Šta je novo?

Tramvaji

Slazeme se sa smeksijem, prvo se zalite da su prespori, onda pljujete stare sine i tramvaje, kad ljudi stave nove sine, tramvaji malo pozure, opet se zalite.....
Sine su od celika i ne mogu da se ``iskrive`` od brzine tramvaja.
CAF radi tramvaje za Beograd, koji razvijaju 60 km/h. Pa to nije BMW, kome graviraju 320, jer im se moze. CAF je iskusna firma sa decenijama iskustva, i ne bi ugrozili svoje ime time sto ce ugroziti bezbednost putnika.
Hvala Bogu da konacno voze brze od 12 km/h...... ;)
 
U Cirihu tramvaji idu maksimalno 60 km/h, kada udju u tunel. Na ulici generalno ne prelaze 25 km/h, mislim da im je prosek negde izmedju 15 i 20 km/h.

Svakako je pozeljno da tramvaj ide sto brze moguce, uzimajuci sve faktore u obzir. Tramvaji u Beogradu su generalno prespori.
 
Ма ја сам се размишљао да се бусом возим до трамвајске окретнице на Бановом Брду и ту хватам трамвај са надом да ћу брже стићи до Сајма него да идем бусом. За сада ми бусом треба између 15 и 17 минута без застоја код Аде. Чини ми се да је трамвај ипак спорији. Баш ме занима како би то изгледало када би на релацији Сајам - окретница Баново брдо возили само трамваји а одале ка Железнику, Видиковцу и Петловом брду настављали бусеви.
 
Mislim da nije, meni od cesme na BB do Mostara, tramvajem treba oko 10 minuta... i to sa starim sinama, novim se jos nisam vozio...
 
Da je neki kvalitet slike pa da stavim, ali je ono skeniran dokument pa baš i nisam oduševljen jasnoćom.
 
Meni je najjače što su na glavnoj strani promo materijala stavili fotošop rendera tramvaja. Naime, dodali su pantograf sa katice na prednji deo rendera tramvaja iako se na kasnijim slikama, sem poslednje, lepo vidi da je pantograf i dalje na kraju tramvaja. Nadam se da će se to zezanje sa pantografom samo pojavljivati na renderima jer bi bilo tragično (da ne kažem za ostavku) ako nam stignu tramvaji čiji se pantograf nalazi na kraju tramvaja.
 
Pa nemaju, nego je render koji je osoba imala verovatno izgledao u originalu ovako (obraćati pažnju samo na tramvaj ne i na okolinu) i onda kada je obrnuo render da se slaže sa skretanjem otišla su i vrata na suprotnu stranu, ali na poslednjoj fotografiji možeš lepo da vidiš da neće postojati vrata sa te strane.

dnedeh.jpg
 
Hvala.Nekako mi drago kad vidim te amaterske greske,znaci da im se tresu gace :)
 
A sta kazete na ove slike gde je istovremeno i zeleno drvece i sneg na trotoaru :p
 
Samo sam delimično bio u pravu.

29pang3.jpg


Tramvaj na glavnoj strani one brošure je delimično isečen i sa pantografom naknadno dodatim tako da deluje da se tramvaj isključuje iz bulevara, ali evo sada cele fotke gde se vidi da se tramvaj ustvari uključuje u u bulevar, a kao što rekoh, neko je prilikom izrade rendera za bulevar naknadno dodao pantograf sa katice na render tramvaja i pritom verovatno uklonio originalni pantograf sa rendera tramvaja.

No, meni je mnogo interesantnije što se na renderu nalazi tromodulna varijanta tramvaja, a Beograd je naručio petomodulnu. Sigurno grad dobija petomodulnu varijantu, ali bi bilo zanimljivo pitati Špance da li prave i tromodulnu pošto je odnos otprilike, petomodulna dužina = dve spojene katice, tromodulna dužina = jedna katica i nije da nema linija gde bi tromodulna varijanta mogla lepo da legne.

Komentar mi je bzvz, ali mi simpatično kako se neko malo trapavo igrao u photoshopu.
 
Sta je pantograf?

Mislim da je indikativno da ti novi tramvaji nece raditi na sedmici jer sine od cvetka do ustanicke nece menjati a dok sledece god rade kraljice marije.Znaci 2ku ili 12icu mozda?
 
vucko":ws3spwdg je napisao(la):
Mislim da je indikativno da ti novi tramvaji nece raditi na sedmici jer sine od cvetka do ustanicke nece menjati a dok sledece god rade kraljice marije.Znaci 2ku ili 12icu mozda?
Sta fali sinama od Cvetka do Ustanicke pa da ne mogu njima da idu novi tramvaji? Mislim nisu tamo sine sljastece ali su generalno u OK stanju, mnogo bolje nego sto su npr. bile na vecem delu Bulevara pre rekonstrukcije. Nije valjda da nece staviti nove tramvaje na najprometniju liniju, br. 7? :bash: Daj bre nema sanse
 
vucko":2ptbte5h je napisao(la):
Mislim da je indikativno da ti novi tramvaji nece raditi na sedmici jer sine od cvetka do ustanicke nece menjati a dok sledece god rade kraljice marije.Znaci 2ku ili 12icu mozda?
Sine od Cvetka do Ustanicke su u dobrom stanju, mnogo boljem nego od Vuka do Resavske. Sledece godine rade Kraljice Marije i Vojvode Stepe, tako da ce sve linije sem 12 biti moguce jer ce Ruzveltovu raditi poslednju.
Mada, dok mi dobijemo prvi CAF-ov tramvaj, sve sine bice obnovljene, i sve linije moguce.
 
STF je u pravu što se tiče šina od Cvetka do ustaničke.
One su rekonstruisane 1996. pred lokalne izbore.
 
Pa pogledajte vesti jedva su ukrpljene prosle god negde gore kod radio industrije,valjda ih i i vise puta krpise.
 
Krpili su izmedju Liona i Cvetka, odavno se nista nije radilo na potezu Cvetko - Ustanicka koliko ja znam, mozda je bilo nekih manjih radova pre godinu-dve dana
 
Mislim da će sledeća rekonstrukcija tramvajskih šina biti ili u Karađorđevoj (jer se već pravi plan i program za tu ulicu) ili u Vojvode Stepe.
 
Vrh