Šta je novo?

Tramvaji

Ja ne mogu da poverujem da su nam servirali pricu o prekoracenju brzine, pa tramvaj te mase sa tom brzinom bi napravio haos sa izletanjem, verovatno bi probio i zastitnu ogradu. Po slikama se vidi da je samo prednje postolje izletelo, sto meni govori da se vozac ipak drzao propisane brzine. Bolje da strada jedan vozac, nego da priznaju svoju nesposobnost da za godinu dana nisu uspeli da postave sine kako treba.
 
Много пута се дешавало да трамвај излети из пруге, што доказује да су криви радници. Тога би требало да су свесни људи који оптужују возача. Нисам рекао да возач 100% није крив.
 
Ja ne mogu da poverujem da su nam servirali pricu o prekoracenju brzine, pa tramvaj te mase sa tom brzinom bi napravio haos sa izletanjem, verovatno bi probio i zastitnu ogradu. Po slikama se vidi da je samo prednje postolje izletelo, sto meni govori da se vozac ipak drzao propisane brzine. Bolje da strada jedan vozac, nego da priznaju svoju nesposobnost da za godinu dana nisu uspeli da postave sine kako treba.
Ма све се то лако да утврдити прегледом брзиномера, надзорних камера и осталих справица... :wink:
Све и да је возач крив, не треба то лично схватати, ипак нису сви возачи исти. Итекако се ту могу наћи јако педантни, пажљиви, културни и љубазни људи.
 
Загрепчани поређали трамваје, по старости:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666877#p666877:nt3jkmbl je napisao(la):
biftek » Sub Okt 05, 2019 8:32 pm[/url]":nt3jkmbl]Ja ne mogu da poverujem da su nam servirali pricu o prekoracenju brzine, pa tramvaj te mase sa tom brzinom bi napravio haos sa izletanjem, verovatno bi probio i zastitnu ogradu. Po slikama se vidi da je samo prednje postolje izletelo, sto meni govori da se vozac ipak drzao propisane brzine. Bolje da strada jedan vozac, nego da priznaju svoju nesposobnost da za godinu dana nisu uspeli da postave sine kako treba.

Vidi se na slikama da je komplet izleteo sa šina. Brzina kretanja je bila 61,8 km/h. Što znači da je malo preterao.

Jedino mi nije jasno ono razbijeno staklo ? Kako je ono puklo ?
 
Зато што једноставно постоји ограничење брзине направљено према комплексности одређеног дела трасе. Не знам да ли се сећате оне железничке несреће 2013. у Шпанији, када је супербрзи воз на делу где је ограничење 80 km/h ишао више него дупло брже - 179 km/h? Резултат - најмање 80 мртвих, и више од 150 повређених. Кривац - машиновођа који се хвалисао фотографијом брзиномера на коме се види како прекорачује брзину годину дана пре несреће! Мислите о томе, не постоје џабе ограничења брзине на трамвајским и железничким пругама, овде су само пуком срећом избегнуте теже последице!!!
Линк ка вести:
https://www.blic.rs/vesti/svet/span...ejsbuku-da-vozi-200-kilometara-na-sat/vve8q3q
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666995#p666995:10y1c76d je napisao(la):
Sarajevska » 06 Oct 2019 08:29 am[/url]":10y1c76d]Загрепчани поређали трамваје, по старости:


Zapravo, i nisu. Čeh (gbr 472) i Katica (gbr 323) treba da zamene mesta. Ostali su svi po redu :)
 
Рипањац 405":3871l7g9 je napisao(la):
Зато што једноставно постоји ограничење брзине направљено према комплексности одређеног дела трасе. Не знам да ли се сећате оне железничке несреће 2013. у Шпанији, када је супербрзи воз на делу где је ограничење 80 km/h ишао више него дупло брже - 179 km/h?
Pa nije baš za porediti voz koji je iskočio u krivini pri brzini od 179km/h, sa tramvajem koji je iskočio pri 61km/h na potpuno pravoj deonici...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=667006#p667006:3s62u7wz je napisao(la):
Рипањац 405 » 44 minutes ago[/url]":3s62u7wz]Зато што једноставно постоји ограничење брзине направљено према комплексности одређеног дела трасе. Не знам да ли се сећате оне железничке несреће 2013. у Шпанији, када је супербрзи воз на делу где је ограничење 80 km/h ишао више него дупло брже - 179 km/h? Резултат - најмање 80 мртвих, и више од 150 повређених. Кривац - машиновођа који се хвалисао фотографијом брзиномера на коме се види како прекорачује брзину годину дана пре несреће! Мислите о томе, не постоје џабе ограничења брзине на трамвајским и железничким пругама, овде су само пуком срећом избегнуте теже последице!!!
Линк ка вести:
https://www.blic.rs/vesti/svet/span...ejsbuku-da-vozi-200-kilometara-na-sat/vve8q3q
Pa šta je to toliko kompleksno na ravnom delu trase u 21. veku da ograničenje bude 40?

Laik sam, pa bih molio za objašnjenje. Shvatam ja da može tramvaj da se zaljulja, ali da na ravnome ispadne iz šina na novoj deonici mi je potpuno nelogično.
 
Jeste dilatacija, ali ona mora biti takva da izdrži brzinu za koju je predviđena i još malo više zbog sigurnosti.
Ako je 40 ograničenje, morala je da izdrži tih 60. A ako nije, onda je i tih 40 bilo previše.
Vozač je krajnji /prvi u lancu i na njemu se uvak lome kola. Svi će dupeta izvući i reći da je vozilo, pruga, mreža... bili u savršenom stanju. I da nije prekoračio brzinu, bilo bi da je trebalo da vidi da nešto nije u redu, da još uspiri, stane, obavesti... Jer, on je, zaboga, profesionalac. A šta ako su samo rasponi šina tu na gornjoj granici tolerancije se udružili sa pojedenim točkovima na tramvaju.
Taj voz u Španiji je drastično prekoračio brzinu. Ali je i ranije prolazio tako brzo, baš zbog izvesnog faktora sigurnosti. Brzina se ne ograničava na gornju bezbednu, već daleko ispod.
Dakle, ako je bilo ograničenje 40, morao je da prođe sa 60!
Mnogo sam puta video takve situacije. Srećom, prošlo je bez posledica. A da je i sa druge strane naišao tramvaj?
 
To sam i ja pomislio, ali nisam umeo da sročim. Ako je ograničenje 40, to ne znači da će na 50 da se desi udes, ali ovde je očigledno još nešto drugo problem, naročito imaju u vidu da je u pitanju nova deonica.
 
Po završetku radova i probne vožnje u 15h danas je uspostavljen tramvajski

saobraćaj na Mostu na Adi, saopšteno je iz Sekretarijata za javni prevoz.
 
Ima ispred mosta.
Tako da je isto ograničenje u krivini, na dilataciji i na pravcu.
Sofisticirano, smart projektovanje.
 
Da li je tramvaj napravio oštećenje kad je iskočio, ili je zbog prethodnog oštećenja iskočio?
 
Jbg, stvarno razumem vozaca i idiotizam je sto je ogranicenje 40, ali ako pise, onda je 40...
 
Пре сат времена сам из кола гледао дуплу једанаестицу (!), иде преко дилатације 5 на сат.
 
Ja ne razumem jel ta dilatacija toliki problem? Kako u svetu to sve lepo funcioniše i ne oseti se da postoji diletacija na šinama. Ah da Srbija...
 
Ni meni nije jasno, jer ipak to spada u nešto što može da se većinski održava čekićem i ekserom. Tako da bi trebalo da bude u dometu GSPovih tehnologija i mogućnosti. :D
 
Vrh