Гага":14zhxgm9 je napisao(la):
... пешаци не смеју да прелазе пешачки прелаз, без обзира колико је он (пешачки прелаз) царство пешака.
Пешак кад има зелено светло, не сме да се задржава на пешачком прелазу тј. не сме да стане и разговара са неким, не сме да разговара мобилним телефоном кад прелази пешачки (мада сви то радимо),... и све то лепо пише у ЗОБС-у.
Gago, izvini na čekanju odgovra
to je sve tehinička istina sto si napisao vozač uvek mora da vodi računa i o onom velikom ali...
izuzeci (anomalija) potvrdjuju pravilo kao na primer
...pored škole i van pešačkog prelaz i bez obzira na boju semafora
zakon je predvideo tu anomaliju ,, tehničkog pravila ZOBSa ,,
da vozači budu spremni na ,,istrčavanje,, dece na kolovoz
a o tome ih obaveštavaju saobracajni znaci i oznake na kolovozu
isto tako prešački prelaz ima i saob. znak i oznaku na kolovozu
i u tom slučaju da se iznenada po toj ,,anomaliji,, pojavi pešak
a razlog njegovog pojavljivanja u tom momentu je ne bitan (slep, gluv, glup...)
ali činjenica je da je vozač predhodno obavešten (kao gore navedeno)
da nailazi na takav prostor (površinu) i mora se prilogati tj biti spreman
za propuštanje pešaka i ako je to čista anomalija
Život i telo čoveka (deteta) zakon prepoznaje kao vecu vrednost i vecu ugroženost od automobila
nema mesta za razmišljanje o odgovornosti vec postoji samo
mogucnost odmerenja visine ispaštanja (kazne)
vozač koj je oborio pešaka na kolovozu (bez obzira gde i boju) mora uvek da ,,odgovara,,
samo što kazna ako je pešaku bilo crveno na pešačkom, je daleko daleko manja ....
kod nas je uglavnom poremeceno stanje
,,vezo-nadležni,, su sebi dali za pravo, da ne rade svoj posao valjano
jer vinost očito postoji (povredio je pešaka)
a prečesto umesto da je ocenjuju , jednostavno poglašavaju da je nema (proglašavaju nevinost)
Takav odnos konkretno, Beogradske ulice stimulativno pretvara u trkališta (gubilišta)
jer kada vozači imaju zeleno po toj logici nisu krivi za smaknuce pešaka koga vide na pešačkom
a tako zapravo ,,vezo-nadležni,, nam prave sve krvavije ulice...
a sa druge strane
što manje radno sposobnih još veca je beda koja nas okružuje a život svima nama još teži
nadam se da sam uspeo ovim zakasnelim postom da pojasnim moje predhodno pisanije
svima bilo onda mnogo jasnije da o ovom piše neki pravnik
izvinjavam se za skretanje (of) teme , ali ako hocemo da nam
tramvaji idu brze kroz Bgd
moraju se razjasniti osnovne stvari
te ce naš limenko dobiti više (bezbednih) nezavisnih trasa gde moze da razvije željene brzine