Šta je novo?

Tramvaji

Ima i povređenih

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1

kolege kažu da je upravo na dil. spojnici ispao iz šina

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666156#p666156:1kcah50p je napisao(la):
Igor » Čet Okt 03, 2019 3:33 pm[/url]":1kcah50p]Foto: Beogradski glas
Naravno dilatacija koju treba održavati, pitanje je da li je predata na održavanje i kome?
IMG-ed62e8b505592b7bcfe9ceb6fcebb368-V.jpg
 
Ala su ga opravili, svaka im čast.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
– Komisija koju čine predstavnici izvođača radova, projektanta, GSP-a i Direkcije za građevinsko zemljište na terenu je u cilju utvrđivanja činjenica. S naše strane, očitaće se brzina kojom se tramvaj kretao kako bi se utvrdilo da nije bilo prekoračenja. Tramvajski saobraćaj na ovoj deonici trenutno je prekinut i tako će biti dok se ne utvrde okolnosti pod kojima se incident dogodio – istakao je Momčilović.


https://www.blic.rs/vesti/beograd/posle ... na/csp66b0
 
Kako volim ovaj GSP. Uvek kada se nešto desi odmah, pre bilo kakve provere, kažu da je njihovo vozilo bilo ispravno, da je vozilo po ograničenju...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666176#p666176:21cr9wwg je napisao(la):
SerbPacker » 03 Okt 2019 05:34 pm[/url]":21cr9wwg]Sad kad krene spinovanje oko ovog tramvaja sto je "iskocio"....
Nema spinovanja kad se zna da je Đilas platio sabotažu. :)
 
Do današnjeg iskakanja tramvaja iz šina na Mostu na Adi došlo je, kako nezvanično saznajemo, jer je vozač vozio 61 km na sat, dok je dozvoljena brzina 40.

Vozač je, prema zasad nepotvrđenim informacijama, suspendovan jer je na taj način ugrozio živote putnika.

Zanimljiva mi je i objava na fb, koja se vidi dole na linku vesti, od strane Mitra Stojkovića:
Dok ne postave nove saobracajne znake za ogranicenje brzine.
https://www.blic.rs/vesti/beograd/otkri ... di/b95l70d
 
Otkriveno zašto je došlo do iskliznuća tramvaja iz šina na Mostu na Adi

Do današnjeg iskakanja tramvaja iz šina na Mostu na Adi došlo je, kako nezvanično saznajemo, jer je vozač vozio 61 km na sat, dok je dozvoljena brzina 40. Vozač je, prema zasad nepotvrđenim informacijama, suspendovan jer je na taj način ugrozio živote putnika.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/otkri ... di/b95l70d

Pih, a ja mislio Đilas sabotirao... :?

Inače ozbiljno sad - izem ti ja tramvajsku mrežu koja je i na pravcima ograničena na 40 km/h. Ako će već tramvajem da glume metro, onda bi mogli da se potrude da ga bar učine malkice bržim od prosečnog automobila (50km/h). Ne sporijim... :roll:
 
I ja sam iznenadjen, ocekivano je bilo da se napadne Djilas jer su tramvaji iz vremena njegove uprave :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666380#p666380:19nipr8s je napisao(la):
Bender Rodriguez » 04 Oct 2019 11:10 am[/url]":19nipr8s]
Inače ozbiljno sad - izem ti ja tramvajsku mrežu koja je i na pravcima ograničena na 40 km/h. Ako će već tramvajem da glume metro, onda bi mogli da se potrude da ga bar učine malkice bržim od prosečnog automobila (50km/h). Ne sporijim... :roll:
Ствари су, заправо, још много глупље.
Ограничење од 40 км/ч на правцу, наравно, нема смисла, па зато мајстори возе брже (неки и знатно), али пред дилатацијом успоре.
Е, сад, уместо да постоји адекватна сигнализација - да је око дилатације ограничење 40, или чак 30, а затим, преко моста 50, или 60 - не, стави се 40 на почетку моста и то је то.
Онда се један баја мало брже залети преко дилатације и, ето...

Већ сам писао да имам проблем са тим да таква треш фирма какав је ГСП одржава и користи технички сложеније системе, поготову ове где су могуће веће брзине.
 
Najverovatnije, čovek prekoračio brzinu jer je pripadnik agresivne manjine koja ima za cilj da zaustavi razvijanje naprednog Beograda.
Pitanje za stručnjake. Koliko je verovatno da tramvaj ispadne na šinama koje su, hipotetički, pravilno urađene i nema "klackanja" tramvaja? Koliko vidim, ovo je ravna trasa gde je on ispao. Da li tu ispadanju može da doprinese isključivo brzina, ili je potreban još neki faktor? I da li postoje pravilno postavljene saobraćajne oznake za tramvaje? Razumem da vozači nekad brze voze od dozvoljene brzine, ali čak 20km/h brže, i to da je svestan, nešto mi tu smrdi.

Edit
Odgovori na par pitanja Pantograf dok sam ja ispisao ovo.
 
Апропо Шпанца, без увреде, али поједини возачи као не знају да га нагаре, небитно да ли је у питању трамвај, аутобус или трола?! :roll: Јуче ујутру неки лик возио тролу 40 у којој сам био (наравно новији БКМ, који би друго био а да убрзава онако сумануто, смер ка Звездари), кад год је кретао то је такав залет био да је проклизавао по оној фарби на коловозу, тачно се осећало ужасно цимање, само сам чекао да ли ће да се забије у неку бандеру / киоск / зграду / дрво. :bash:
 
Šta god da je razlog iskakanja oni će da se uhvate brzine kretanja i tu cela priča staje / dok još neko ne izleti na manjoj brzini.

A hteli su metro da provuku preko mosta ??? Metro koji razvija veće brzine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666684#p666684:ghq0h5kp je napisao(la):
Žika » 05 Okt 2019 10:33 am[/url]":ghq0h5kp] . A hteli su metro da provuku preko mosta ??? Metro koji razvija veće brzine.
Bitno je ograničenje brzine na mostu, a ne kolika je max. brzina metroa ili sl.
 
Tu ni stotka ne bi bila mnogo. Ali, mi se i na železnici dičimo kad na nekoj pruzi dosegnemo prosečnu brzinu kao pre rata. Onog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666688#p666688:tnzikh4k je napisao(la):
dragan » Sub Okt 05, 2019 10:04 am[/url]":tnzikh4k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666684#p666684:tnzikh4k je napisao(la):
Žika » 05 Okt 2019 10:33 am[/url]":tnzikh4k] . A hteli su metro da provuku preko mosta ??? Metro koji razvija veće brzine.
Bitno je ograničenje brzine na mostu, a ne kolika je max. brzina metroa ili sl.

Jeste, kao i sve u ovoj zemlji da mili.
Lepo napisao Branik.
Očigledno da je traljavo rešena ta diletacija.
 
Kod ograničenja brzine zbog nekih nedostataka, mora da se ostavi i izvestan faktor sigurnosti. Dozvoljeno je 40, a on iskočio na 60. Znači da je i tih 40 visoko ograničenje. Vali, onda bi bilo jasno da su rekli da pruga ne valja. A u vreme kocki, cevi, gondole, drveća... bilo bi previše.
 
Vrh