Šta je novo?

Tramvaji

Znam ja to. Ali, mislim se nešto, kad napraviše taj FIAT u Kragujevcu, mogli bi tako i jednu fabriku železničkih vozila... Ako treba neko iz Palanke da uđe u Regione, neka se žrtvuje :D
 
Da ali Fijat je kupio zastavu, pa u kragujevcu nema ništa srpskog osim srpskih ljudi koji samo sklapaju auto ?
Jedino da CAF kupi njih pa da zaposli naše ljude da rade, ali to se neće zvati goša nego CAF. A čisto sumnjam da je CAF zainteresovan za tako nešto
 
Pa nije baš tako. Srbija ima vlasnički udeo u FAS-u.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Вероватно је питање и количине/броја јединица који би се евентуално монтирао, + ово што је написао Директор...?
 
Sa gsp foruma
1523 je danas prokišnjavao kao lud,celo sedište mu je bilo mokro,morao je da se povuče Za garažu
 
Svajcarac na liniji 12 je danas isao preko Slavije.
Kad sam izasao kod Pravnog,video sam katicu br 12 kako dolazi iz smera Resavske i CAF br 12 kako ide ka Resavskoj.

Jel to 12 povremeno promeni trasu?Doduse bio sam u vagonu,nisam otrcao do sofera da vidim da li pise nesto za izmenu trase...
 
Da si ti nama ziv i zdrav, dvanaest vec mesecima ide kroz resavsku :)
(pogledaj malo unazad to je uradjeno da bi CAF mogao na 12, posto ne moze preko slavije)
 
misHic":ferjljiw je napisao(la):
Da si ti nama ziv i zdrav, dvanaest vec mesecima ide kroz resavsku :)
(pogledaj malo unazad to je uradjeno da bi CAF mogao na 12, posto ne moze preko slavije)

Možda se čovek vozio sa trojkom a mislio da je 12.
 
Nisam se zbunio,znam da 12 ide kroz Resavsku,posto tim tramvajem idem na posao svaki dan.

Niste razumeli moje pitanje...pitao sam zasto je juce Svajcarac na liniji 12 isao preko Slavije umesto preko Resavske kao sto je postalo uobicajeno proteklih meseci?
 
Metro do Porto inače super funkcioniše, iako je uistinu sporiji nego pravi metro sistemi. Ali pretvaranje tramvajskog podsistema u nešto slično tome ili istanbulskom lakom metro uopšte ne bi bilo loše.
 
Ah, konacno se o ovoj temi diskutuje tamo gde joj je i mesto...kako mislite da ubrzate BGTramvaj,kda posle novih pruga i tramvaja oni idu sporije od starih.. :kafa:
 
На овој теми треба дискутовати о ЛРТ-у, јер је он природни наследник трамваја.

Хајде да видимо како да од постојећих трамваја направимо ЛРТ где год је могуће. Примарне линије треба да буду 7 и 9. Војводе Степе се реконструише ове године, Славија и Булевар Ослобођења идуће и то је одлична прилика да за линију 9 направимо 50% ЛРТ трасу. Следећи корак је затварање старог савског моста за саобраћај, претварање Савског трга у елипсасти саобраћајни ток, Милентија Поповића на страну Сава центра, надвожњак код Авеније 19, подвожњак код Антифашистичке борбе и даље надземно са оградама са обе стране против претрчавања и примарним зеленим таласом....

Ми од линије 9 можемо направити ЛРТ за четвртину средстава намењених оном сулудом пројекту прве фазе прве линије квариметроа коју је Егисова студија представила.
 
Mission impossible,toliko je nagrdjeno sve u vezi tramvajskih trasa da bi i dobronameran trud da bude Lrt propao,pa molim te pogledaj kako tramvaj silazi sa mosta na Adi..sve ce ti biti jasno,kod tih Lrt lobista je sve cudno, i tu gde su deceniju dobili odresene ruke da "unaprede"tramvaj su napravili epohalni,ma milenijumski Fijasko.. :fijasko:
 
Pitanje o sličnosti "Metro do Porto" i savremenih LRT-a sa BG tramvajem je bilo krajnje ironično.

Sve što nesretni beogradski tramvaj ima od savremenog LRT koncepta jesu nezavisni koridori na pojedinim deonicama van centra grada.

Nema signalizaciju sa apsolutnim prvenstvom prolaza, nema naponsku mrežu za nova LRT vozila, nema kolosek normalne širine, nema vozila sa 70% stajaćih mesta koja imaju vrata i vozačke kabine sa obe strane, nema tunele u centru grada...

Drugim rečima, beogradski tramvaj nema ništa što makar podseća na LRT. Osim 30 CAF "kao LRT" vozila sa puno sedišta koja mogu da saobraćaju isključivo na određenim deonicama. BG tramvaj je nažalost užasno spor, nepouzdan, neudoban, nedostupan... tu ne pomažu siemens-ovi semafori, očajne nove skretnice i na pojedinim deonicama loše postavljene nove šine.
 
LRT je eufemizam za moderni tramvaj. Sadašnji BG tramvajski sistem se uz minimalne prepravke može unaprediti. Ne mora da ima standardni kolosek niti tunelske deonice. Ako hoćemo unaprediti tramvaj, onda ne treba menjati širinu koloseka. To bi koštalo puno i ne bi imalo nekog efekta. Nema ništa protiv da se tramvaj unapređuje, naprotiv. Ali nikako na štetu metroa.
 
BusPlus.jpg
 
To je preuzeta sa sajta rts pa neuticem na to ito sacekao covjek spanca da se ne maltretira sa stepenicama
 
А где уопште налазиш те слике? Ја на њиховом сајту не могу да нађем рубрику "слике" :(
 
Vrh