Šta je novo?

Tramvaji

Pa morala bi da se dovrsi cela obilazna pruga sa mostom preko vince,da se dodaju koloseci a daleko da BGVoz nema potencijal da peraste u metro,brzo ali to bi zahtevalo veliku reorganizaciju zeleznice kako tehnicke tako i vlasnicke.Ima dosta primera u Evropi da su metroi proizasli iz gradske i prigradse zeleznice i Bec je tako poceo.Dodavanje tunela i stanica je mani problem ako se u startu definise sistem i u sta se ulaze.BgVoz ima i depo i deo koji treba da se dogradi,i kontrolni centar mozemo da kazemo da ima kicmu da preraste u metro, i mi smo to ranije predlagali kada su penili da se gradi Lrt Belam.Ali odnos zeleznica, drzava ,grad bi bilo teze uskladiti po tom pitanju sta je cije.
 
А проект Белам ещё актуален? Когда откроют 2 линию БГ:Воз?
 
Russian":3im5st2n je napisao(la):
А проект Белам ещё актуален? Когда откроют 2 линию БГ:Воз?
Belam nije aktuelan,a BGVoz will see.. :)
 
Парла, парла :D
В следующий раз когда приеду в Београд, думаю покататься на БГ:Воз :)
 
Russian":2zac67vm je napisao(la):
Парла, парла :D
В следующий раз когда приеду в Београд, думаю покататься на БГ:Воз :)
Одакле си пријатељу! Можеш ли нека искуства из твог места да упоредиш са нашим ситуацијама?
 
Борчанац":1sojq8de je napisao(la):
Одакле си пријатељу! Можеш ли нека искуства из твог места да упоредиш са нашим ситуацијама?

Я русский из Санкт-Петербурга, сейчас живу в Болгарии на Черноморском побережье. Здесь метро и трамваи только в Софии, а в Варне и Бургасе только автобусы и троллейбусы. В Санкт-Петербурге красивое метро :)
 
Russian":1o2i0v69 je napisao(la):
Борчанац":1o2i0v69 je napisao(la):
Одакле си пријатељу! Можеш ли нека искуства из твог места да упоредиш са нашим ситуацијама?

Я русский из Санкт-Петербурга, сейчас живу в Болгарии на Черноморском побережье. Здесь метро и трамваи только в Софии, а в Варне и Бургасе только автобусы и троллейбусы. В Санкт-Петербурге красивое метро :)

Е ако си из северне Венеције да не поредимо ништа :D
Зенит, зенит... :vops:
 
nikoleta":14pcgarx je napisao(la):
U prethodnom periodu bilo je više pitanja u vezi popravke tramvaja marke "CAF" - garažnog broja 1501. Kako je bilo više različitih informacija iz neimenovanih izvora, najnovije, proverene i tačne informacije su sledeće:

Nakon dugih i intenzivnih pregovora između nadležnih u Gradu (Agenciji za investicije) i GSP "Beograd", pre oko četiri nedelje je potpisan ugovor sa kompanijom "CAF" za reparaciju tramvaja garažnog broja 1501 i uplaćen je ugovoren avans (plaćen od kasko osiguranja kod kompanije "Dunav osiguranje"). Pripreme za izvođenje radova su započete uplatom avansa i trenutno su u toku. Glavni izvođač radova je "CAF" i uskoro će ljudstvo i specijalni alat pristići iz Španije u Beograd, što je potrebno za organizaciju samog posla i kvalitetno izvođenje radova. Zbog obima posla koji je izuzetno veliki i zahteva, potrebno je 30 nedelja (od dana zaključenja ugovora) da se radovi završe i tramvaj kompletira za saobraćaj. To je ujedno i rok koji je po ugovoru definisan za završetak radova.
Са ГСП-а
 
o Boze! 30 nedelja..pa moze da se napravi prototip rakete za mars za to vreme.. :kafa:
 
grad se rasiipa parama. mašina od 2.3 miliona evra stoji preko godinu dana ne donosi pare.

kad bi privatniku moglo da se desi da investicija od 2.3 miliona evra stoji preko godinu dana.

i posle đ priča kako grad super vodi biznise i poziva se na neki PKB.

a kad bi ljudi znali kolko viška radne snage ima tamo znali bi kako posluje Đ.
 
A poznato je da se u zemlji srbiji odsteta od osiguranja isplacuje u roku od par dana. Milisave komentar ti i nema bas puno veze sa realnoscu u nasoj zemlji, ali bitno da je tu neizostavna pljuvacina po djilasu...
 
Pre nekoliko dana zuti svajcarac je naleteo na sneg koji su radnici iz cistoce nabacali na ulicu Vojvode Stepe. Koliko sam shvatio sneg je otkacio neku zastitu tako da su morali da ciste sneg i zakace tu zastitu. Tramvaj je stajao 10 min na stanici i svi su izasli. Naravno jedini 33 koji je naisao je bio krcat! Kako su namestili tu zastitu (izgleda kao drvena roletna) svi su se ukrcali posle pus/pis pauze i nastavili put na posao za 10 min zakasnjenja... :p

imag1227.jpg
 
To je zastita od gazenja kad neko nedaj boze podleti pod tramvaj ,koliko li je bilo snjega kad se to aktiviralo ,Sto se tice popravke manje im vremena treba da naprave novi nego da taj poprave ,Gsp IMA 2000 LJUDI VISKA po rijecima licno DDj zato bi mogli za pocetak da pustaju ciste autobuse na ulicu
 
Na nesreću više puta sam aktivirao kasko za automobil, i da funkcioniše sasvim lepo, čak i u srbiji. Obo što nefunkcioniše je gsp kome treba više od godinu i po dana samo da ugovori popravku, loja će trajati pola godine.

Znači mašina od 2.3 miliona eura dve godine stoji. Ako to noje za pljuvačinu ja ne znam šta je.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Dakle na kraju nema dogovora sa goshom,a direktor i ja jos pricasmo prosle ili pretprosle godine sa onim iznjenerom CAF-a,on je pominjao da bi gosha mogla da radi remont.

Stvarno smo smesni.
 
Мне ваши CAF нравятся. Когда был в Београде, покатался. Дизайн красивый и внутри ничего так.


Зенит чемпион! :kk:
 
Well CAF is ok looks nice,but it is very slow so i prefer to ride my car...anyway :)
 
vucko":1j6gtfkk je napisao(la):
Dakle na kraju nema dogovora sa goshom,a direktor i ja jos pricasmo prosle ili pretprosle godine sa onim iznjenerom CAF-a,on je pominjao da bi gosha mogla da radi remont.

Stvarno smo smesni.
dal bi gosa mogla da pravi svoje tramvaje '?
 
Ne bi mogli,ali bi mogli da popravljaju uz malo nabavke opreme CAF-ove recimo kao sto su popravljali katice,to jest CKD tramvaje.

Kada prodje garancija za ove cafove ovako cemo za svaku popravku morati da cekamo ko zna koliko i da saljemo u spaniju tramvaje.Zamisli koliki je to trosak.
 
Могла би "Гоша" и да монтира CAF, или трамваје неког другог произвођача, као и метро возове и друго...
 
Ali pantograf u tome dikic i ekipa uvoznika nema interes svasta bi moglo a i nebi tako je to u Srbiji
 
Vrh