Šta je novo?

Tramvaji

Pa ja volim ČKD,i dalje su mi veoma elegantni,a vozači kažu da su rakete u odnosu na Švajcarce,jedino što je sve počelo da popušta u enterijeru na ovakvim mrazevima prozori i vrata ne dihtuju,grejanje više nije tako jako kao nekada,a amortizeri su baš propali te se drndanje baš oseća, najgore mi je što su prozori veliki i kada se otvore piči promaja,a s obzirom da uvek ima ludaka koji na -5 uđu sednu i otvore prozor,kažu da im je zagušljivo? Hvala Bogu da kod novih tramvaja nema otvaranja prozora bar se nadam!pa će klima raditi normalno ..
 
Wile E. Coyote":yzfo82g5 je napisao(la):
Које су то бусеве послали?
Neke sklopocije ko voze na 27ici,kad ih vidis prvo sto pomislis je devedesete godine.
 
baš 90e, neviđeno su bučni i unutra svetla jedva da rade tako da se voziš u polumraku, iskustvo je prilično depresivno. to su mislim neka vozila koji uopšte ne idu u redovan saobraćaj, jer znam da kad god stanu tramvaji uvek te iste kršine pošalju
 
To su vozila uskakaci, koji uskacu na linije kada ispadnu sistemi trola ili tramvaja, ili u toku radova. Inace stoje po garazama!
Jesu krntije, ali na ovu besparicu je glupo kupiti nove koji ce da 90% godine bleje na parkingu.
 
stf":2tybr4l1 je napisao(la):
To su vozila uskakaci, koji uskacu na linije kada ispadnu sistemi trola ili tramvaja, ili u toku radova. Inace stoje po garazama!
Jesu krntije, ali na ovu besparicu je glupo kupiti nove koji ce da 90% godine bleje na parkingu.
Samo što nije baš da bleje, uvek su negde potrebna :)
 
čini mi se da se na linijama 27 i 65 često nađu stari ikarbusi.. baš sam se juče vozio u takvom na liniji 27
 
U Blicu je izaslo da se gradjani zale na jako mali broj autobusa 6A. A direktor GSP jkaze da se na delu Bulevara koji se rekonstruise nikada ne nadje vise od 12 tramvaja te da je 12 autobusa ekvivalent tome, jer je slican kapacitet! Dve lazi: prvo: 6A je jos malo pa duplo duza od trase koja se rekonstruise (Vuk-Cvetko-Ustanicka), drugo: neki tramvaji imaju i prikolice ili su upareni.
 
A da dodamo i treće, autobusi koje su poslali jedva uspeju da izguraju nagnut teren do Liona i teškom mukom voze po bulevaru, te im je brzina dosta slabija od tramvaja.
 
Svako jutro koristim pocetni terminus Ustanicka, i da vam kazem da su intervali polazaka autobusa 6a na 2 minuta. Na tramvaje sam cekao i po deset minuta, a vozile su sve linije.
Problem je sto su tramvaji imali svoje bastice i koliko toliko su odvojeni od saobracaja pa je guzvi bilo daleko manje.
Sada u prvi plan izlaze moje tvrdnje da je tramvajski podsistem efikasniji od autobuskog, kao ia da guzvu u Beogradu stvaraju automobili, a ne velike dnevne migracije stanovnika koji se voze autobusima...
Zivi i neoborivi dokaz.
 
Проблем настаје кад се један трамвај поквари, сви остали иза њега стају. Када би се поузданост система повећала онда би то био сасвим добар превоз. Зна ли неко колике су максималне брзине трамваја које ми имамо и коликим је брзинама уопште могуће возити по овим нашим линијама? Зна ли се колико се троши месечно новца на одржавање трамвајског система?
 
znam da je operativna brzina tramvaja oko 20 km/h (po tablama sa ograničenjem). mada ima delova gde ga spiči i 40 - 50 (Milentija Popovića od Hajata do Sava centra, lično sam gledao kroz staklo u vozačevu kabinu)
 
JohnnyLee":27l1nrol je napisao(la):
znam da je operativna brzina tramvaja oko 20 km/h (po tablama sa ograničenjem). mada ima delova gde ga spiči i 40 - 50 (Milentija Popovića od Hajata do Sava centra, lično sam gledao kroz staklo u vozačevu kabinu)
Niz Nemanjinu kad opiči 40, da se ukaki čovek
 
He he nije to ništa,kada se sjuri pored Hipodoma,ostaje ti samo da se prekrstiš,a mogao bi da zamislim nove tramvaje, kada bi se sjurili 60 ja u to ne bi ulazio i ovako se ljudi plaše... :rolleyes:
 
Archangel":1q6grvpa je napisao(la):
JohnnyLee":1q6grvpa je napisao(la):
znam da je operativna brzina tramvaja oko 20 km/h (po tablama sa ograničenjem). mada ima delova gde ga spiči i 40 - 50 (Milentija Popovića od Hajata do Sava centra, lično sam gledao kroz staklo u vozačevu kabinu)
Niz Nemanjinu kad opiči 40, da se ukaki čovek
Pre neki dan sam ishao Nemanjinom peske, tramvaj je tako sjurio da sam mislio da su mu otkazale kocnice :D
 
Neki su išli sa katicom dostigli i 70km/h :p Inače Duwag tramvaju su kao konstruisani da idu i preko 50km/h?
 
ma ludi su, konstantno se sjuravaju niz Resavsku da se prepadne coek! Extra, brzo se stize bash kada se ide novim sinama!
 
Da, taman su stavili nove, pa da ih rasklimataju što pre.

Posebno su zanimljivi na prizi oko Kalemegdana kada voze po tim novim šinama kao da su pale s nebe, preleze preko krivina prebrzo... Da su njihove, sutra malo bi se tako ponašali. A svaki drugi-treći vozi tuda neadekvatno.

Baš me zanima koliko će potrajati dok se ove nove šine ne izakaju.
 
Trebalo bi postaviti kamere ili neku vrstu kontrole brzine na opasnim mestima,nizbrdice,krivine,mostovi i tako bi se podigla bezbednost putnika...
 
Mogli bi praviti kruzne trke tramvaja na stazi krug dvojke .Sta kazete,mislim da bi bio hit u svetu i pokazalo bi koliko smo ekoloski orijentisani?
 
Voleo bih da neko pregleda temu unazad i mogu da potpišem kako se ljudi žale da su tramvaji spori i to baš na istim relacijama koje spominjete. Ajde se odlučite kakav je to tramvajski prevoz u BGu, brz ili spor?
 
shmeksi":38va093p je napisao(la):
Voleo bih da neko pregleda temu unazad i mogu da potpišem kako se ljudi žale da su tramvaji spori i to baš na istim relacijama koje spominjete. Ajde se odlučite kakav je to tramvajski prevoz u BGu, brz ili spor?
:kk:
Hteo to da napišem juče, al reko ajde da se ne mešam :D
Inače sam i ja za što brže tramvaje. Jedna od prednosti novih šina je da se mogu bezbedno kretati pri većim brzinama. Naravno, na uzbrdicama i kad su padavine je uvek potreban oprez...
 
Sve dok se tramvaj u krivinama ne naginje vise od nekoliko stepeni, tj. ne vise od polovine stepeni kod kojih bi poceo da kipa/se prevrne, nije nikakav problem. Samo je lose ste je uski kolosek pa nemoze tako brzo u krivine, u spaniji kad sam bio su se bas vukli oko krivina, odlicne pruge i novi tramvaji, a oni prolaze krivine sa jedno 7-12km/h..opusteno sam mogao malo brze da hodam ili joggujem pored tramvaja. Ovde kod mene je siroki od 1,435m i tramvaji mogu da pice kroz krivine ko ludi, sa nekih 20-40km/h (zavisi od ostrsti krivine) i nikako nije opasno ako se malo naginju, jer stabilno i siroko stoje u sinama i nisu visoki mnogo.
 
Vrh