Прле
Expert
- Učlanjen(a)
- 29.11.2018.
- Poruke
- 6.440
- Pohvaljen
- 9.069
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643797#p643797:1wezhspc je napisao(la):JohnnyLee » Уто Јул 30, 2019 5:57 pm[/url]":1wezhspc]
није у ширини сандука, већ у дужини возила. ширина трамваја је иста и за метарски и за нормални колосек
Видим да нисам написао "и". Јасно је ствар да дужина даје капацитет, али ширина је неопходна за дугачке линије јер обезбеђује већи комфор путника. Видео сам данас да могу на 1м колица да се посади каросерија до 2,4 што није лоше.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643797#p643797:1wezhspc je napisao(la):JohnnyLee » Уто Јул 30, 2019 5:57 pm[/url]":1wezhspc]
линије треба да се интегришу са постојећим, тако да није све једно
Е сад ширина каросерија на појединим местима у граду (на пример скретање из Београдске у Булевар КА) онемогућава интеграцију у пуном смислу.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643797#p643797:1wezhspc je napisao(la):JohnnyLee » Уто Јул 30, 2019 5:57 pm[/url]":1wezhspc]
напајање (београдског) трамваја је 600 волти (иду до 700). напајање железничке мреже је 25.000 волти. вишесистемски трамваји су скупљи од једниситемских таман толико да немамо никакву рачуницу да их набављамо
Један на један вероватно јесу скупљи. Ако је крупна набавка уопште не мора да значи. Али нисам то имао у виду. Наиме, за Београд, уколико се гради нова мрежа и не користе се постојећа железничка инфраструктура систем може да буде стадардни (за Београд) 600В.