[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843883#p843883:1d9lkl5k je napisao(la):Bender Rodriguez » 22 Apr 2021 10:01 am[/url]":1d9lkl5k]Jea! Bua Siemens, bua zapad! УКВЗ КТМ ПКТС фор д вин!
I obavezno ''milje'' preko krova...
Dap...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843893#p843893:2lbmak9x je napisao(la):svrca » Čet Apr 22, 2021 11:21 am[/url]":2lbmak9x]
Ne vredi Bendere, kako god da okrenes zalepe nas za Azijate.
Mešaš babe i žabe.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843840#p843840:1e5884wo je napisao(la):Dart » 22 Apr 2021 07:15 am[/url]":1e5884wo]U istom tom Kragujevcu se proizvode i automobili, ali ako naručiš neki drugi Fiatov model dobićeš ga iz Italije, Poljske ili Turske. Neće sigurno specijalno za nas da menjaju čitav proizvodi proces, jer to mnogo košta. Pogotovo ne kad imaju posla za narednih nekoliko godina.
Zašto onda i dalje imamo salone za prodaju automobila?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844005#p844005:3do5aqg0 je napisao(la):Dart » 22 Apr 2021 18:00[/url]":3do5aqg0]To apsolutno nije tačno. Fiat takođe proizvodi vozila po porudžbini i želji kupca. Kada nemaju dovoljno porudžbina za proizvodnju radnike šalju na prinudni odmor, sto se nažalost vrlo često dešava u poslednje vreme.
Niko danas ne proizvodi vozila za lager, jer su zalihe jedan od najvećih izvora ne neefikasnosti.
Ja ne znam da li treba dva puta da pišem istu stvar.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844005#p844005:1nfcyhtu je napisao(la):Dart » 22 Apr 2021 06:00 pm[/url]":1nfcyhtu]To apsolutno nije tačno. Fiat takođe proizvodi vozila po porudžbini i želji kupca. Kada nemaju dovoljno porudžbina za proizvodnju radnike šalju na prinudni odmor, sto se nažalost vrlo često dešava u poslednje vreme.
Niko danas ne proizvodi vozila za lager, jer su zalihe jedan od najvećih izvora ne neefikasnosti.
marrecar":1paoy25t je napisao(la):Ja ne znam da li treba dva puta da pišem istu stvar.
Lepo sam rekao da Fiat uglavnom proizvodi vozila koja se šalju u salone, dilere, itd i na taj način prodaje. Drugi deo poslovanja je ta porudžbina prema želji kupaca. Ali kada bi tako funkcionisala cela auto industrija, onda ne bi ni opstala danas. Raditi svako vozilo pojedinačno po želji kupca je privilegija par proizvođača. Siemens, i druge slične kompanije koje prave slične tipove vozila, prave po porudžbini kupca više istih vozila, a ne samo jedno. Dakle, Beograd naruči od Siemens X model tramvaja sa takvom kolor šemom, takvim rasporedom sedišta, tim tipom displej, tom širinom koloseka, i to 50 komada. Onda Pariz naruči Y model sa drugačijom kolor šemom, itd.
Ne znam šta tu i dalje nije jasno, da je model poslovanja ovih industrija skroz drugačiji i da se ne mogu porediti babe i žabe.
razlog za plaćena odsustva je uvek isti, a to je usklađivanje proizvodnje sa tražnjom, jer kompanija ne želi da proizvodi vozila za „lager“.
To i dalje ne objašnjava postojanje prodajnih salona.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844101#p844101:1tpl85sa je napisao(la):Dart » 23 Apr 2021 02:49[/url]":1tpl85sa]Zašto imaš potrebu da pišeš o nečemu što nemaš blage veze?marrecar":1tpl85sa je napisao(la):Ja ne znam da li treba dva puta da pišem istu stvar.
Lepo sam rekao da Fiat uglavnom proizvodi vozila koja se šalju u salone, dilere, itd i na taj način prodaje. Drugi deo poslovanja je ta porudžbina prema želji kupaca. Ali kada bi tako funkcionisala cela auto industrija, onda ne bi ni opstala danas. Raditi svako vozilo pojedinačno po želji kupca je privilegija par proizvođača. Siemens, i druge slične kompanije koje prave slične tipove vozila, prave po porudžbini kupca više istih vozila, a ne samo jedno. Dakle, Beograd naruči od Siemens X model tramvaja sa takvom kolor šemom, takvim rasporedom sedišta, tim tipom displej, tom širinom koloseka, i to 50 komada. Onda Pariz naruči Y model sa drugačijom kolor šemom, itd.
Ne znam šta tu i dalje nije jasno, da je model poslovanja ovih industrija skroz drugačiji i da se ne mogu porediti babe i žabe.
Davno je prošlo vreme Henrija Forda i njegove filozofije "svaki kupac može dobiti automobil u bilo kojoj boji dokle god je ta boja crna". Danas imaš hiljade varijanti jednog modela, biraš boju, nivo opreme, felne, možeš doplatiti za još neke stvari itd. Eventualno na lageru imanju belo vozilo u klot opremi ili kad menjaju eksponate i tu se ta priča završava. Čitava auto industrija je prihvatila Tojotin just in time koncept prema kome su zalihe materijala i proizvoda najveći izvor neefikasnosti.
Inače jedan od moljih klijenata je baš FCA diler, tako da sam vrlo dobro upućen u čitavu problematiku. Evo i tekst iz novina na tu temu https://rs.n1info.com/biznis/a544773-ne ... ragujevcu/
razlog za plaćena odsustva je uvek isti, a to je usklađivanje proizvodnje sa tražnjom, jer kompanija ne želi da proizvodi vozila za „lager“.
Da, ali nijedan od gore navedenih nema fabiku ovde u našoj zemlji, na 120 km od Beograda, sa našim radnicima kao zaposlenima.- Simens proizvodi tramvaje (između ostalog)
- Simens, globalno, u svom proizvodnom programu, ima i vozila za kolosek 1000mm
- Simens je svetski poznat i cenjen proizvođač
+ Исто као и КАФ и Алатом и Штадлер и Шкода и други
Svestan sam toga. Ali nije to ništa što ne može da se adaptira odnosno proširi, kada bi Beograd iskazao jasno interesovanje i dugoročan plan da Simens čini kičmu njegovog šinskog prevoza. Da jednom u istoriji uvede nešto što se zove stan-dar-di-za-ci-ja. Da ima marku vozila koja će da mu čine okosnicu i radnog konja u šinskom i autobuskom saobraćaju, a ne da bude test poligon za svačije sklepotine, donacije, političke plasmane i slično.- Simens ima fabriku tramvaja u Kragujevcu
+ Али не са уским сандуком и колицима 1000мм
+ Ускоколосечни трамвај у случају Сименса је од Београда далеко бар 800 км
Šta je za tebe kao građanina Srbije veći i bolji interes - da plaćaš stranog radnika u fabrici u stranoj zemlji... ili da platiš svog sugrađanina i podržiš lokalnu privredu? ČAK i ako je fabrika tuđa, ali se nalazi, radi, zarađuje i privredno se odražava na tvoj grad i tvoju zemlju.- U Moskvi/Ust Katavu rade Rusi
+ У Гуанџоу раде Кинези, у Минхену Немци (или можда Срби? Треба проверити)
Tako je. Pa je Ikarbus propao pošto je 30 godina vodio idejom da će državica doveka da ga doji. I pošto je uspeo da ispropušta sve moguće prilike za akviziciju ili bar tesniju saradnju sa: Mercedesom, Bredom, VDLom i Volvoom. Kako su sejali, tako sad žanju. A ne vidim razlog da ne podržim radnike Simensa. Koji, za razliku od Ikarbusa, ne samo da pokazuju veću predanost i kvalitet, nego ne traže doživotno izdržavanje države.- U Kragujevcu rade Srbi
+ Исправка у Сименсу раде Срби, као што су и у Икарбусу радили
Tako je. Uvek ciljajući da kupe najjeftinije od najjeftinijeg. Što se do sada, vidim, pokazalo baš super. Pogotovu sa Higerima i BMCovima.2. Из неког разлога никаквих упита ка Сименсу није било, али ти је и логично јер јагњећа бригада путује по свету да се циганчи за паре.
Ti ne možeš da znaš tačan iznos i računicu, jer, kao ni ja, ne znaš detalje, planove, potrebe, sve stavke iz ugovora (kad bi ga bilo)...Са Русима дил има смисла, економску рачуницу сам навео неколико страница раније.