Šta je novo?

Tramvaji

He he sve pomalo ,ali meni vrlo sličan Simensovom Aveniu. ;)
 
Okretnica u Ivana Ribara veceras:

102knsh.jpg


15xjx2u.jpg
 
Još par slikica

3646328287_c07ac70c3a.jpg


3640837659_7a3aa1ef37.jpg


3378533771_e3e28fcc87.jpg


3378533591_0aeaca6c5f.jpg


3365355936_2f5365604a.jpg


3379351346_86a47cc16b.jpg


Simpa! :cool:


PS. Dobro, ako bi ga dobili, stolice bi trebali da promene, sve drugo bi ostalo isto.
 
Zbog kvara na šinama kraće linije tramvaja
Autor: G. Svilar | Foto:v. lalić | 17.07.2009. - 10:25

Kvar na šinama u Bulevaru kralja Aleksandra kod broja 488, gde je prekjuče iskočio tramvaj, mnogo je veći nego što se činilo u prvi mah. Juče je GSP „Beograd“ najpre saopštio da će popravka šina u ovom delu Bulevara trajati dan ili dva, ali je „Blicu“ u dispečerskom centru GSP kasnije potvrđeno da će radovi trajati narednih deset dana. To znači da će tramvajske linije 5, 7 i 14 biti skraćene do stare okretnice kod „Kluza“ do 27. jula.


“Sedmica” je pre dva dana iskočila iz šina u Buleavru kralja Aleksandra ali srećom niko nije povređen. Koliko su šine u ovom delu Bulevara u lošem stanju pokazuje i to što je nakon ove nezgode tramvaj opet iskočio i to na istom mestu, kod uličnog broja 488. Ekipe GSP “Beograd” juče su izašle na teren i ustanovile da su šine u mnogo gorem stanju nego što se pretpostavljalo. Popravka “tramvajske ceste”, i postavljanje nove, zahteva najmanje počeće danas i trajati narednih deset dana, što praktično znači da tramvaji koji prolaze kroz Bulevar do 27. jula neće saobraćati do okretnice u Ustaničkoj ulici, već do stare okretnice kja se nalazi stanicu pre.
Da su šine u jednoj od najdužih beogradskih ulica u lošem stanju potvrđuje i prvi čovek GSP “Beograd” Radoslav Nikolić, koji je rekao za “Blic” da je krajem prošle godine pokrenuta inicijativa u gradskoj skupštini za njihovu hitnu rekonstrukciju. Ranije se govorilo i da će, čak i ako se ne uđe u popravku šina u Bulevaru, pre zime definitivno biti obustavljen tramvajski saobraćaj a zbog sve manje bezbednosti putnika. U Bulevaru će narednih dana biti zamenjene dotrajale šine na delu između okretnica “Smederevski put” i “Ustanička”. Osim toga, privremeno će biti uspostavljena stajališta “Ustanička” za linije 20 i 309 u oba smera u zoni tramvajske okretnice u Ustaničkoj. U GSP “Beograd” su saopštili da će 27. jula, od prvih jutarnjih polazaka, biti uspostavljen redovan režim saobraćaja i da će tramvaji voziti do Ustaničke. I pored obaveštenja koja su juče postavljena na stajalištima na okretnici u Ustaničkoj, građani su juče čekali tramvaje u delu ulice gde oni ne saobraćaju.

Popravka šina krajem godine
Kompletna rekonstrukcija šina u Bulevaru kralja Aleksandra počeće najverovatnije krajem godine. Osim ovih radova preostalo je da se zamene šine i u Ulici doktora Ivana Ribara u Novom Beogradu, a radovi će se finansirati iz kredita Evropske investicione banke, koji je odobren 2007. godine, delom i iz gradskog budžeta. Naredne godine očekuje se i zamena šina u Ulici vojvode Stepe.

http://www.blic.rs/beograd.php?id=102142

Nisam ni znao da je izleteo tramvaj,uzas :bash:
 
Nadam da kompletna rekonstrukcija šina u Bulevaru K.A, znači od Crkve Sv.Marka pa do Ustaničke, zato što koliko sam video tramvajske baštice od Crkve do Vuka su uništene!
A komentar ,sa naslovnice Beobuilda,nadam se da Grad neće dopustiti takvu bruku i kupiti Končarove tramvaje,bolje da ponište konkurs!
 
meni nije jasno dokle ce vise pokusavati da asvaltiraju bastice kada je ocito da ne mogu da ih odrade dovoljno kvalitetno da 20 godina ne treba da se intervenise. dok sam ziveo na bulevaru, gledao sam kako svake godine stavljaju nov asvalt. zar nije jednostavnije kao pre rata i kao u drugim drzavama staviti nereljlefnu kaldrmu kojom bez problema mogu i automobili da idu i gotovo.

06346.jpg


3215241861_728bbabb16.jpg


Suedbahnhof_Ffm_Bahnhofsgebaeude.jpg
 
Trebalo bi da stave nereljefnu kaldrmu ili štampani beton kao u Nemanjinoj.
 
Da to posebno važi za Savsku ,gde "travnate baštice"izgledaju kao posle nuklearnog udara,ali ono što je radio Swietelski pored Sajma dobro se drži!Požeška je najbolji primer gde na tri meseca, moraju da asfaltiraju zbog autobusa koji urnišu tramvajske stanice,radujem se što Austrijanci rade Požešku i da će primeniti najbolja rešenja iz Beča,a u Bulevaru K.A treba staviti ili štampani beton ili granitne kocke.
 
U minhenu se koriste nekoliko vrsta, imaju kao prvo neke ploce koje se postavljaji ali koje su kao malo kocke pa imaju mesta da se mrdaju i budu fleksibilni da se ne lomi kao asfalt, onda imaju jos neke crne gumene ili metalne ploce koje se postavljaju izmedju pruga i ima jos deonice gde je obican asfalt i gust saobracaj ali nikako nepuca, sigurno je na milimetar necim odvojen od sina, tako da nema kontakt i da se ne lomi ali nemam pojma kako to rade, mozdai koriste drugacije mesani, meksi asfalt...
 
pa za pocetak asfalt u nemackoj ima najmanje 12, a uglavnom oko 30 cm, au Beogradu 2-5... u nemackoj postoje i ravni krovovi koji ne prokisanjavaju...
 
Od onog što sam video kod Sajma i Resavskoj ,postavljanje novih šina je po poslednjoj tehnologiji,kao u Nemačkoj postavljaju se gumeni ulošci oko šina ,pa zalije betonom ,pa asfalt,pa se seče asfalt oko šina i na kraju zaliva topljenom gumom,tu ništa ne fali!Ali problem je kada autobusi voze po tramvajskim bašama kao kod Hayata,Požeškoj i onda kreću udubljenja asfalta pa i pucanje!
 
Zna li neko koji je ovo tramvaj (model)

25fls9v.jpg


Ovo je neka montaža crotrama za Bg nemam pojma gde sam skinuo

28gwodf.jpg
 
2012":1iiunqm0 je napisao(la):
Od onog što sam video kod Sajma i Resavskoj ,postavljanje novih šina je po poslednjoj tehnologiji,kao u Nemačkoj postavljaju se gumeni ulošci oko šina ,pa zalije betonom ,pa asfalt,pa se seče asfalt oko šina i na kraju zaliva topljenom gumom,tu ništa ne fali!Ali problem je kada autobusi voze po tramvajskim bašama kao kod Hayata,Požeškoj i onda kreću udubljenja asfalta pa i pucanje!
Bas to, malo pre sam bas pogledao i posebno sam isao tramvajem u mesto metro-om da bi to utvrdio kako su postavljene sine, isao sam bas trasom koja je od pocetka do kraja poedeljena sa autima, tj ide obicnom ulicom. Sve je asfaltirana samo da je oko sina postavljena neka guma, lici malo na onu koja se posipa kad popuca put, kao sto ti kazes topljena guma se posipa, to sam mogao videti i to drugo sta si opisao nisam mogao da vidim ali je sto posto tacno. I to je najbolje resenje, tramvaj se ne oseca ni kad stojis pored njega, asfalt ne puca, sve je jako izdrzljivo (20 godina nema problema, a mozda i vise), i pogotovu amortizere tramvaja imaju manje posla i sa tim duze drze.
 
MareCar":144tmskv je napisao(la):
2012":144tmskv je napisao(la):
Od onog što sam video kod Sajma i Resavskoj ,postavljanje novih šina je po poslednjoj tehnologiji,kao u Nemačkoj postavljaju se gumeni ulošci oko šina ,pa zalije betonom ,pa asfalt,pa se seče asfalt oko šina i na kraju zaliva topljenom gumom,tu ništa ne fali!Ali problem je kada autobusi voze po tramvajskim bašama kao kod Hayata,Požeškoj i onda kreću udubljenja asfalta pa i pucanje!
Bas to, malo pre sam bas pogledao i posebno sam isao tramvajem u mesto metro-om da bi to utvrdio kako su postavljene sine, isao sam bas trasom koja je od pocetka do kraja poedeljena sa autima, tj ide obicnom ulicom. Sve je asfaltirana samo da je oko sina postavljena neka guma, lici malo na onu koja se posipa kad popuca put, kao sto ti kazes topljena guma se posipa, to sam mogao videti i to drugo sta si opisao nisam mogao da vidim ali je sto posto tacno. I to je najbolje resenje, tramvaj se ne oseca ni kad stojis pored njega, asfalt ne puca, sve je jako izdrzljivo (20 godina nema problema, a mozda i vise), i pogotovu amortizere tramvaja imaju manje posla i sa tim duze drze.
Najbolje bi bilo kada bi radili sine kao u Becu, tamo gde i kola prelaze preko sina travmaja, nije izliven beton, nego je sve u velikim plocama, tako da ako se nesto pokvari, samo se promeni ili podigne ploca... ovako ce u Beogradu morati cesce da skidaju asfalt pa da ga opet izlivaju.
 
2012":32e5337l je napisao(la):
Od onog što sam video kod Sajma i Resavskoj ,postavljanje novih šina je po poslednjoj tehnologiji,kao u Nemačkoj postavljaju se gumeni ulošci oko šina ,pa zalije betonom ,pa asfalt,pa se seče asfalt oko šina i na kraju zaliva topljenom gumom,tu ništa ne fali!Ali problem je kada autobusi voze po tramvajskim bašama kao kod Hayata,Požeškoj i onda kreću udubljenja asfalta pa i pucanje!
pa upravo to i jeste pitanje. zasto kada bus prodje kod nas puca podloga, a u nemackoj ne.
 
Vladica-86":3tcoyhr2 je napisao(la):
MareCar":3tcoyhr2 je napisao(la):
2012":3tcoyhr2 je napisao(la):
Od onog što sam video kod Sajma i Resavskoj ,postavljanje novih šina je po poslednjoj tehnologiji,kao u Nemačkoj postavljaju se gumeni ulošci oko šina ,pa zalije betonom ,pa asfalt,pa se seče asfalt oko šina i na kraju zaliva topljenom gumom,tu ništa ne fali!Ali problem je kada autobusi voze po tramvajskim bašama kao kod Hayata,Požeškoj i onda kreću udubljenja asfalta pa i pucanje!
Bas to, malo pre sam bas pogledao i posebno sam isao tramvajem u mesto metro-om da bi to utvrdio kako su postavljene sine, isao sam bas trasom koja je od pocetka do kraja poedeljena sa autima, tj ide obicnom ulicom. Sve je asfaltirana samo da je oko sina postavljena neka guma, lici malo na onu koja se posipa kad popuca put, kao sto ti kazes topljena guma se posipa, to sam mogao videti i to drugo sta si opisao nisam mogao da vidim ali je sto posto tacno. I to je najbolje resenje, tramvaj se ne oseca ni kad stojis pored njega, asfalt ne puca, sve je jako izdrzljivo (20 godina nema problema, a mozda i vise), i pogotovu amortizere tramvaja imaju manje posla i sa tim duze drze.
Najbolje bi bilo kada bi radili sine kao u Becu, tamo gde i kola prelaze preko sina travmaja, nije izliven beton, nego je sve u velikim plocama, tako da ako se nesto pokvari, samo se promeni ili podigne ploca... ovako ce u Beogradu morati cesce da skidaju asfalt pa da ga opet izlivaju.
,

Nece jer se nista ne kvari ;) :) I podloga ne puca zato sto vozi bus ili kamion oko sina, nego zbog vibracije koju pravu tramvaj, tramvaj ima vecu masu od busa i tramvaj koristi sine, ta vibracija je i razlog zasto kod vozova nije betonirano nego zasto se posipa kamenje. Znaci onako kako je 2012 opisao trebale bi da se postavljaju sine, u gumeno "kuciste".
 
Vrh