Šta je novo?

Tramvaji

jos je bolje da kao helsinki, sofija ili svaki drugi normalni grad dobijes besplatno od svakog proizvodjaca po 1-2 tramavaja na godinu dana na testiranje... takoreci za probnu voznju.
 
Igor":1gfl3gzy je napisao(la):
tekst je vrlo lepo stilizovan... ne razumem zasto se ne kaze javno ... jedini nacin da u prisustvu 17 ponuda rok bude "produzen" je pokretanje postupka za ponistavanje konkursa.. mada postoji i polumogucnost da su promenenjeni uslovi konkursa, odnosno kriterijum nabavke
 
Verovatno očekivali i ponudu iz Svazilenda malo im 17 :kafa:
 
Kad bi nabavili ovakve
090625-CTD-01.jpg
 
2012":3rhvgio2 je napisao(la):
Ne bi bilo loše da se kupi po deset tramvaja od tri firme ,pa da se upoređuje kvalitet eksploatacije i servisa, te da se naredna tura naruči od najboljeg koji se pokazao u Bg., :dil:
To bi bilo preskupo za odrzavanje, a upravo to sta ti opisujes je obicno svrha tendera da se vidi koji je i najbolji sta se tice odrzavanja, ergonomicnosti i pristupa putnika itd...sve to tuj ulazi, ako urade tender kako treba onda nema sta da se brine :)
 
Ovaj u Marselju jeste čudan,ali je izgled prepoznatljiv simbol grada a oni su ga napravili po uzoru na brodove u njihovoj luci ,čak su i sedišta po uzoru na ona u brodovima a inače je izuzetnog kvaliteta :cool: Alstom! Alstom za svaki grad koji naruči tramvaje od njih radi poseban dizajn, sa preko dvadesetak uzoraka trupa bilo bi zanimljivo ,šta bi bila asocijacija za BG ali ja bih ipak space look kao onaj na naslovnici beobuilda!
 
Izvinjavam se sto se nisam dugo javljao, preselio sam se u drugi kraj grada.
Da pocnem od marsejskog tramvaja. Sta mu to fali??? Bas je super dizajn, neobican, iskreno, voleo bi da ga vidim na beogradskim ulicama :) Drugo, nije ga pravio Alstom, vec Bombardier:
http://www.bombardier.com/en/transp...rams/marseille--france?docID=0901260d8000bed0
Kad smo kod istorije tramvaja u Srbiji, tramvaje su imali Nis, Novi Sad (nikad nije isao preko mosta) i Subotica. Tramvaje su trebali da imaju Kragujevac i Sombor.
 
Ali ima slika gde se jasno vidi tramvaj na mostu...


Post #1155
Takvi imaju u Nici skoro uvedeni
 
Ove Atinske su od firme AnsaldoBreda iz italije, majka te kompanije je finnamechanica. Ovi tramvaji se voze u Göteborg, Mailand, Neapel, Bergamo, Sassari i Athen. Inace su i napravili Metro vozove za Ankaru, Washington i Los Angeles
 
Evo jos par lepotana ...

Florence
3560757036_796026f0b0.jpg


Valencia
465157938_fa3999ea16.jpg


Berlin
3064270630_a8bea9afc4.jpg


Bec
3431418340_43351ca27b.jpg


Valenciennes
3222803260_753cfbfd0f.jpg


Nice
3226232850_c786082745.jpg


Barcelona
2920227691_f187b52dab.jpg


Clermont-Ferrand
263704442_076de80e24.jpg


2608288286_0e27c7484c.jpg


:vops:
 
Sa ovakvim tramvajem Beograd bi zaista dobio šarm :kk: ,mada onaj iz Barselone je praktičniji za BG.A definitivno najružniji je onaj u Beču tj.Siemens.
 
Kako su lepi svi do jednog, najlepsi mi je iz Marseja...i mislim da bi tramvaji trebali da budu tamno crveni ili beli

Evo jos nekih fotki

Marseille_211_Sadi_Carnot_2008-08-23_02.jpg



E da lepi su mi i ovi iz Bilbaa
316304525AdDvkk_fs.jpg

Bilbao_Tram1.jpg

2723561316_4f9bdfd390.jpg
 
alexandernbg":2q3ppry6 je napisao(la):
Ali ima slika gde se jasno vidi tramvaj na mostu...


Post #1155
Takvi imaju u Nici skoro uvedeni
To je most u Aradu, Novi Sad je imao zeleznicki most koji je nastavljao tunelom ispod petrovaradinske tvrdjave. Procitaj malo bolje postove. Postojale su dve linije:
Obala Dunava (isao do mosta, danas je na njemu Varadinski most, nikad nije isao preko)-Stara zeleznicka stanica
Jodna banja (put za Futog)-Temerinska ulica do kanala DTD. Doduse bio je plan pre rata da prva linija predje preko mosta i da se od nje napravi kruzna linija.
Slazem se da bi marsejski tramvaj bio dobar u crvenoj boji i kao kraca verzija. Ima jedan slican tramvaj, takodje bombardieov, iz Linza, za Postlingberbahn
pbb1.jpg

pbb2.jpg

Photo by Robert Schrempf
http://www.robert-schwandl.de/linz/
http://www.urbanrail.net/eu/lin/linz.htm
 
koliko lepih tramvaja.. beograd može imati dobar izbor
 
o izboru moze da se govori u gradu koji je kaos to svi gradovi rade uzeo od nekoliko tramvaja po jedan na (besplatnu) jednogodisnju probu... tada bi i gradjani i gsp i strucna javnost moglid a kazu... aha ovaj nije dobar na usponima, ovaj se dobro snalazi kadaje napolju minus, u ovome nema gde da se sedi, ovaj gradu daje narocit smek... itd... tako se to radi u drugim gradovima, trenutno u sofiji, helsinkiju i varsavi... a kod nas je bice neko od samog starta uz rakijicu zacrtao koji tramvaj zeli i radi sve na tome da upravo on bude izabran.. ne jer je robustan i kvalitetan, lep, prozracan i udoban, vec zato sto je raikijica bila dobra.
 
Marsej je perverzan.. Inace, onaj u Nici nema kontaktnu mrezu na glavnom trgu, pa tako leluja - uhvati zalet, a pesa.ci bolje da se sklone.. :) Salim se, ima baterije.
U Milanu imaju sve moguce generacije tramvaja, i to je u neku ruku zanimljivo, ali opet mozda malko smor.
Sad su u Zagrebu uveli sms naplatu, i displeje na raznoraznim stanicama za koliko dolazi tram. Ono sto je perverzno - kad sam se vracao sa Franza Ferdinanda, nocnim tramvajem koji je bio bus (nevermind) vidoe sam kako izgleda to cudo od displeja gde mu pise koja je sledeca stanica, u koliko sati treba da krene sa nje, i koliko je udaljena. Kad stane na stanicu, masina mu kaze da li zuri ili kasni.
Takodje, tramvaji su u Zagrebu jezivo spori, ja ne znam da li je to bilo i ranije, ali ovo je stvarno preterano. Da i zbog tih gps-a oni idu nesto sporije, ja ne znam? Jer onda moraju da prate satnicu, koja je namestena da tramvaj ili bus idu negde cca 30-40 km/h.

A sad, palim.. :) Pisemo se uskoro vise, i sa slikama nadam se, jer nemam svoj racunar u Zagrebu pa ih je nezgodno prebaciti.. :)
 
Vrh