Šta je novo?

Tramvaji

Ruzveltova, po mom iskustvu, baš i ne funkcioniše sjajno, pogotovu ako se nađu dva tramvaja u nizu jedan za drugim. Neretko sam, što autobusom, što tramvajem, od Omladinskog stadiona do Vuka putovao i preko petnaest minuta, dok od Vuka do Cvetka treba desetak minuta. Razdaljina je slična čini mi se. Bulevar vojvode Stepe je, takođe, dobar primer ubrzavanja tramvaja. Više puta sam to pisao, al evo i da ponovim, nekada su tramvaji od Trošarine do Autokomande išli oko petnaest minuta u proseku, dok je to vreme od rekonstrukcije skraćeno na desetak minuta. Stizao sam i za svega osam minuta, i to ne tako što je vozač ne znam kako brzo vozio. Ne tvrdim da su baštice po sred kolovoza jedino i najbolje rešenje, ali smatram da i te kako mogu biti dobro rešenje za pojedine pravce, što je praksa pokazala i u jednom Beogradu. Nije mi to struka, ali kako se može videti po svetu, za tramvaj je najbolje rešenje da se, gde god je to moguće, izdvoji od ostalog drumskog saobraćaja.
 
Караван возила у низу свуда иде спорије, невезано за позицију. Сваки дан сам у рузвелтовој и далеко боље функционише него било која средња баштица.
Ти други градови немају у овој мери закржљалу мрежу улица, хоћеш (не ти лично) трамвај по пропису а 150 год ниси проширио габарит улица ни за милиметар, немаш никакве обилазнице све иде преко центра е па извини бато онда мора да се прави компромис а не да они који највише доприносе у буџет (регистрација, акцизе) којим се обнављају улице, да они трпе највећу штету. Дај ми једнако добру паралелну алтернативу (као вој степе/бул осл) па онда узми улицу за трамвај, тако је у тим другим градовима, а у бг мало теже.
Код нас свуда где је трамвај издвојен, људи беже на аутобус, а оставити коридор само са трамвајима, немаш сигурност алтернативе нити је мрежа линија тако развијена и разноврсна као бусеви, нити може да буде. Значи ако трамвај не иде заједно са бусем, то је у старту промашај. Али изгледа многима глава у песку па то не виде.

@гундељ
Тако је, то што причаш стварно везе са мозгом нема, већ сам горе напоменуо да ни најбахатији возач се неће паркирати на шинама где свако мало прође трамвај. У вој илића то раде јер трола може да их обиђе (значи нема тоталне блокаде), трамвај не може, лоше ти поређење.
У бул осл има паркинга са обе стране, довољно да може да се види да уопште не смета трамвајима, нису то супермаркет паркинзи где свако мало неко улази и излази, још ако је станар тај за цео дан у најбољем случају једном уђе-изађе.
И тај садржај у 4 булевара што генерише непрописно паркирање, ни то ти благе везе нема, јер сада без ивичњака (који је био између коловоза и шина) и оних трака које имале једну и по ширину, јеноставно неће имати где да стану.
И рузвелтова има колко хоћеш садржаја који то генеришу па не видим да неко паркира на коловозу и шинама, а још је и паркинг укинут.

Ако и треба нешто да се жртвује за спољне баштице, онда је то паркинг тј свуда где не може дијагонално укинути га. Паралелни и под 90 степени не би смео да буде поред трамваја, а да коси смета, то је већ смешна прича.
 
Sta to ima od sadrzaja u Ruzveltovoj, sva desavanja su izmedju Cvijiceve i Kraljice Marije. To je parce ulice od 200m, i da se napomene da je u Ruzveltovoj skroz ukinuto parkiranje. Oni najhrabriji se parkiraju na trotoaru, ali ih vrlo cesto kazne policajci. Ulica je postala samo prolazna, sto ne moze da se kaze za 4 bul.
Sto se tice JG za to ste verovatno upravu da je sav javni prevoz sa jedne strane ulice.
 
@бифтек
Па улица/коловоз и служи да буде пролазан а не да се неко зауставља на њему. И 4 бул ће бити само пролазна јер без обзира на садржаје просто неће имати где да стану и да хоће. То ´само пролазна улица` и јесте највећи напредак.

На то парче сам и мислио, све са зиром има око 500м, има и ту доста садржаја, па и сам кажеш пролазна је и нема опструкције.
 
@Bumbar Ti ili živiš u nekoj paralelnoj dimenziji sa Beogradom u ogledalu ili ti yo levo skretanje produžava put do kuće za xyz metara. Kako god odjavljujem se, svako dobro!

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
Данас сам присуствовао једном непријатном догађају на Савском тргу. Жена је излазила из швајцарца (3Л) и извлачила је колица на другим вратима. У једном моменту су врата почела да се затварају али је неко на време реаговао и притиснуо дугме. Возач је изашао да види шта се десило (хвала Богу ништа осим мало страха за мајку) а жена је почела да виче и псује возача како јој је замало убио дете. Возач је рекао да треба да улази са колицима на задња врата, пошто њихово затварање као и затварање предњих контролише он, док је затварање задњих врата аутоматско. Наравно жена је била и даље бесна и наставила да псује. После сам приметио да на задњим вратима стварно има знак за дечија колица али на другим вратима нема никаквих упозорења.
 
Kod tih tramvaja, stepenik je okidač za vrata. Čim se skloni noga i stepenik podigne, vrata će početi da se zatvaraju za, otprilike, pet sekundi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658660#p658660:3m7pyw7q je napisao(la):
Žika » Pon Sep 09, 2019 8:29 pm[/url]":3m7pyw7q]Ovo mu dođe kao Zeleni venac u Saarbrücken-u. Saarbrücken Hauptbahnhof

Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
file.php

file.php


Isti tramvaj cepa dalje klasičnim šinama



 
Јел зна неко шта се дешава са пругом до Кнежевца и кад ће трамвај поново до Кнежевца ?Трамвај не иде кроз Раковицу већ скоро две године а нисам приметио да се ради пруга .
 
Наводно се чекају радове на булеварима Патријарха Павла и Патријарха Димитрија. А они су условљени радовима на регулацији корита Топчидерске реке. И све је то исцепкано по обичајима на мање деонице које се раде у фазама.
 
@Rkoda
Na naslovnoj strani ovog sajta imas clanak o Bul. Patrijarha Pavla, gde je objasnjeno sta se desava sa celim tim potezom. Prica nije obecavajuca po meni, i tramvaj se sigurno nece vratiti u Rakovici u naredne 2 godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662522#p662522:2866y65m je napisao(la):
biftek » Sub Sep 21, 2019 2:04 pm[/url]":2866y65m]@Rkoda
Na naslovnoj strani ovog sajta imas clanak o Bul. Patrijarha Pavla, gde je objasnjeno sta se desava sa celim tim potezom. Prica nije obecavajuca po meni, i tramvaj se sigurno nece vratiti u Rakovici u naredne 2 godine.
UZAS ! :notok: :notok: :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663887#p663887:3acuyi6x je napisao(la):
Gospodar » Wed Sep 25, 2019 4:51 pm[/url]":3acuyi6x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662522#p662522:3acuyi6x je napisao(la):
biftek » Sub Sep 21, 2019 2:04 pm[/url]":3acuyi6x]@Rkoda
Na naslovnoj strani ovog sajta imas clanak o Bul. Patrijarha Pavla, gde je objasnjeno sta se desava sa celim tim potezom. Prica nije obecavajuca po meni, i tramvaj se sigurno nece vratiti u Rakovici u naredne 2 godine.
UZAS ! :notok: :notok: :notok:

Realno tramvaj nece proci dalje od Topcidera sledecih 5-10 godina.
 
Kada smo već kod Topčidera, apelujem na nadležne da autobus 3A radi Savski trg - Kneževac jer presedanje u Topčideru, a ide i zima zaista je nehumano. Moram da kažem da ranije, da ne kažem za vreme prethodnih vlasti, u slučaju dužih obustava trojke, autobus je uvek vozio do žel. stanice. Ova praksa koju su uveli je, opet kažem, nehumana. Ni red vožnje mnogo ne pomaže zbog velikih gužvi u Bulevaru.
 
Pa i sad ide 3A do železničke stanice. :)
Inače , nema ništa od produženja do Savskog trga , jer će uskoro početi radovi na istom , tako da će i redovne linije biti preusmerene na druge okretnice.
 
Zamiljivo kako nije velikim slovima naznačeno da se radi o "Mostu na Adi". :)
 
Foto: Beogradski glas
Naravno dilatacija koju treba održavati, pitanje je da li je predata na održavanje i kome?
IMG-ed62e8b505592b7bcfe9ceb6fcebb368-V.jpg
 
Данас ухватио графиташе на делу (нисам успео да сликам, испречио се неки с колима и дошла 20ица) - утерао 6ицу возач на стару окретницу и изашао, и они се само спустили и кренули шарат, двојица су била један шарао други гледао
 
Vrh