Šta je novo?

Tramvaji

Da li se zna kad se vracaju tramvaji na B. Brdo... jel postoji neki novi rok, posto je stari probijen...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585929#p585929:26ahl6da je napisao(la):
predrag1978 » 04 Dec 2018 12:22 am[/url]":26ahl6da]Da li se zna kad se vracaju tramvaji na B. Brdo... jel postoji neki novi rok, posto je stari probijen...


Ne znam da li je do sada već bilo pomeranja, ali mislim da je aktuelan rok 21. decembar. Mada, i to mi zvuči nerealno.

Takođe, evo preokreta... Naime, i ako je novim zakonskim rešenjim predviđena mogućnost prepuštanja tramvajskog podsistema privatniku, sada tvrde da to neće uraditi. Postavlja se pitanje - čemu onda ta odredba?

Izvor:
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... a-i-BG-voz
 
Kako mislite da vrate tramvaje na B. Brdo kada je srušen most preko Topčiderke a rok za završetak radova je jun 2019.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585935#p585935:27zdpng4 je napisao(la):
Igor » 04 Dec 2018 12:52 am[/url]":27zdpng4]Kako mislite da vrate tramvaje na B. Brdo kada je srušen most preko Topčiderke a rok za završetak radova je jun 2019.

I meni je to bilo čudno, ali obaveštenje na sajtu GSP-a povodom izmena trasa linija 12 i 13 vazi do 21.12. Pomislio sam da će na neku foru da ih puste ranije a ostatak radova da izvode na samom mostu.
Onda se ovaj datum odnosi na neke dodatne izmene koje će uvesti 21. decembra, ili jednostavno greška u obaveštenju? Jedino što mi pada na pamet je da će tada i krak ka Topčideru da zatvore...
 
U jednom trenutku će morati da zatvore i taj krak , zato što je predviđeno i povezivanje Topčidera i Rakovice sa Mostom na ADI.
 
Izvor: Beobuild.rs

Most na Adi dobija šine
file.php

Početkom decembra, pre tačno 10 godina, svečano su otpočeli radovi na izgradnji mosta preko Ade Ciganlije, danas najvećeg gradskog mosta na Savi. Na deseti rođendan otvaranja gradilišta ovog mosta, teče i poslednja faza na njegovoj izgradnji. Na proleće ove godine započeti su radovi na završetku preostalih prilaznih konstrukcija na Radničkoj petlji, kao i na opremanju šinskog koridora na mostu i postavljanju tramvajskih šina. Otvaranjem nove tramvajske pruge preko Ade biće stvorena alternativa Starom savskom mostu, čime se otvara mogućnost novih linija, poput one između Rakovice i Banovog brda ili Novog Beograda i Rakovice. Vrednost radova je oko 2 milijarde dinara, što ovaj projekat čini i najvećom gradskom investicijom u infrastrukturu u ovoj godini.

Ukupni radovi obuhvataju postavljanje tramvajske pruge, dužine oko 2700 metara, preko Mosta na Adi i severnih i južnih petlji, sa uklapanjem u postojeću prugu sa obe strane reke. Dobar deo radova je završen do sada, a sa završenom izradom betonske podloge počelo je postavljanje i zavarivanje prvih metara šina. Uz ispitivanje varova kao i postavljanje propratnih elemenata gornjeg stroja, do sada je na novobeogradskoj strani zavareno oko 850 metara šina, od čega je oko 600 metara u završnoj faza betoniranja. Sa čukaričke strane je istovremeno zavareno oko 130 metara šina. Stubovi kontaktne mreže i vod za kontaktno pojačanje su postavljeni na skoro celoj trasi. Trenutno se vrši postavljanje kontaktne mreže, kontaktnih provodnika i uređeja za automatsko zatezanje sajli na stubovima.

Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/most-na-adi-dobija-% ... p2827.html
181130-01-petlja-radnicka-02.jpg

181130-01-petlja-radnicka-11.jpg

181130-02-most-na-adi-01.jpg

181130-02-most-na-adi-02.jpg

181130-03-petlja-jurija-gagarina-10.jpg

Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/most-na-adi-dobija-% ... p2827.html
 
Свака част на репортажи, да се ниси распитао око порталниз носача км?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586183#p586183:2sgg4vdw je napisao(la):
Žika » Tue Dec 04, 2018 11:01 pm[/url]":2sgg4vdw]
37363753_10210109990701186_6679202739790020608_o.jpg
Ovo nije u Beogradu.. ovo je za gsp nemoguca misija
 
Na pocetku radova su dali rok do 21.12. pa sam zato mislio da se vracaju na B. Brdo do N. Godine... priznajem da sam prevideo ovo za most preko Topciderke, tako da uz radove na kraku za Topcider, realno je leto 2019...ali se realno vidi koliko fale tramvaji kroz Pozesku... obzirom da je prevoz nikad losiji, bili bi dobra ispomoc sad... steta...
 
Vučić je danas u Kragujevcu rekao da će zamoliti gradonačelnika Beograda da naš grad prvi kupi Simensove tramvaje iz Kragujevca. Fabrika počinje da radi sredinom 2019.
 
Трамваји из Крагујевца за Београд?

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1479093

"Vučić je kazao da je već razgovarao sa gradskim vlastima o kupovini tramvaja iz kragujevačke fabrike. "Hoću tramvaje da prve kupe Beograd. To će biti najlepši tramvaju, naši tramvaji."

Prema njegovim rečima, iz fabrike u Kragujevcu će "izlaziti šinska vozila, tramvaji, vagoni a nadam se i lokomotive, to će dramatično uticati na rast BDP-a Srbije"."

Извор Б92
 
Реално само би требали квалитетно да ремонтују катице,то су најбољи трамваји икада а и триста пута су лепши од Сименсових Авенио трамваја.Већ имамо вишак од триедесетак ко нових Швајцараца који блеје већ две године у депоу и ничему не служе,ко да су заборављени.Ако хоће да купују нове трамваје нек прошире мрежу направе нову линију и ту нек уведу нове трамове нпр.Ништа се битније није мењало веч четрдесет година.
 
Iskreno, remont Katica samo ako bi tom prilikom bili prerađeni u niskopodne. Izgled je subjektivan, meni se lično više sviđa Siemens. Ali to je manje bitno od funkcionalnosti, a nama nedostaje ogroman broj niskopodni tramvaja. Iz tog razloga ja sam pre za kupovinu novih koji će zameniti starije, ali istovremeno je vrlo bitno da se vodi računa o svakom detalju, odnosno tehničkim specifikacijama kako ne bismo dobili još jedne Špance sa uskim prolazima i manjkom šipki za držanje. I da, složio bih se sa time da bi trebalo da se investira u proširenje mreže.
 
Hahaha evo ga, brže bolje se oglasio i Gospodin K-9 čim je čuo objavu svog gospodara :lol:

Odgovor Vučiću: Kupićemo srpske tramvaje sa zadovoljstvom

Beograd -- Zamenik gradonačelnika Goran Vesić izjavio je da će Beograd sa zadovoljstvom kupovati tramvaje proizvedene u Srbiji.

"Za Beograd je velika čast da imamo mogućnost da kupujemo 'Simensove' tramvaje koji će se proizvoditi u Kragujevcu, kako je juče najavio predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić", rekao je Vesić povodom Vučićeve molbe Gradu Beogradu da kupuje "Simensove" tramvaje koji će se proizvoditi u Kragujevcu.

On je ukazao da će to biti veliki povratak tramvaja "Simens"na naše ulice, pošto je Beograđane 1923. godine prevozilo 30 modernih "Simensovih" tramvaja i 30 "Simensovih" prikolica.

Pet godina kasnije smo dobili još 40 tramvaja, pa je Beograd 1932. godine imao 13 tramvajskih linija i 96 tramvaja. Tramvajska linija prema Zemunu otvorena je 1935. godine.

Drugi svetski rat smo dočekali sa 10 tramvajskih linija i ukupno 104 tramvaja, podsetio je zamenik gradonačelnika Beograda.
Vesić je poručio da će Beograd u narednim decenijama širiti tramvajsku mrežu.

"Do sredine naredne godine biće završeno postavljanje šina preko Mosta na Adi pa ćemo povezati Banovo Brdo i Rakovicu sa Novim Beogradom, a planirano je i proširenje tramvajske mreže prema Višnjičkom polju i Zemunu kao i spajanje Slavije i Kalemegdana tramvajskom linijom broj 1", rekao je zamenik gradonačelnika.

On je napomenuo da naredne godine počinje rekonstrukcija ulica i tramvajskih šina u ulicama 27. marta, Kraljice Marije, Džordža Vašingtona i Cara Dušana, čime će se omogućiti da novi tramvaji koriste čitav krug dvojke.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1479416

Da se razumemo, nemam ništa protiv Simensa, naprotiv. Nego mi smešno kako ovaj odma skače čim čuje gospodara.
 
Боље да исфорсирају политички друге градове да врате и уведу трамвај.
 
И Суботицу, а надам се и још неке равничарске градове где би било оправдано увести их.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587123#p587123:2tlezs7q je napisao(la):
Дошљак » 08 Dec 2018 02:31 pm[/url]":2tlezs7q]Боље да исфорсирају политички друге градове да врате и уведу трамвај.
За почетак, нека направе у Крагујевцу макар једну једноколосечну линију од 5 километара, где ће викендом тестирати возила.
 
Kragujevac je pre I sv. rata imao plan da uvede tramvaj, kao i Sombor koji je bio glavni grad Bacs-Bodrog županije.
 
Vrh