GSP je imao plan da izgradi tramvaj do Ledina, plan je izašao u Betras studiji. Pruga je trebala da ide čitavom ul. Ivan Ribara i da se penje Surčinskom do samog okretišta u Ledinama. Baš se i ne vidi najbolje na slici.
Kad smo kod tramvaja za aerodrom, uvek se setil Lyon i Rhonexpressa.
Lyon je grad koji ima četiri metro linije sa penumatskim točkovima, sedam tramvajskih linija, devet trolejbuskih linija i jednu tram-train express liniju za Aéroport de Lyon-Saint Exupéry.
Ovo je običan Lyonski tramvaj, Alstom Citadis 302, pet modula
Alsotm Citadis 402, sedam modula
Rhonexpress tram-train je drugačiji. Reč je o šest Stadler Tango vozila.
I unutrašnjost
Linija je duga 23 km, max. brzina je čak 100 km/h, deli trasu sa linija m T3 i T7, ali ima svega četiri stanice: Gare Part-Dieu - Villette, Vaulx-en-Velin, Meyzieu Z.I. i Lyon-Saint Exupéry Airport. Otvorena je 2010.
Ovo je track map metroa i tramvaja Lyona, čisto da vidite strukturu mreže
http://cartometro.com/documents/CartoMetroTramLyon.v4.0.pdf
Jedan snimak, cabine view.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5HypUdGFIvg[/youtube]
Ideja je na mestu sa nekim izmenama (verovatno ne bi linju produžavao ka Radiofaru), ali bi svakako, ako se odluči za gradnju tramvaj do aredroma, trebalo ugledati na Rhonexpress.