Mir brate mir.Lucifer":139wxqhd je napisao(la):a sta onda trerba podici cetrdesetogodisnjim svajcarskim tramvajima ili boinzima koji 30 godina lete za jat? memorijal? kakav god da je ikarbus, nikad nikoga ne bih zavaravao da je boljeda kupi ikarbusov nego pravi (dakle ne u turskoj proizveden) mercedesov autobus.
Imamo muzej železnice, iako ne znam kolika je kvadratura tog prostora... Mogao bi se jedan od njih našminkati i postaviti tamo.Milan":2ujiapex je napisao(la):Samo još nešto, izvinjavam se.
Ovi "naši" Češki tramvaji... treba im dići spomenik, izdržali su Slobizam.
Neki se i danas kreću, kao invalidi, ali služe.
nisu to naši. to ti je T6. naši su KT4, u suštini dupla verzija togalittle lightning":2av7h7ba je napisao(la):http://www.spafi.org/index.php?opti...=58&page=inline&id=208&catid=14&limitstart=15
Da li su ovo naši ČKD-ovi?
Ako jesu, pa majku mu, tih 800 000 vredi!
Meni je ovo lepo!
Fabrika ČKD Tatra više ne postoji.little lightning":392cqp2e je napisao(la):Imamo muzej železnice, iako ne znam kolika je kvadratura tog prostora... Mogao bi se jedan od njih našminkati i postaviti tamo.Milan":392cqp2e je napisao(la):Samo još nešto, izvinjavam se.
Ovi "naši" Češki tramvaji... treba im dići spomenik, izdržali su Slobizam.
Neki se i danas kreću, kao invalidi, ali služe.
A ja bih bio presrećan da grad nabavi ČKD ponovo. Nekako sam vezan za taj naziv.
Tačno! Onih 20 tramvaja KT-4YUB, koji su stigli 1997. Što se eventualnih modifikacija Crotrama tiče, one su moguće, jer svaki moderni tramvaj je modularne koncepcije, pa sve funkcioniše po principu slaganja Lego kockica. Ponavljam, tramvaji su prilično jednostavna vozila, i ta tehnologija postoji već duže vreme, samim tim, šta god da GSP nabavi, to ne može biti loš proizvod.bgexplorer":jiz9ubc5 je napisao(la):Negde sam pročitao da su poslednje napravljene katice upravo za Bgd.
Tacno, tramvaji su mnogo toga izdrazali za vreme sankcija i ostalih sranja, zasluzuju postovanje. I ne samo oni, tu su i Sanosovi autobusi S-115. Znam, zbog ovoga ce sigurno ultramodernisti da dignu pljuvacinu na mene...Milan":10l3bb4o je napisao(la):Samo još nešto, izvinjavam se.
Ovi "naši" Češki tramvaji... treba im dići spomenik, izdržali su Slobizam.
Neki se i danas kreću, kao invalidi, ali služe.
Tacnije, ovo je T6A5, proizvedeni izmedju 1991 i 1998, sirok je 2,5 m, za razliku od naseg KT-4 koji je 2,2 m. I meni se svidja ovaj tramvajlittle lightning":10l3bb4o je napisao(la):Da li su ovo naši ČKD-ovi?
Ako jesu, pa majku mu, tih 800 000 vredi!
Meni je ovo lepo!
Ne samo oni, tu su i Pragoimex i Pars nova. Svi oni kazu da mogu praviti CKD-ove tramvaje. Tako je INEKON pre dve godine isporucio cetiri tramvaja CKD T6B5 za Ufu (Baskiristan-Rusija):http://www.inekon-trams.com/tram_project_in_ufa.html2012":10l3bb4o je napisao(la):Tradiciju ČKD nastavlja ŠKODA Tramvaji i INECON tramvaji,možete posetiti njihove sajtove.
kako im do sada nije isla ta jednostavna racunica na ruku?KimIlSin":1qzk9rtw je napisao(la):tramvaji su prilično jednostavna vozila, i ta tehnologija postoji već duže vreme, samim tim, šta god da GSP nabavi, to ne može biti loš proizvod.
i sta sada, rolsrojs treba da se ubije? bio je najveci proizvodjac kao sto je i aeroflot bila najveca kompanija na svetu - dok poslovanje nije imalo nikakve veze sa poslovnom i ekonomskom logikom, dok je i tres imao osigurano trziste i dok su statistike mogle da se mazu samo tako. ckdovi tramvaji svuda u svetu posle 10 godina izgledaju kao totalni raspad - zato su ih i proizvodili 1000 godisnje.Siniša":1mc0u8i6 je napisao(la):Jos jedna stvar, CKD je bio najjaci proizvodjac tramvaja na svetu, u dobra vremena proizvodili su 1000 vozila godisnje. To ni ovi danasnji proizvodjaci ne mogu da dostignu.