Andrej_LJ":gujwvhz4 je napisao(la):Koliko je autobusnih linija u Bgd? A ima li negde GUP gde su obeležane nove tm/tb trase i gde bi bilo najlogično odnosno najprioritetno da se šire elektro mreže? Baš me zanima to.
Да знамо где могу, а где не могу да се окрећу нови трамвајиCKD-KT4":23r8nsrl je napisao(la):U otpravničkim kućicama na terminusima tramvajskih linija bilo je okačeno sledeće obaveštenje (snimio Saša Avramović):
U redu... Onda ovo što sam danas oko 16:30 časova snimio ne može se dogoditi, barem prema obavesti uokvirene crvenom bojom:
Istini za volju, na jednom mestu se zglobovi dosta jako lome. Nisam uspeo da usnimim tako da se vidi najveće "izgrbljenje" zgloba, ali se na sledećem snimku vidi mesto gde se to dešava:
http://www.dodaj.rs/f/3/Gq/1OqAYeMl/fotografija03571.jpg
Još nemogućih fotografija:
http://www.dodaj.rs/f/2J/KT/1jW6ejvn/fotografija03591.jpg
http://www.dodaj.rs/f/3J/nS/2Mvhqa35/fotografija03601.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1L/XF/2uiPoU2w/fotografija03631.jpg
http://www.dodaj.rs/f/2u/13a/eAsruy1/fotografija03661.jpg
hazard":3otjon7a je napisao(la):Andrej_LJ":3otjon7a je napisao(la):Koliko je autobusnih linija u Bgd? A ima li negde GUP gde su obeležane nove tm/tb trase i gde bi bilo najlogično odnosno najprioritetno da se šire elektro mreže? Baš me zanima to.
vučko je objasnio što se tiče GUPa. Ranije na ovoj temi postavljani su planovi tramvajske mreže koja je trebalo da bude okosnica prevoza u gradu, pa sam to iskopao na brzaka. To je bio 1985., kada je Beograd napravio najveću grešku u svom razvoju do danas, jer se odustalo od projekta metroa po planovima iz '70ih i umesto toga usvojen je plan ,,tramvajem u 21. vek'' (da...stvarno se tako zvao...znam da zvuči nadrealno).
Po tom planu, ovako je trebalo da izgleda tramvajska mreža u Beogradu 1990.:
Do 1990. međutim urađeno je samo ovo što je pokazano punom crtom, ovo što je prikazano isprekidanim crtama nikada nije urađeno. No i to što je urađeno u drugom delu 80ih je dosta proširilo mrežu: na Novi Beograd (tamo ranije nije bilo tramvaja) do Bloka 45, od Voždovca do Banjice, od Čukarice do Banovog Brda, od Topčidera to Kneževca, i od Kluza do Ustaničke.
Po tom istom planu, ovako je trebalo da izgleda tramvajska mreža 2000.:
Kao što vidiš, dosta je gušća od postojeće. Međutim rat je zaustavio sve, a od koncepta ,,tramvajem u 21. vek'' se u međuvremenu odustalo jer se pokazao kao neadekvatan.
Homer Jay":1q4du5t5 je napisao(la):Hvala ti Hazarde za ove slike Pa, mi ni famozni projekat "Tramvajem u XXI vek" nismo ni do pola realizovali, a uporno tvrdimo kako smo tada eto mogli da izgradimo teški metro koji bi stajao ispred svačije kuće i spajao svaki kvadratni milimetar grada.
stf":3ufxuahj je napisao(la):Када видим овај план "Трамвај 2000", морам да се запитам какве су трамваје замислили да носе тако разгранат систем? Да ли су замислили класичне окретнице или двосмерне трамваје са вратима на обе стране, колико линија по траси, колико укупно линија.
Рецимо, данас имамо случај да једну трасу користи углавном 3 линије и да је систем прегломазан а линије имају слаб такт јер систем, као и окретнице, не би могле да носе чешћи такт или још једну линију....
1985 u studiji odakle su ove skenirane mreže-ideje, zamislili su da kupe za početak 100 ČKD Tatra KT8D5, koji su sa dva zgloba , dvosmerni, dužine 26 m i širine 2,48 m. Međutim, utvrđeno je da bi deonic poput Železniče stanice, Pravnog fakulteta, a naročto Slavije bile problematične za taj tip tramvaja. Zato su odložili njihovu kupovinu dok ne rekonstruišu dotične deonice.stf":fhapddff je napisao(la):Када видим овај план "Трамвај 2000", морам да се запитам какве су трамваје замислили да носе тако разгранат систем? Да ли су замислили класичне окретнице или двосмерне трамваје са вратима на обе стране, колико линија по траси, колико укупно линија.
Vidiš, ja sam protiv produženja deonice bogoslovija-Višnjička, zato što postoje gotovi tuneli paralelni sa ulicom Mije Kovačevića, koji su bili predviđeni za loko-teretnu stanicu Karaburma. Treba ih samo iskoristiti i produžitizidar":fhapddff je napisao(la):Vreme je da se Beogradski gradski prevoz racionalno sagleda kao celina, da se autobuske linije reorganizuju, da se postojeca tramvajska mreza optimizuje i eventualno prosiri (Banovo Brdo-Zarkovo, Bogoslovija-Visnjicka, Hipodrom-Most na Adi-Bul-Umetnosti-Bul Nikole Tesle-Zemun) i da se osmisli efikasan sistem gradsko/prigradske zeleznice (metro/bgvoz/beovoz)
laki72":18n7q0ue je napisao(la):Ponavljam, jedina ispravna odluka u tom trenutku, jer se moralo reagovati brzo, a gradnja skupog metroa svakako nije brzo resenje.
JohnnyLee":31fjke3w je napisao(la):иначе, јуче је, у 12:42, возач трамваја 5, ГБ277, зауставио трамвај испред ЕФГ банке у Цара Душана, излетео из трамваја и вратио се после пар минута и наставио вожњу. у трамвају је било путника, а неки су искористили привремено заустављање да изађу из трамваја, да не чекају стајалиште
друга је била после 5. октобра, када се градска власт покојног Ненада Богдановића током неколико година суочавала са ненаданим и огромним вишком новца у буџету (град је имао мале надлежности и давања, а годишњи буџет је у кратком року нарастао са 100 милиона марака на 500 милиона евра!) - да су били на висини задатка и да су осетили тренутак, могли смо добити прву линију до 2006/2007. године, у то сам сигуран.
c.s.i.":3hwypeho je napisao(la):JohnnyLee":3hwypeho je napisao(la):иначе, јуче је, у 12:42, возач трамваја 5, ГБ277, зауставио трамвај испред ЕФГ банке у Цара Душана, излетео из трамваја и вратио се после пар минута и наставио вожњу. у трамвају је било путника, а неки су искористили привремено заустављање да изађу из трамваја, да не чекају стајалиште
Odgovor na primedbu:
Na osnovu ovog saznjanja, izvršena je provera trase kretanja vozila garažni broj TMK-277 preko sistema za daljinsko praćenje vozila javnog prevoza, koji je dana 23.01.2013. godine radio na trasi linije 5 i tom prilikom je utvrđeno da je u vreme oko 12:41 časova došlo do zaustavljanja tramvaja (van stajališta) u Ulici cara Dušana u visini kućnog broja 60 u trajanju od skoro tri minuta.
Prijava je na osnovu gore navedenog prosleđena Sektoru saobraćaja saobraćajnog pogona „Centrala“, gde je vozač odmah identifikovan i pozvan da napiše izjavu. U svojoj izjavi, vozač je potvrdio da je on upravljao tramvajem garažnog broja 277. Navodi da je tačno da je zaustavio tramvaj, otvorio prednja vrata i dodaje da je hitno morao da izađe iz vozila zbog fizioloških potreba.
Imajući u vidu razlog činjenja ovakvog propusta, vozač je opomenut na svoje obaveze na radu i ova nepravilnost je upisana u karton rada vozača Knjige povrede radne obaveze.
Мисли на јутро 25.02.2013.Vitez Koja":2utli0kv je napisao(la):ovo je fotka od jutros, ne znam ništa više od onoga što i sami možete videti