Miroslaves
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.08.2015.
- Poruke
- 1.047
- Pohvaljen
- 1.304
2626
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589484#p589484:23jjsbqf je napisao(la):direktor » 18 Dec 2018 07:45 pm[/url]":23jjsbqf]Kaf tramvaji ne ljube zimu i ne ociscene bastice ...
Према сведочанствима нешто старијих од мене, трамвај је некада био брзо и јако погодно превозно средство за Савске блокове. У међувремену, никле су или значајно измењене следеће семафоризоване раскрснице:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589581#p589581:1q248oik je napisao(la):Gaspar18 » 19 Dec 2018 01:20 am[/url]":1q248oik]На Новом Београду су трамваји нужно зло, ево одговорно тврдим као неко ко је цео дан на том реону... Чак штавише, ако нема 95, више јуре 45 до Војвођанске, одакле нападају 71 и 601 ка центру града, а неретко и Тошин Бунар се напада у смислу преседања на 65, 70 и 72... Што неко да кружи 40ак минута трамвајем, када може бити са 71, 95 и 601 у центру града за 20 до 25 минута? Лепа је била замисао, и даље ћу остати при томе, да трамвајима до Блока 45 треба још једна окретница између Депоа и Блока 45, а идеално би било Блок 44, јер одатле трамваји малтене иду са 5 до 10 људи до Блока 45!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589479#p589479:28u3rzcb je napisao(la):jlaki » Juče, , 19:33[/url]":28u3rzcb]Pre tri nedelje sam se preselio na Đeram. Često putujem na Novi Beograd. Za te tri nedelje niti jednom nisam ušao u tramvaj 7 koji ide do blokova. Kada se 7 i pojavi na busplus aplikaciji, po pravilu je 'van sluzbe', prodje pored stanice prazan. Takav je slucaj bio i danas u 1.25 casova za tramvaj 1501, kada sam zvao dispecerski centar nagadjao je da je vozilo u kvaru ili da je zastoj u gradu?????
Prvi povratku nazad oko 4.30, kroz Jurija Gagarina saobracaju 11L, tri tramvaja na liniji 9 i dva na liniji 14 jedan za drugim, a samo jedna sedmica se prikazuje u depou... Usao sam u bg voz do vukovog spomenika, naravno jedva jer je bio krcat i voz, ono stepeniste na vuku ce da prsne od opterecenja...
Po izlasku iz petice koja me je dovela do Djerma video sam jos jednog spanca, ako sam dobro zapamtio 1514 koji je takodje prolazio prazan, van sluzbe.
Ukupno jedan dan, i to ovog vikenda, sam video jednog spanca na liniji 7 da propisno saobraca od ustanicke ka vuku... Jednom i nikad vise, skoro svi tramvaji su solo katice, u koje naravno ne moze da se udje jer je ovo jedina varijanta prevoza na bulevaru...
Da li neko, dakle, zna sta se kog djavola dogadja sa sedmicama i zasto ovo rade sada kada je minus hiljadu napolju, pritom u svakom vozilu je kontrola?????
Ljudi, očajan sam, ovaj grad nikad nije bio disfunkcionalniji, a makar da je nevreme problem pa da mi bude lakse, ali ne deluje mi da se ovde radi o neprohodnosti ulica, niti o kvarovima.
Postoji idealno resenje da svima bude dobro, spoljna bastica gde bi tramvaj imao istu brzinu kao bus 95. Stvar je vrlo prosta, 95 je brzi zato sto je na spoljnoj poziciji pa ima povoljniji semaforski signal. U JG cak ima toliko mesta da ulica moze da bude 5+5, cime bi sve guzve bile resene.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589729#p589729:4syyhr32 je napisao(la):Karlo del Ponte » Sre Dec 19, 2018 8:54 pm[/url]":4syyhr32]Према сведочанствима нешто старијих од мене, трамвај је некада био брзо и јако погодно превозно средство за Савске блокове. У међувремену, никле су или значајно измењене следеће семафоризоване раскрснице:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589581#p589581:4syyhr32 je napisao(la):Gaspar18 » 19 Dec 2018 01:20 am[/url]":4syyhr32]На Новом Београду су трамваји нужно зло, ево одговорно тврдим као неко ко је цео дан на том реону... Чак штавише, ако нема 95, више јуре 45 до Војвођанске, одакле нападају 71 и 601 ка центру града, а неретко и Тошин Бунар се напада у смислу преседања на 65, 70 и 72... Што неко да кружи 40ак минута трамвајем, када може бити са 71, 95 и 601 у центру града за 20 до 25 минута? Лепа је била замисао, и даље ћу остати при томе, да трамвајима до Блока 45 треба још једна окретница између Депоа и Блока 45, а идеално би било Блок 44, јер одатле трамваји малтене иду са 5 до 10 људи до Блока 45!
1) Хајатска, на вези Милентија и Драгослава Поповића.
2) Авнојевска, када је Булевар Авноја спојен почетком 2000-тих.
3) На вези Милентија Поповића и Милутина Миланковића, трамвај ка Железничкој станици је раније био упарен са фазом кретања из Мулутина Миланковића у Милентија Поповића. Након ширења Милутина Миланковића пребачен је у четврту кратку и споредну фазу.
4) На раскрсници Милутина Милановића и Антифашистичке борбе, пре отварања петљи код Арене трамвај је био у сигналном плану упарен са главним током Милутина Миланковића. Антифашистичке борбе је тада била ћорсокак са једне, а полубулевар са друге стране.
5) Антифашистичке борбе и Јурија Гагарина, пре отварања Моста на Ади је скретање из правца Арене ка Сава центру било небитно. Сада, максимално скраћен интервал који користе трамваји.
6) Белвил раскрсница, Јурија Гагарина и Марка Христића. Легла раскрсница где јој се нико није надао.
7) Остали семафори мислим да су постојали и раније, али сумњам да је раније било упаривање вожњи у правац и левих скретања у Јурија Гагарина у истом смеру. Тим решењем, када аутобус и трамвај истовремено крену са претходне станице, трамвај се заустави на семафору, а аутобус прође. У тренутку када је пролаз за трамвај, и аутобуси пролазе.
Додатни нови феномен су и загушења на Старом савском мосту без жутих трака и трамвајских баштица, док Бранков мост има какву-такву жуту траку. Раније Стари савски није имао улогу да "растерети" Газелу у правцу ка десној обали Саве.
Крактки интервали за трамвај посебан хаос направе када велики број трамваја иде из гараже или за гаражу.
Инспирише ме све да једну колумну напишем "Аутомобилска секта против метроа".
Haha, zbog jednog realisticnog komentara, cela autofobna sekta djipne u nervni napad. :laugh:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589986#p589986:1mrml289 je napisao(la):Пантограф » Čet Dec 20, 2018 10:18 pm[/url]":1mrml289]А, ништа, предлажем ти да добро наплатиш своје консултантске услуге - имаш шансу да постанеш славан у светским оквирима, последично, без сумње, и богат.
Наиме, све што ти је чинити јесте да одеш у Беч, Париз, Москву, у Америку, Аустралију, у Адис Абебу... елем, да изађеш пред читав познати свет и да им свима објасниш да су обичне далебу што трамвајске колосеке постављају по средини коловоза, а да ти, имењак топонима одакле је један од фудбалских клубова по имену Партизан, дакле, Бумбарево брдо, имаш спасоносно решење - да их, као у 19. веку и у време коњске вуче, треба градити у крајњим спољним тракама, да деле асфалт са омнибусима без коња.
Имадећеш, на том путу славе и нешто проблемчића, али, с обзиром на тврдоћу ставова које заступаш, верујем да ћеш јамачно имати одговор: у Паризу ћеш, на пример, морати да елаборираш како се десило да је најоптерећенија аутобуска линија у граду, док је возила ивицом коловоза имала 70.000 путника дневно, а да "лимени пуж" по истој траси - само по средини коловоза - ем иде брже, ем дневно превози више од 200.000 путника.
Онда, да Оријент експресом кренеш у походе Стамболу и да пред Високом портом изнесеш такав став и да предложиш да своје инжењере подаве свиленим гајтаном, јер пројектују трамвај са шинама у средини... чија једна линија на 18 км превезе 320.000 путника дневно, више од већине метро линија на свету.
А како Оријент експрес стаје у Пешти, онда да им тамо исмејеш линију 4 (6), која на само 8 км трасе успева да превезе 200.000 путника, јер - вози средином Великог булевара.
Ето. Докажеш да је цео свет глуп а ти паметан, и упишеш сввоје име у онај стих "Благо оном ко довијека живи, имао се рашта и родити".
Да не дуплирам постове, то ти је савет и гледе онога што исписа на теми о реконструкцији улица од Цара Душана до 27. марта.