Šta je novo?

Tramvaji

To osnovno još i nekako, ali nećemo skoro saznati kakav je konačan izgled prednje maske i celokupne unutrašnjosti.
 
Лаки трамвај, феб10
DSC_1276.jpg
 
@vucko
по моме скромном схватању ЛРТ је трамвај нормалног колосека или тешки трамвај, тако да је овај уског колосека - лаки трамвај.
 
Nurko7000":36kuqjbq je napisao(la):
@vucko
по моме скромном схватању ЛРТ је трамвај нормалног колосека или тешки трамвај, тако да је овај уског колосека - лаки трамвај.
:kk:
 
tramvaj je tramvaj, moze biti uskog i sirokog koloseka... Moze biti sa dve ili jednim upravljackim mestom... Moze ici nadzemno podzemno, po zemlji, biti nezavisan ili deliti kolovoz ili raskrsnice sa drugim vidovima prevoza. Ista su vozila, ako odete na CAF sajt videcete da je samo rec o drugom nazivu, a proizvodi su slicni, naime Laki metro je nezavisan, a tramvaj ovo sto je u BG.
 
@матеја

дакле, планирани ЛРТ који иде средином Булевара (толико о независности) и дели шине са лаким трамвајем је само трамвај тешки.
 
Pa za mene jeste. I ako se tako radi bolje da je onda uskog koloseka, da manje kosta i da mogu da se grade i linije tipa Tvornicka - Blok 45:D I da kao i svaki tramvaj ima oznaku 6. Pa kad pukne mreza izacice opet autobus 6A.
Ali zaista tako mislim ako se vec opredeljuju za LRT. Postoje slike cini mi se bas na ovom forumu, podzemne tramvajske stanice.
 
На сајту дирекције за грађевинско земљиште имаш све о ЛРТ тј. БЕЛАМу. Рецимо да је само 37% трасе подземно, остало се углавном вуче по улицама. Мени је у мислима слика понора којим са Булевара Белам силази у подземље. Мислим на отвор тунела по средини Булевара који како год замислим не изгледа лепо. Надземни делови трасе који су издигнути у односу на ниво улице су јефтина решења која трајно ружне град. Уместо блиставог центра Новог Београда у којем расте цена квадрата добили бисмо предграђе које сви добро знамо из америчких филмова.
 
Isti kuwac sto bi neko reko.Nego calgary ima milionce a hjuston 2,25 to 5 milki zavisi kako gledas.Calgary i moze da prezivi LRT jer je sirok grad dok usred teksasa prave lrt samo da bi se pravili da su ekoloski,sigurno im pare nisu toliki problem koliko je to da naprave efikasan sistem kojim bi smanjili potrosnju goriva citaj zarade kompanija.
 
Da ponovim, LRT je eufemizam za moderni tramvaj koji se koristi u nekih zadnjih 30-40 godina. On moze biti i na metarskom, standardnom, bosanskom, 1524, 1676 mm koloseku ili bilo kom drugom. Moze ici po povrini, deliti trasu sa automobilskim saobracajem, po tunelu, vijaduktu i dr.
 
Ne ne cenim,jer propušta na sve strane, a pre neki dan dvoje nas je jedva uspelo da zatvori prozore(smrzla se guma!) a spuštajući se LRT tramavajem niz Požešku i tobogan po ovom ledu i snegu doživiš stres svaki put se zapitam hoće li na onim krivinama na mostu iskočiti iz šina,e to ti je tajna krcatih autobusa u Požeškoj i praznih tramvaja,ljudi su prestravljeni,bio sam svedok kada su napustili tramvaj pre tobogana zato što se zaleteo niz Požešku ,bez šale ti kažem HOROR! :o
 
A mene skoro ispeče zimi ona grejalica kod nogu u tramvaju kad sedim :) Nije baš da je smrzavanje... Možda u švajcarcima
 
Verovatno ako se pripiješ uz nju,a na metar razdaljine vlada Sibir,a tek kada se otvore vrata duva na sve strane,za razliku od Švajcaraca koji imaju dugme.
 
2012. mislim da preterujes u pljuvanju tramvaja, sasvim su OK katice i nisu hladne.
 
Verovatno jesu kada je lepo vreme i kad ih ne koristiš svaki dan ;),to su sjajni tramvaji dok su bili mlađi ali vreme ih pregazilo pre svega zbog lošeg održavanja...
 
2012":u3lmad8y je napisao(la):
Verovatno jesu kada je lepo vreme i kad ih ne koristiš svaki dan
lepo rečeno. ali katice su avioni u odnosu na ove buseve 6a koji voze umesto njih
 
Vrh