[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=814029#p814029:320ezx7b je napisao(la):
Igor » Ned Jan 17, 2021 3:58 am[/url]":320ezx7b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=813975#p813975:320ezx7b je napisao(la):
Бумбарево брдо » Sub Jan 16, 2021 11:03 pm[/url]":320ezx7b]са којим правом упорно заговарате ширење трамвајске мреже кад кржљава улична мрежа каже да је то апсолутно немогуће? зашто се прво не залажете за повећање габарита улица, пре захтева за ширење трамваја? како било шта може да се шири у ограниченом простору и капацитету? код вас изгледа и основни закони физике падају у воду.
Nisam primetio da su forumaši oberučke prihvatili ideju da se vrati tramvaj od Slavije do Kalemegdana a još manje po meni suludu ideju koja se našla u PGR-u šinskih sistema tramvajem prema Kotežu, Borči i to još okolo naokolo.
Игоре друже, има историја постова, нису оберучке прихватили, егзалтирани су.
а о лицемерству да не говоримо, трол жице свима сметају а трамвајске са оноликим конзолама и бандероредом по средини, су им богоугодне.
постоји крајње разуман разлог зашто је трамвај укинут из унутрашњег дела круга двојке, то је одлучила струка а не сингидудуци, и тако треба да остане све док се габарити улица не доведу у стање које одговара потребама и броју становника. трамвај може да буде потпуно функционалан и без уласка унутар круга двојке, њему је далеко већи проблем дилетантско трасирање, пуно скретања и средња баштица који га успоравају.
београд, са својом брдовитом конфигурацијом терена и са оваквом мрежом улица која се неће битније мењати, је
неупоредиво погоднији за ширење тролејбуса (знам да истина много боли), од нагуривања трамваја на силу тамо где му одавно није место.
трамвај на зрењанинцу је реална потреба, то и сам одавно пишем, и ту постоје два разумна решења:
1.ада хуја 3+3 без шина, на панчевцу шине у десној друмској траци која би била комбинована, решити семафор код богословије који изазива колапс, мада ће проток ту свакако бити скоро преполовљен због новог моста
2.нови мост у оси мије ковачевића, уместо ада хује која чека боља времена, смт остаје на траси (за панчево се мало кружи вишњичком, ка пупиновом направити приобални булевар)
Дошљак":320ezx7b je napisao(la):
Нисам аутофоб, залажем се за ширење друмских саобраћајница где год је то могуће и забршетак многих планираних. Али се грозим нефункционалног саобраћаја какав имамо данас. У Кнеза Милоша ми је и даље спорно то што ће саобраћај од Лондона да пређе из 3 у 2 траке а нема скретања. Но то није тема.
Мислим да Старинград може да се заобиђе и да није нужно проћи аутом баш туда. Могуће и да грешим, али ово је форум и износим своје мишљење.
Слажем се да фале побројани мостови преко Саве, као и преко Дунава, мада је проблем мостова преко Дунава као што кажеш и проблем опште неуређености Банатског дела града. Најближи стамбени делови уз Дунав су буквално села, људи гаје стоку и поврће.
Тунели испод река нису неопходни и верујем да су веома компликовани, али не треба искључити ту могућност.
Ја у довођењу друмског саобраћаја преко Дунава у Доњи Дорћол видим проблем а не решење. Дунавска је већ сад поприлично оптерећена, а тек ће бити због повећања густине насељености. Колико ће само аутомобила бити ту због К-Дистрика и Новог Дорћола? А тек следи реурбанизација целе луке и Вилиниг вода.
Дорћол није слепо црево, доста саобраћаја се и даље креће дуж Дунавске до Војводе Бојовића и Карађорђеве. Има ту и теретног саобраћаја поприлично.
Смањивање пређеног пута није често и убрзавање протока саобраћаја. Обилазнице су чист пример за то. УМП се баш и прави као унутрашња, градака магистрала. Да одвуче саобраћај са Газеле и аутопута.
Али доста бежимо од теме, а то је трамвај. Мислим да се ту слажемо да су када је трамвај у питању сва кружења контрапродуктивна што се види и на примерима кружења трамваја око центра (па се преседа код Ушћа, код Вука и на Славији да би се стигло у центар).
ако желиш нормалан развој банатског београда, а милим пре свега на насеље уз саму обалу (крњача, котеж) које је на пљувомет од центра (!!!), и да та села постану нормалан део проширеног центра (као што су најближи делови нбг-а), онда мораш имати све побројане мостове
са друмом, а посебно та два из тадеуша и са земунског кеја јер између њих остаје огроман распон где мостова никад неће бити. то се друже зове шира слика, капираш?
дорћол и дунаска, без транзита коме свакако тамо није место, јесу слепа црева и криминално би било не повезати их са делом одмах преко који може постати једнако атрактиван као нбг.
поред тога, посебно битно за нормално функционисање и развој целе дунавске обале је друмски правац француска-краља милана који просто није нормално затворити и тиме погоршати силне врћ постојеће колапсе.
умп никакав бољитак неће донети, чак ни део до душановца, то је бар одавно јасно, довољно је било проширати газелу и аутопут (т.бунар-аутокоманда) за по две траке и за три пута мање пара. смт је друга прича, то је ок.