Šta je novo?

Tramvaji

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=645296#p645296:7e9omzq3 je napisao(la):
Дошљак » Нед Авг 04, 2019 10:36 am[/url]":7e9omzq3]Овако су могли да оставе ГЖС у функцији са два колосека само за међународне и туристичке возове.

Па ја сам то говорио да су возови за југ и море: Веоград - Бар, Београд - Софија , Београд - Солун као и Романтика могле да саобраћају са старе станице док сви остали возови без проблема могу само с нове да полазе. Два поласка на дан (један за Бар и један за Софију) односно пет у туристичкој сезони ником не би сметало. :D

Уз то сада колико чујем планирају да реновирају главну....
 
Mislim da je neko ovde objasnjavao i iskreno je imalo smisla (koliko se ja secam) zasto opcija GZS sa dva koloseka nije realna. Poenta je bila da je potrebno dosta vise da bi stanica radila kao polazna sa ta dva "vidljiva" koloseka.
 
Теоретски би могла да функционише са само два колосека до станице и три-четири перона са колосецима. Композиције би довлачиле и одвлачиле маневарке од Топчидера где би се обављала нега и формирање и расформирање композиција. На ГЖС би се обављао само пријем путника.
 
па да, али пет због потреба и БГВ. с тим што аутовоз не би могао да иде одатле. али то није прича за ову тему, можемо да наставимо у теми о ГЖС
 
Ко год је заговарао да се трамвај продужи поред скупштине, то је већ и планирано у делу плана за Булевар - не види се али шине би вероватно скренуле ка Теразијама
 
Jel zna neko sta se desava sa sinama kod stanice milutina milankovica ? i jel tramvaji idu normalno ili svi preko novog mosta ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646088#p646088:4i3r0jke je napisao(la):
SRBO » Сре Авг 07, 2019 1:32 am[/url]":4i3r0jke]Ко год је заговарао да се трамвај продужи поред скупштине, то је већ и планирано у делу плана за Булевар - не види се али шине би вероватно скренуле ка Теразијама
Ово је добра вест :vops:
 
Prema priloženom planu , vidi se da se pravi skretanje iz Beogradske (pravac od Slavije) ka Tašu , kao i levo sakretanje iz Resavske. Takođe , iz pravca Skupštine će moći da se koristi okretnica na Tašu.

 
Niko ne komentariše da je i sedmica prebačena da ide preko mosta na Adi, tako da više nije moguće ni na koji način stići tramvajem bilo gde od Ušća do Milutina Milankovića

Pretpostavljam da je to urađeno pre "demontiranja" starog železničkog mosta da se Vlasi ne sete.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Било је негде обавештење да су деветка и седмица пребачене због одржавања трасе у М. Миланковића.
 
Redovno održavanje tramvajske baštice u Milentija Popovića. Uvedena linija 7A na relaciji Savski trg - Milentija Popovića - Belvil.
 
Јуче сам се возио шпанцем на 13. Човече оно је лепота возите се. Лети.
 
Jesu se oslobodili malo majstori? Zvanično, ograničenje im je 40, ali sigurno može i brže u pravac.
 
Јесу. Оно је милина возите се а уз то мислим да је 13-ица постала најпоузданија линија икад.
 
Гледајући ове шине и кривине, Жнидаршић се сигурно окреће у гробу.
Ово је пошалица за грађевинце и геометре, остали стој :)

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
ст*** неће да их пере.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Vozio sam se juče prvi put preko Mosta na Adi CAF-om. Dosad samo katicom. Razlika je ogromna, taj tramvaj je pravljen tačno za onakvu prugu. I majstori se jesu oslobodili i lepo gaze na pravcu. Uprkos šarganizaciji trase i nedelji, bilo je nešto putnika iz blokova.

Time sam još bolje shvatio koliki je pruga preko mosta, uprkos potencijalu premetroa, i dalje mrtav kapital - koji se može prelako aktivirati, kratkim proširenjem mreže ka opštini NB (u drugoj fazi ka Zemunu, Bežaniji, Vidikovcu).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649878#p649878:2noo30a3 je napisao(la):
Дошљак » 18 Авг 2019, 16:48[/url]":2noo30a3]Џабе и прање кад се цепа.

само тврда седишта, без тапацирунга. она у Соларисима су супер
 
Vrh