični taman koliko i ja u baletu.
 
Овај 300ти трамвај са слике је у депоу који покрива мој крај често га виђам.

Ја миље нисам нигде видео на телевизору осим код нас.

А да, миљее обично кукичају бакице и затрпавају младеж која не зна шта ће са тим
 
Bender Rodriguez":amow410g je napisao(la):
Slike su sa nekoliko desetina različitih Google rezultata koje sam gledao u Image search. Samo oni plavi su u Moskvi. Ovi drugi su iz nekih od 450 drugih gradova sa tramvajima širom Rusije.

Samo se sve više ukopavaš. Taj model tramvaja imaju samo 2 grada, a na slikama su sigurno svi Moskovski. U potpuno plavoj kolor šemi ih je čak i najmanje, a najviše u beloj šemi sa svetlo plavim dole.
Takođe u Rusiji nema 450 gradova sa tramvajima, a pitanje je da li ih ima toliko i u čitavoj Evropi.
 
Ukopavam u cemu? Cepidlackoj raspravi o estetici u Ruskih komercijalnih vozila?

Ma daj... pa ti si cak i ovo "450 gradova" shvatio bukvalno.

Cime se neki ljudi bave...
 
Тако је Дарт. Највише Витјаза је бело плавој комбинацији. Па онда бело сиво са црвеним линијама и тек мањи број потпуно плавих.

Ова шара на врху није ништа друго него стилизовани логотип МосГорТранса

https://www.dalee.ru/portfolio/mosgor/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844515#p844515:338l8gr3 je napisao(la):
Dart » 24 Apr 2021 05:33 pm[/url]":338l8gr3]
Express":338l8gr3 je napisao(la):
Od Rusa, modeli koji liče na nešto (bar na renderima) jeste saradnja sa Škodom i Štadlerom (i uživo pošto se već proizvode), što se može videti na primerima moskovskog jednodelnog, odnosno peterburškog trodelnog modela.
Ovaj trodelni je Stadler iz Minska (u istoj fabrici se proizvodi i Kiss), nije Rus.

Al Belorus, čiji se standardi i kvalitet domaćih proizvoda ne razlikuju bitno od ruskih obzirom na zaostavštinu Sovjetskog Saveza. Metelica je model namenjen tržištu zemalja ex-SSSR, prvi put korišćen baš u Rusiji (logično, radi se o istočnoevropskoj zemlji sa najvećim tržištem), pa ga nije teško porediti sa Sinarom koja sarađuje sa Škodom. Bore se za deo istog tržišta. Prelaskom granice EU, odnosno Poljske razlika je osetna. Čim zapad, čak i njegov istočni, dakle centralnoevropski deo umeša prste rezultat liči na nešto. Taj peterburški nije na nivou bazelskog, ali je svakako vidno bolji od ostalih proizvođača iz regiona.

Posmatrajući obim nabavke kompromis ne dolazi u obzir. Treba nabaviti više nego dobra vozila bez preopterećenja budžeta. Sa druge strane obnova voznog parka predstavlja samo deo problema. Loša obnova infrastrukture možda čak i u najvećoj meri doprinosi padu kvaliteta usluge, što se može videti na primeru Minhena: https://www.youtube.com/watch?v=6vJdUosoW8U

Tamošnju mrežu karakterišu dobre performanse poput velike brzine u pravcu, veća brzina u krivini i možda najvažnije bez puzanja preko skretnica. Beogradsku not so much.
 
Stadler je Belorus isto koliko je i Siemens Šumadinac.
 
Večeras ugao Cara Dušana i Knićaninove.

Screenshot_20210429_221756_com.viber.voip.jpg


Screenshot_20210429_221819.jpg


Screenshot_20210429_221754_com.viber.voip.jpg


Screenshot_20210429_221752_com.viber.voip.jpg


Screenshot_20210429_221746_com.viber.voip.jpg
 
Prethodni tramvaj otišao u depo, nije vraćena skretnica, noć, nepažnja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846149#p846149:3n81hpv3 je napisao(la):
Martin » 29 Apr 2021 10:23 pm[/url]":3n81hpv3]Prethodni tramvaj otišao u depo, nije vraćena skretnica, noć, nepažnja.

Jel to siguran info? Ne bi im bio prvi put da ugrade falš skretnice, pa da se sama prebacila u položaj ka Depou.
 
Skretnica se neće sama od sebe prebaciti, ali je vrlo moguće da se aktivira u trenutku prolasku tramvaja za šta je takođe kriv vozač.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846187#p846187:3loi1j9z je napisao(la):
Dart » Pet Apr 30, 2021 12:59 am[/url]":3loi1j9z]Skretnica se neće sama od sebe prebaciti, ali je vrlo moguće da se aktivira u trenutku prolasku tramvaja za šta je takođe kriv vozač.
Kako se desi da prednjim postoljem tramvaj prođe pravo a zadnje postolje skrene desno ?
Ili isto je bilo kad je puštena Nemanjina i tramvaj izleteo ? Vozač je ekpresno dobio otkaz ( Vesić/Bogdanović) pa se sudila i dobila spor-vraćena na posao.
Za neke stvari treba sačekati jer može svašta da isčili u ovim managera žvesića rekonstrukcijama.
 
Свашта је могуће. Давно, код Правног, један штел је скренуо, други отишао право јер је трамвај иза превише пришао и променио скретницу тачно у тренутку између. Погинула је једна бандера, разлупан трамвај и тако се завршило. А није команда скретнице на мрежи била добро позиционирана. Да и сад није био неки иза?
 
Žika":28kdzfdw je napisao(la):
Ili isto je bilo kad je puštena Nemanjina i tramvaj izleteo ? Vozač je ekpresno dobio otkaz ( Vesić/Bogdanović) pa se sudila i dobila spor-vraćena na posao.
Za neke stvari treba sačekati jer može svašta da isčili u ovim managera žvesića rekonstrukcijama.
Nije to nikakvo čudo, GSP ima katastrofa pravnu službu. Znam za slučajeve gde su vozači bili otpušteni zbog alkohola ili konstantnog kašnjenja, a da ih je sud vratio na posao + sve plate u periodu dok nisu radili. Zbog toga su par puta i menjali kolektivni ugovor, a pre bukvalno nisu dobili niti jedan spor na sudu.
Inače maksimalna propisana brzina kretanja kod skretnice je 10km/h, a ovde se tramvaj očigledno brže kretao.
 
Hahahaha ironicno (ili moronicno?) dok citam ovu temu, vozim se u 18ici kojoj sofer svaki put kad krece sa stanice, salje kolegu na zadnja vrata da ih nesto "hakuje" da se zatvore, jer kad ih vozac zatvara iz kabine, nece.

Brate, koji je ovo raspad sistema... :lol:
 
Verovatno solaris koji ima tu boljku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846256#p846256:4jlm3c4m je napisao(la):
Dart » Pet Apr 30, 2021 11:06 am[/url]":4jlm3c4m]
Žika":4jlm3c4m je napisao(la):
Ili isto je bilo kad je puštena Nemanjina i tramvaj izleteo ? Vozač je ekpresno dobio otkaz ( Vesić/Bogdanović) pa se sudila i dobila spor-vraćena na posao.
Za neke stvari treba sačekati jer može svašta da isčili u ovim managera žvesića rekonstrukcijama.
Nije to nikakvo čudo, GSP ima katastrofa pravnu službu. Znam za slučajeve gde su vozači bili otpušteni zbog alkohola ili konstantnog kašnjenja, a da ih je sud vratio na posao + sve plate u periodu dok nisu radili. Zbog toga su par puta i menjali kolektivni ugovor, a pre bukvalno nisu dobili niti jedan spor na sudu.
Inače maksimalna propisana brzina kretanja kod skretnice je 10km/h, a ovde se tramvaj očigledno brže kretao.
Na tu glupost si se bezbroj ljudi vratilo, GSP nema ovlašćenje za zvanično alkotestiranje i sud ne priznaje.
Samo policijski Drager.
Kašnjenje, moglo je ranije samo 5% kasnio jednom ili 22 puta. Možda su napredovala nisam se bavio novim KU.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846189#p846189:174wc765 je napisao(la):
Dzigi Bau » 30 Apr 2021 01:13 am[/url]":174wc765]
file.php

Ђилас је крив.
 
Vrh